شماره‌ی خبر : ‌2230 | تعداد بازدید : 924
شنبه 15 مهر ماه 1396 ساعت 11:31

نخعی: حداقل با دو گل می‌بایست در ماهشهر برنده باشیم

ر 45 دقیقه‌ی دوم با خنک شدن هوا و بهتر شدن شرایط بازی تیم ما کاملا مسلط بر بازی بود و به غیر از پنالتی که تصادفا به حریف رسید در سایر دقایق بازی تیم ما کاملا سوار بر مسابقه بود و موقعیت‌های گل بیشتری داشت که اگر از آن‌ها استفاده می‌شد با اختلاف دو گل

نخعی: حداقل با دو گل می‌بایست در ماهشهر برنده باشیم

احمد نخعی بدشانسی و عدم دقت کافی در زدن ضربات آخر را علت اصلی نرسیدن تیم خود به پیروزی در دو بازی گذشته عنوان کرد.

سرمربی تیم فوتبال مس در رابطه با بازی تیمش برابر شهرداری در ماهشهر گفت: با شناختی که از حریف داشتیم می دانستیم که سبک بازی آن‌ها تا حدود زیادی شبیه ما می‌باشد و سطح برابر دو تیم سبب می‌شود که هر دو منتظر اشتباه طرف مقابل برای رسیدن به گل باشند.

نخعی افزود: بهرشکل بازی کردن در گرمای ماهشهر برای تمامی تیم‌هایی که در فصول گرم به این شهر می‌آیند سخت است و از همین رو در نیمه‌ی اول ما بیشتر به کنترل بازی پرداختیم تا فشار حملات حریف را کنترل کنیم.

سرمربی مس با بیان اینکه تیم او در نیمه‌ی دوم مستحق رسیدن به گل بود گفت: در 45 دقیقه‌ی دوم با خنک شدن هوا و بهتر شدن شرایط بازی تیم ما کاملا مسلط بر بازی بود و به غیر از پنالتی که تصادفا به حریف رسید در سایر دقایق بازی تیم ما کاملا سوار بر مسابقه بود و موقعیت‌های گل بیشتری داشت که اگر از آن‌ها استفاده می‌شد با اختلاف دو گل تیم ما برنده از زمین خارج می‌شد.

نخعی بدشانسی و عدم دقت کافی در زدن ضربات آخر را عامل از دست رفتن سه امتیاز بازی هفته‌ی قبل برابر برق نیز دانست و گفت: من مطمئن هستم که در بازی‌های بعد ما از موقعیت‌های گل بهتر استفاده می‌کنیم و تیمی که می‌تواند در ماهشهر و برابر تیم خوب این شهر تا این حد با کیفیت بازی کند و میزبانش را تحت تاثیر قرار دهد، قطعا یکی از مدعیان اصلی صعود خواهد بود.

نخعی به بازی هفته‌ی بعد تیمش اشاره کرد و گفت: بازی‌های سرنوشت‌سازی در پیش رو داریم و از دو بازی خانگی خودمان برابر اکسین و نساجی که رقبای مستقیم ما در این هفته‌ها در جدول هستند، باید حداکثر امتیاز را بگیریم که با حمایت و کمک تماشاگران ما این اتفاق را رقم خواهیم زد.


شنبه 15 مهر ماه 1396 ساعت 12:20
اگر خلاصه بازی رو ببینیم , باید به آقای نخعی تبریک بگیم این تیم خیلی خوبه و باید بیشتر حمایت بشه تا ایشالا بتونیم صعود کنیم
شنبه 15 مهر ماه 1396 ساعت 12:20
اگر خلاصه بازی رو ببینیم , باید به آقای نخعی تبریک بگیم این تیم خیلی خوبه و باید بیشتر حمایت بشه تا ایشالا بتونیم صعود کنیم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو