شماره‌ی خبر : ‌2270 | تعداد بازدید : 803
شنبه 29 مهر ماه 1396 ساعت 11:55

تقدیر باشگاه مس از فرماندهی نیروی انتظامی

به مناسبت هفته‌ی نیروی انتظامی، مدیر عامل باشگاه مس کرمان و تیم زیر 15 ساله‌های این باشگاه که چندی پیش عنوان قهرمانی استان را کسب کرد با فرماندهی نیروی انتظامی کرمان دیدار کردند.

تقدیر باشگاه مس از فرماندهی نیروی انتظامی

به مناسبت هفته‌ی نیروی انتظامی، مدیر عامل باشگاه مس کرمان و تیم زیر 15 ساله‌های این باشگاه که چندی پیش عنوان قهرمانی استان را کسب کرد با فرماندهی نیروی انتظامی کرمان دیدار کردند.

سردار رضا بنی اسدی فر فرمانده انتظامی استان در این دیدار گفت: آینده کشور در دست این جوانان است و سرمایه گذاری روی جوانان به خصوص در حوزه های فرهنگی و ورزشی آثار ماندگاری خواهد داشت.

وی افزود: ورزش به تنهایی برای تعالی شخصیت یک جوان کافی نیست و جوانان در کنار این مورد باید توجه ویژه ای به درس و اخلاق نیز داشته باشند؛ چراکه دو مقوله ورزش و اخلاق مکمل هم محسوب می شوند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ورزشکاران باید الگوی مناسبی برای جوانان جامعه باشند، تاکید کرد: هر اندازه که در حوزه ورزش تلاش صورت گیرد، مطمئنا در کاهش آسیب های اجتماعی تاثیر بسزایی خواهد داشت و بالطبع مشکلات پلیس در مقابله با ناهنجاری ها نیز کمتر می شود.

وی ادامه داد: جوانان می توانند همیار پلیس باشند و اگر در مقابل تهدیدات و آسیب های اجتماعی توجیه شوند و آگاهی پیدا کنند، جامعه با مشکلات به مراتب کمتری دست و پنجه نرم خواهد کرد و به سمت بیراهه نمی رود.

سردار بنی اسدی فر اظهار داشت: مقامات آموزشی، فرهنگی و ورزشی باید بدانند که مسئولیت بزرگ و حساسی را به دوش دارند و آینده کشور در گرو رویکردهای مختلف آن هاست.

امجد مسعود زاده مدیرعامل باشگاه مس کرمان نیز در این دیدار بیان داشت: ایجاد نظم و امنیت کار ساده ای نیست اما عملکرد ماموران پلیس به خصوص در کرمان به حدی خوب بوده که مشکلی در زمینه آرامش مردم وجود ندارد.

وی افزود: موضوعات اخلاقی، خط قرمز باشگاه مس است و باشگاه مس جدا از فعالیت های ورزشی، همواره  مسائل اخلاقی و فرهنگی را به جدیت دنبال می کند و در تمام تیم های مس به خصوص تیم فوتبال بزگسالان، توجه کامل به این مسئله وجود دارد.

مدیرعامل باشگاه مس رویکرد و دیدگاه مدیران رده بالای شرکت مس به ورزش و جامعه را نیز ترویج موضوعات فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد و گفت: با وجود مشکلات اقتصادی موجود در کشور اما شرکت مس در کنار باشگاه داری و هزینه در ورزش، هیچگونه کوتاهی در حوزه فرهنگ انجام نمی دهد.

مسعود زاده تصریح کرد: ورزش حد و مرز نمی شناسد اما فوتبال پیشانی ورزش کشور است و رویکرد باشگاه مس، استفاده از پتانسیل جوانان کرمانی و پشتوانه سازی برای آینده است و امیدواریم این رسالت به بهترین شکل ممکن به سرانجام برسد.

در پایان این دیدار، مدیرعامل باشگاه به پاس زحمات فراوان سبزپوشان حافظ امنیت در جهت برقراری این نعمت بزرگ از سردار بنی اسدی فر تقدیر کرد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا