شماره‌ی خبر : ‌2281 | تعداد بازدید : 990
دوشنبه 1 آبان ماه 1396 ساعت 11:24

دو باخت پیاپی در شان این تیم مس نیست/به همه ما بربخورد

صبحی که فقط خروس خوان سه امتیاز می‌خواهد و بس... مس نباید بعد از این دو شکست سکته کند و در این کابوس لعنتی جان دهد... مس یک هفته زمان دارد برای بیدار شدن، خود را تکان دهد... به همه ما و شما برخورده است... تکان می‌خوریم و بیدار می‌شویم... با سه امتیاز

دو باخت پیاپی در شان این تیم مس نیست/به همه ما بربخورد

با شروع بازی مس کرمان در رفسنجان و انگیزه‌هایی که از همان دقیقه‌ی یک در ساق‌های بازیکنان تیم کرمانی دیده می‌شد، کاملا مشخص بود که آن‌ها برای جبران شکست هفته‌ی قبل به میدان رفته‌اند.

شاگردان احمد نخعی خوب فوتبال خود را آغاز کردند و اتفاقا از همان شروع بازی حریف را تحت تاثیر خود قرار دادند.

شاید اگر اتفاقات بازی با تیم کرمانی همراه می‌شد و داور نیز پنالتی واضح روی فیضی را اعلام می‌کرد، داستان بازی تا پیش از سوت پایان به طور کلی عوض می‌شد اما جدا از بازی خوب، تنها و تنها به نتیجه‌ی ثبت شده برروی اسکوربرد ورزشگاه است که امتیاز می‌دهند نه بازی خوب و اتفاقات رخ نداده.

مس می‌داند برای پیروزی در هر بازی گل می‌خواهد اما توپ‌هایش را در آخرین لحظات کج می‌زند...مس می‌داند برای اینکه از زمین دست خالی خارج نشود باید در خط دفاع بی‌اشتباه باشد اما مس در دفاع تیمی هرچند کم اشتباه می‌کند ولی رقیبانش از همان مقدار کم نهایت استفاده را می‌برند و مثل دو بازی قبل از معدود حملاتشان گل می‌سازند تا مدافعان مس بفهمند همان اندازه‌ی کم هم نباید اشتباه کنند.

چه نیمه‌ی دوم بازی برابر نساجی و چه جریان بازی برابر مس رفسنجان، هر دو شکست را برای ما دردناک‌تر می‌کند چراکه بازی خوب تیم خود را می‌بینیم و ایمان می‌اوریم این تیم لایق باخت نیست ولی در هر دو بازی و در حالی که هیچ چیز از رقیبانش کم نداشت، می‌بازد و کار خود را در جدول سخت‌تر می‌کند.

هیچکس بازی‌های خوب مس را در خاطر نگه نمی‌دارد... هیچکس پنالتی‌های گم شده را در ذهن نگه نمی‌دارد... هیچکس به صرف بازی جسورانه امتیاز به مس نمی‌دهد... مس فقط در یک صورت پیروز می‌شود و به بالا جدول می‌رود و محبوب دل‌ها می‌گردد و آن اینکه در بازی‌هایش توپ‌هایی که به راحتی از دست می‌دهد گل کند و در خط دفاع نیز تک اشتباهاتی که به حریفان برای زدن گل بفرما می‌زند مرتکب نشود.

این فرمولی است که در دو بازی قبلی مس انجام نشد و یا حداقل به عکس انجام شد... مس خوب بازی کرد و باخت... شاید همه‌ی ما راضی باشیم که مس بد بازی کند ولی در لیگ یک بازی‌هایش را ببرد...

حقیقتا دو باخت پیاپی هم کار ما را برای صعود به مشکل می‌رساند و هم برای هواداران کرمانی نتیجه‌ای برخورنده است... قطعا برای کل مجموعه‌ی تیم فوتبال مس نیز برخورنده است...عکس‌العمل این برخورد باید تکانی باشد که مس را از خوب بیدار کند...آن‌ها نباید در کابوس این دو شکست بمانند و باید هرچه سریعتر در بازی هفته‌ی بعد از این خواب آشفته بیدار شوند و به صبح امید دو بازه لبخند بزنند.

صبحی که فقط خروس خوان سه امتیاز می‌خواهد و بس... مس نباید بعد از این دو شکست سکته کند و در این کابوس لعنتی جان دهد... مس یک هفته زمان دارد برای بیدار شدن، خود را تکان دهد... به همه ما و شما برخورده است... تکان می‌خوریم و بیدار می‌شویم... با سه امتیاز بازی با صبا.


دوشنبه 1 آبان ماه 1396 ساعت 13:56
بچه ها باید به خود بیابند و به آینده نگاه بکنند که بعد از هر شکستی پیروزی روشن در راه است تازه اول راه است و جبران راحت پس تلاش کنید و راه را باز کنید و به حق خود برسید
سه‌شنبه 2 آبان ماه 1396 ساعت 11:52
واقعا باخت بد و ناعادلانه ای بود اما ما به این تیم ایمان داریم ایشالا از بازی صبا بردها دوباره شروع میشه
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا