شماره‌ی خبر : ‌2274 | تعداد بازدید : 1050
شنبه 29 مهر ماه 1396 ساعت 21:30

به امید یک نتیجه خوب در رفسنجان/مس کرمان3 بر 1از مس رفسنجان پیش است!

هرچند دو تیم سابقه‌ی بازی در جام حذفی را نیز برابر یکدیگر دارند اما از سال 93 که مس در لیگ یک بازی‌های خود را ادامه می‌دهد، دو تیم در بازی‌های رودرو خود سه بار بازی خود را به سود مس کرمان به پایان رساندند و یک بار نیز مس رفسنجان برنده‌ی این دربی تمام

به امید یک نتیجه خوب در رفسنجان/مس کرمان3 بر 1از مس رفسنجان پیش است!

تیم‌های مس کرمان و مس رفسنجان عصر فردا هفتمین ال‌مسینو لیگ یکی خود را برابر هم برگزار می‌کنند تا یکی از بازی‌های حساس این هفته در رفسنجان برگزار شود.

هرچند دو تیم سابقه‌ی بازی در جام حذفی را نیز برابر یکدیگر دارند اما از سال 93 که مس در لیگ یک بازی‌های خود را ادامه می‌دهد، دو تیم در بازی‌های رودرو خود سه بار بازی خود را به سود مس کرمان به پایان رساندند و یک بار نیز مس رفسنجان برنده‌ی این دربی تمام مسی بوده است. دو بازی دو تیم نیز به تساوی کشیده شده است.

در سال 93 و در مرحله‌ی پلی‌آف لیگ یک، دو تیم در رفسنجان به تساوی صفر بر صفر رسیدند و در بازی برگشت تیم مس کرمان با گل روح‌الله باقری یک بر صفر بازی را برنده شد.

در سال 94 در بازی رفت تیم مس کرمان در رفسنجان موفق شد دو بر یک و با گل‌های سعید صادقی و میلاد پورصف‌شکن تیم مس رفسنجان را شکست دهد. در بازی برگشت تیم رفسنجانی در کرمان دو بر یک برنده شد که تک گل مس را علی مرزبان به ثمر رسانده بود.

در سال 95 مس بازی رفت را با تک گل مهدی دغاغله به سود خود به پایان رساند و بازی برگشت دو تیم نیز در رفسنجان به تساوی بدون گل رسید.

تیم مس کرمان تا پیش از رویارویی‌اش با هم‌نام رفسنجانی در این شهر شکستی نخورده است و عصر فردا نیز به دنبال کسب یک نتیجه‌ی خوب در این بازی مهم می‌باشد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز