شماره‌ی خبر : ‌2220 | تعداد بازدید : 1022
سه‌شنبه 11 مهر ماه 1396 ساعت 10:50

نخعی: در ماهشهر فوتبال خوبی بازی خواهیم کرد

بازیکنان مس که عصر دیروز آخرین جلسه‌ی تمرینی خود را در کرمان برگزار کرده بودند، پس از استقرار در ماهشهر، عصر امروز یک جلسه‌ی تمرینی را نیز در این شهر برگزار خواهد کرد تا از هر نظر آماده‌ی بازی عصر فردای خود از ساعت 16و30 دقیقه باشند.

نخعی: در ماهشهر فوتبال خوبی بازی خواهیم کرد

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان از آمادگی کامل تیم خود برای بازی عصر فردا برابر تیم شهرداری ماهشهر خبر داد.

احمد نخعی پیرامون این بازی گفت: ما سه فیلم بازی حریف را آنالیز کردیم و شناخت کاملی از این تیم داریم. من مطئنم ما در بازی فردا فوتبال خوبی را ارایه خواهیم کرد چراکه تیم ماهشهری با برنامه فوتبال بازی می‌کند و به دنبال بازی هوایی مرسوم در لیگ یک نیست. ضمن اینکه این تیم در زمین خودش قطعا بازی باز را انجام می‌دهد و ما مشکلات هفته‌ی قبل برابرتیم برق که بازی دفاعی را انجام می‌داد نخواهیم داشت و قطعا نمایش بهتری را ارایه خواهیم کرد.

سرمربی تیم مس با بیان اینکه تیم او برای کسب پیروزی در این بازی به میدان خواهد رفت گفت: بازیکنان ما به دنبال جبران 2 امتیازی هستند که با بدشانسی محض در برابر برق شیراز در کرمان از دست رفت. اما ما در این مسابقه با هوشیاری کامل برای کسب امتیازهای کامل بازی تلاش خواهیم کرد.

نخعی از تمرینات خوب تیم خود در هفته‌ی گذشته می‌گوید و ادامه می‌دهد: ما روز عاشورا تمرینات تیم را تعطیل کردیم اما در روزهای دیگر به شکلی منظم برنامه‌های آماده‌سازی خود را اجرا کردیم و بچه‌ها نیز با جدیت و توان کاملا بالا خود را اماده‌ی بازی حساس این هفته کردند.

وی تنها مشکل تیم خود را مصدومیت اکبرخواه می‌داند و می‌گوید: در جریان آخرین تمرین ما در کرمان، مصدومیت اکبرخواه تشدید شد و او نتوانست ما را برای این بازی همراهی کند ولی سایر نفرات تیم در آمادگی کامل هستند و مشکلی برای این بازی نداریم.

سرمربی مس در رابطه با محرومیت تماشاگران حریف نیز گفت: هرچند این موضوع به ما کمک خواهد کرد که با آرامش روانی بیشتری بازی کنیم ولی تیم ما آنقدر آماده هست که حضور یا عدم حضور تماشاگران حریف برای رسیدن به خواسته‌اش تاثیری نداشته باشد. این بازی قطعا بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد ولی سوال من این است چرا با وجود اتفاقات مشابه ماهشهر در انزلی، برای تیم ملوان تصمیم مشابهی گرفته نشد و هواداران این تیم با محرومیت روبرو نشدند؟!

نخعی در پایان بر توانایی‌های تیم خود تاکید کرد و گفت: تیمی داریم که هم در بازی‌های بیرون از خانه و هم در بازی‌های خانگی به هدف پیروزی به میدان می‌رود و قطعا در بازی عصر فردا نیز با هوشیازی و تلاش بیشتر برای شادی دل هوارانمان تمام تلاش خود را به خرج خواهیم داد.


سه‌شنبه 11 مهر ماه 1396 ساعت 11:32
درود بر مرد دوست داشتنی کرمان , احمدآقا نخعی احمد آقا ایشالا سه امتیاز رو بگیریم فردا
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو