شماره‌ی خبر : ‌2225 | تعداد بازدید : 1369
شنبه 15 مهر ماه 1396 ساعت 08:59

توضیح در رابطه با رختکن تیم اروند خرمشهر/بی‌اخلاقی میهمان(عکس)

بهرشکل در تصاویری که از رختکن تیم خرمشهری بعد از بازی منعکس شده است کاملا مشخص است که این تیم از رختکن تیم میهمان استفاده کرده است و اخبار منتشر شده از سوی تیم میهمان کاملا بداخلاقی و ناسپاسی آن‌ها را رسانده است.

توضیح در رابطه با رختکن تیم اروند خرمشهر/بی‌اخلاقی میهمان(عکس)

تیم فوتبال اروند خرمشهر روز چهارشنبه در بازی‌های لیگ دسته دوم کشور میهمان تیم مس ب بود که این بازی در ورزشگاه سلیمی‌کیا کرمان برگزار شد.

جدا از نتیجه‌ی این بازی، موضوعی که در رابطه با آن سروصدایی را در رسانه‌های ورزشی که بازی‌های لیگ دو را تحت پوشش قرار می‌دهند به راه افتاد، اخباری بود که کانال تلگرامی باشگاه اروند در رابطه با رختکن این تیم در کرمان منتشر کرد.

این کانال با انتشار عکسی ار حضور بازیکنان تیم اروند در کنار نیمکت ذخیره‌ها اعلام کرد که ورزشگاه سلیمی‌کیا فاقد رختکن بوده است و بازیکنان اروند در بین دو نیمه مجبور به حضور برروی نیمکت بوده‌اند!!

این در حالی است که ورزشگاه سلیمی‌کیا که در سال‌های نه چندان دور میزبانی بازی‌های لیگ برتر را برعهده داشته است، از لحاظ امکاناتی کاملا شرایط میزبانی بازی‌های فوتبال رسمی را دارد و این ورزشگاه سال‌هاست که بدون مشکل مسابقات لیگ‌های مختلف رده‌های سنی و دسته سوم و دوم را نیز میزبانی کرده است.

پس از بررسی‌های انجام شده مشخص گردید که نه تنها رختکن تیم میهمان در اختیار تیم اروند خرمشهر قرار گرفته است که حتی اعضای این تیم چه قبل از بازی و چه بعد از بازی از آن استفاده کرده‌اند و اتفاقا حسابی آن را با وسایل به جای مانده آلوده هم کرده‌اند!!

اعضای این تیم قبل از بازی لباس‌های خود را در این رختکن عوض کرده‌اند و پس از بازی نیز از این رختکن جهت تغییر پوشش خود بهره برده‌اند و مشخص نیست در بین دو نیمه بر چه اساس سرمربی این تیم تشخیص داده بود که بازیکنان این تیم به جای حضور در رختکن برروی نیمکت ذخیره‌ها نکات فنی را بشنوند.

البته تعداد افرادی که این تیم را در سفر به کرمان همراهی می‌کردند، از همان ابتدا به شدت زیادتر از حد مجاز بود و شاید شلوغی بیش از اندازه کاروان این تیم سبب شده بود که در بین دونیمه سرمربی این تیم صلاح را در نرفتن به رختکن ببیند.

اما موضوعی که جای گلایه را برای کرمانی‌ها باز گذاشت انتشار اخبار کذبی بود که از سوی تیم خرمشهری ورزشگاه سلیمی‌کیا را در ابتدا فاقد رختکن عنوان کرد و پس از آن اعلامکرد که رختکن ورزشگاه در اختیار این تیم قرار نگرفته است!

موضوعی که به هیچ وجه صحت نداشت و حتی ناظر فدارسیون در این بازی نیز از شنیدن آن تعجب کرد و اعلام نمود که در میزبانی کرمان هیچ مشکلی وجود نداشته است و اگر این موضوع درست بود قطعا در گزارش خود به فدراسیون آن را ذکر می‌کرد.

بهرشکل در تصاویری که از رختکن تیم خرمشهری بعد از بازی منعکس شده است کاملا مشخص است که این تیم از رختکن تیم میهمان استفاده کرده است و اخبار منتشر شده از سوی تیم میهمان کاملا بداخلاقی و ناسپاسی آن‌ها را رسانده است.

ورزشگاه سلیمی‌کیا بیش از 30 سال است که میزبانی تیم‌های مختلف کشور حتی پرسپولیس و استقلال را برعهده داشته است و تیم اروند خرمشهر اولین تیمی است که این ورزشگاه را فاقد رختکن اعلام می‌کند...و این خود نشان از صداقت این خبر دارد...


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز