شماره‌ی خبر : ‌2242 | تعداد بازدید : 685
جمعه 21 مهر ماه 1396 ساعت 14:58

حاشیه‌های بازی مس و اکسین/هتریک کلین شیت!

بسته ماندن دروازه‌ی مس در این سه بازی به شدت هواداران مس را برای پیدا کردن فرمول صعود در این فصل امیدوار کرده است.

حاشیه‌های بازی مس و اکسین/هتریک کلین شیت!

تیم فوتبال مس در این فصل از رقابت‌های لیگ درصدد برجای گذاشتن رکوردهای عالی برای خود است.

این تیم پس از آنکه بهترین شروع در 5 سال اخیر در مسابقات لیگ را برای خود برجای گذاشت، با سومین کلین شیت متوالی‌اش درصدد است در این زمینه نیز یک رکورد خوب برجای بگذارد. بسته ماندن دروازه‌ی مس در این سه بازی به شدت هواداران مس را برای پیدا کردن فرمول صعود در این فصل امیدوار کرده است.

چمن ورزشگاه باهنر هرچند همچنان فاقد کیفیت مطلوبی می‌باشد اما بازهم روند صعودی خود را نسبت به بازی‌های خانگی قبلی مس حفظ کرده بود و در این بازی نیز به مراتب بهتر از گذشته شده بود تا کرمانی‌ها در این زمینه نیز احساس امیدواری بیشتری داشته باشند.

پخش مستقیم اینترنتی بازی مس در این دیدار نیز به خوبی انجام گرفت و کاربران بیشتری نسبت به بازی‌های قبل این دیدار مس را از طریق شبکه‌ی اینترنتی ققنوس مشاهده کردند. پخش مستقیم این بازی تا کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی نیز ادامه داشت و بیش از هزار نفر این بازی را از طریق این کانال مشاهده کردند.

در بین دو نیمه‌ی بازی به مناسبت روز نیزوی انتظامی، آقای مسعودزاده مدیرعامل باشگاه مس به همراه آقای امیری خراسانی رئیس اداره‌کل ورزش و جوانان و عضو هیات مدیره‌ی باشگاه مس، از فرماندهی مستقر در ورزشگاه باهنر تجلیل به عمل آوردند.

شاهو اصلانی داوری که با قضاوت بازی سپیدرود و مس در فصل قبل بازی‌های لیگ یک خاطره‌ی تلخی از خود برای هواداران مس بر جای گذاشته بود، در این بازی نیز با قضاوت خود اعتراض شدید هواداران و عوامل تیم فوتبال مس را به دنبال آورد.

احمد نخعی سرمربی تیم مس کرمان با زدن روپایی‌های متوالی در یک صحنه همچنان آمادگی بدنی خود را به رخ همگان می‌کشید!

آقایان علی بهرامی و معین‌زاده میرحسینی از اعضای شورای شهر کرمان برای دیدن این بازی در ورزشگاه باهنر حاضر شدند که اتفاق بسیار خوبی در جهت اتحاد همگانی کرمانی‌ها برای صعود مس محسوب می‌شد. آن‌ها بعد از بازی در رختکن تیم مس حاضر شدند و به بازیکنان مس خسته نباشید گفتند.

پیروزی بزرگ تیم مس ب در لیگ دسته دوم برابر تیم گل ابریشم که همزمان با بازی تیم مس حاصل شد، روحیه‌ی هواداران مس را به شدت بالا برد.

پس از پایان بازی بازیکنان تیم مس با هواداران خود به جشن و پایکوبی پرداختند و کسب این سه امتیاز شیرین را با یکدیگر جشن گرفتند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو