شماره‌ی خبر : ‌2262 | تعداد بازدید : 1724
سه‌شنبه 25 مهر ماه 1396 ساعت 10:19

حاشیه‌های بازی مس و نساجی/بی‌احترامی پاشازاده به کادر فنی مس

در پایان بازی احمد نخعی سرمربی مس سمت سرمربی حریف نرفت و اعلام کرد با توجه به رفتار ناخوشایند سرمربی نساجی در ابتدای بازی تحت هر شرایط و نتیجه‌ای در پایان بازی به سمت او نخواهد رفت.

حاشیه‌های بازی مس و نساجی/بی‌احترامی پاشازاده به کادر فنی مس

در روزی که جمعیت قابل توجهی و نزدیک به 5 هزار هوادار مس به ورزشگاه باهنر کرمان آمده بود، اما عصر پائیزی و تلخ کرمانی‌ها با شکست مس برابر نساجی کام همگان را تلخ کرد. با این حال بدون شک هواداران مس در این بازی سربلند بودند که جانانه تیم خود را تشویق کردند و بازیکنان مس نیز قطعا در بازی‌های آینده آن‌ها را با پیروزی دل‌شاد خواهند کرد.

روز گذشته از پخش اینترنتی بازی مس استقبالی فراتر از حد تصور شده بود و نزدیک به دو هزار کاربر اینترنتی این بازی را به صورت زنده تماشا کردند که بیش از هزار و صد نفر از آن‌ها با آی پی‌های شهرهای شمال کشور این بازی را مستقیم تماشا می‌کردند. استقبال بیش از حد مخاطبان از این بازی سبب شده بود که پهنای باند آن در طول بازی با اختلال نیز مواجه شود و کیفیت بازی‌های قبل خود را نداشته باشد که از این حیث باید از شور و استقبال مخاطبان عذرخواهی نیز کرد.

مجتبی محبوب‌مجاز که در ابتدای این فصل در تیم مس کرمان بازی می‌کرد، پیش از بازی به سمت نیمکت تیم مس امد و با عوامل سابق تیم خود خوش و بش کرد.

اما در حالی که احمد نخعی و کادر فنی تیم مس پیش از بازی به سمت نیمکت نساجی رفتند تا به رسم متداول به مربیان و سرپرست این تیم خوش‌آمد بگویند، نه مهدی پاشازاده و نه فرزاد مجیدی برروی نیمکت تیم حاضر بودند تا با این بی‌اعتنایی به کادر فنی مس به نوعی توهین شود. از همین رو بود که در پایان بازی احمد نخعی سرمربی مس سمت سرمربی حریف نرفت و اعلام کرد با توجه به رفتار ناخوشایند سرمربی نساجی در ابتدای بازی تحت هر شرایط و نتیجه‌ای در پایان بازی به سمت او نخواهد رفت.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس