شماره‌ی خبر : ‌2289 | تعداد بازدید : 1694
چهارشنبه 3 آبان ماه 1396 ساعت 12:20

نخعی: ناامید نیستیم و مطمئنیم روزهای خوب ما خواهد رسید

این را به قاطعیت می‌گویم که هیچ چیز از ارزش‌های بازیکنان تیم به دلیل دو باخت کم نمی‌شود، آنان زحمات بسیاری می‌کشند و تمام وجود خود را می‌گذارند و من مطمئن هستم روزی شانس به خانه ما می‌آید و دل هواداران خود را شاد می‌کنیم

نخعی: ناامید نیستیم و مطمئنیم روزهای خوب ما خواهد رسید

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در رابطه با نتایج اخیر تیم خود گفت: به هیچ وجه از صعود به لیگ برتر ناامید نیستیم ومنتظر روزهای خوب تیم خود هستیم.

احمد نخعی در گفتگو با مرجع خبری فرتاک در رابطه بازی با مس رفسنجان گفت:بازی خوبی مقابل مس رفسنجان انجام دادیم. باتوجه به اینکه در کرمان حساسیت بازی را خیلی بالا برده بودند باعث شد از کیفیت بازی کمی کاسته شود اما باز هم هر دو تیم بازی خیلی خوبی ارائه دادند و به دنبال فوتبال بازی کردند بودند که سهم ما از این خوب بودن، خیلی بیشتر بود.

وی افزود: من فکر می‌کنم غیر از دقایق 50 تا 60 کل بازی در اختیار شاگردانم بود و  موقعیت‌های خیلی خوبی برای گل زنی ایجاد کردیم اما متاسفانه همانند بازی‌های قبل در ضربات آخر کمی بدشانس بودیم. ضمن اینکه داور یک پنالتی صد در صد را برایمان دقیقه شصت بازی نگرفت که فکر می‌کنم اگر این پنالتی گرفته می‌شد و داور بازی به راحتی از آن چشم پوشی نمی‌کرد، شرایط به طور کلی فرق می‌کرد.

نخعی ادامه داد: متاسفانه روی یک توپ کاملا معمولی و روی اشتباه بچه‌ها گلی را در دقایق پایانی دریافت کردیم که فرصت جبران نبود اما این را به صراحت می‌گویم که بچه‌های ما در این بازی خوب بودند و با جان و دل بازی کردند.

سرمربی مس کرمان خاطر نشان کرد: همراه با همکارانم تمامی تیم‌ها را آنالیز می‌کنیم و شناختی کامل نسبت به حریفان پیدا می‌کنیم. بازی نساجی و بازی مقابل رفسنجان با توجه به اینکه تمرین و تلاش بسیاری کردیم متاسفانه بدشانس بودیم و به نتیجه‌ای که مستحق بودیم نرسیدیم اما این را به قاطعیت می‌گویم که هیچ چیز از ارزش‌های بازیکنان تیم به دلیل دو باخت کم نمی‌شود، آنان زحمات بسیاری می‌کشند و تمام وجود خود را می‌گذارند و من مطمئن هستم روزی شانس به خانه ما می‌آید و دل هواداران خود را شاد می‌کنیم چرا که در این مقطع از زمان یک مقدار ناراحت هستند و حق شان نیز می‌باشد ولی با توجه به بازیکنان خوبی که در اختیار داریم، شک نکنید که روزهای خوب تیم ما نیز فرا می‌رسد.

نخعی افزود: به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند و باید نتیجه نیز بگیریم اگر ما بازی زیبا کنیم و مثل بازی نساجی ببازیم این مقبول نیست. با حس و پوست و گوشت و استخوان می‌فهمم که شاگردانم چقدر ناراحت می‌باشند اما مطمئنم که تیم خوب می‌شود و به روزهای اوج بر می‌گردیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه کیفیت بازی‌های امسال به گونه‌ای می باشد که با یک برد و باخت در رتبه تاثیر زیادی می‌گذارد و شک نکنید با توجه به داشتن بازیکنان خوب و توانمند مس مدعی اصلی قهرمانی می‌باشیم. فوتبال فرازونشیب بسیاری دارد و شک نکنید که روزی شانس بر می‌گردد و روز های خوب ما نیز می‌رسد.

نخعی درخصوص داوری دربی کرمان گفت: متاسفانه داوری‌ها دارد به سمت ضعیفی می‌رود. در بازی با مس رفسنجان آقای داور با اینکه داور لیگ برتری می‌باشد اما پنالتی واضح را نگرفت. با سند و مدرک و فیلم اثبات می‌کنم که در این ده هفته تیم ما خیلی از داوری متضرر شد. نمونه‌اش در بازی با نساجی در دقیقه نود و یک که داور از ضد حمله ما جلوگیری کرد و کل استادیوم یخ شد. امیدوارم که داورها رفته رفته دقت کنند تا تیمی آسیب نبیند.

وی درخصوص کیفیت پائین ورزشگاه باهنر کرمان گفت: زمین مسابقه ارکان مهمی برای تیمی می‌باشد که می‌خواهد فوتبال باکیفیتی را ارائه دهد اما مجبوریم که بسازیم و رفته رفته زمین نیز درست شود تا بدون دغدغه به فکر صعود به لیگ برتر باشیم.

سرمربیتیم مس ادامه داد: در پایان از تریبون شما استفاده می‌کنم تا با شاگردانم صحبت کنم. فوتبالیست‌ها افراد بسیار باهوشی هستند. خوب می‌دانند چه کسی حقیقت را می‌گوید و چه کسی سیاه نمایی می‌کند و فکر کنم با شناختی که از من دارند فهمیده‌اند چه تعصبی نسبت به آنها دارم. فقط می‌گوییم از اینکه شاگردانی چون شما دارم به خودم افتخار می‌کنم و از اینکه یک فصل از زندگی را کنارتان می‌گذارنم بسیار خوشحالم و امیدوارم مزد زحماتمان کنار هم را بگیریم و دل هواداران کرمانی را شاد کنیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا