شماره‌ی خبر : ‌2200 | تعداد بازدید : 1055
دوشنبه 3 مهر ماه 1396 ساعت 11:39

نخعی: به جای نکات فنی مجبوریم تذکرات داوری بدهیم!

در پایان بازی از مدیرعامل باشگاه تقاضا کردم داوری بازی‌ها را جدی بگیرد زیرا در بین دو نیمه به جای گفتن نکات تکنیکی مجبور به آرام کردم بازیکنان در ارتباط با داور این دیدار بودیم.

نخعی: به جای نکات فنی مجبوریم تذکرات داوری بدهیم!

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان بازی تیمش برابر برق جدید شیراز از قضاوت بازی و همچنین بازی دفاعی تیم حریف انتقاد کرد.

احمد نخعی در نشست مطبوعاتی پس از این بازی گفت:من به‌هیچ عنوان با شناختی که از داوود مهابادی سرمربی تیم برق داشتم فکر نمی‌کردم که تیم را تدافعی وارد بازی کند.

وی بیان کرد: در بازی امروز حتی دو بازیکن گوشه خود قاسمی و پورشیخعلی را وارد زمین کردیم اما با بازی بسته بازیکنان برق روبه‌رو شدیم.

نخعی در زمینه داوری این دیدار بیان داشت: در پایان بازی از مدیرعامل باشگاه تقاضا کردم داوری بازی‌ها را جدی بگیرد زیرا در بین دو نیمه به جای گفتن نکات تکنیکی مجبور به آرام کردم بازیکنان در ارتباط با داور این دیدار بودیم.

وی در ارتباط با وضعیت چمن ورزشگاه گفت: وضعیت چمن نسبت به بازی خونه به خونه بابل بهتر شده است اما هنوز وضعیت مطلوبی برای سیستم بازی ما در این چمن فراهم نیست و امیدوارم در بازی بعدی مس وضعیت چمن کمی بهتر شود.

 


دوشنبه 3 مهر ماه 1396 ساعت 16:35
اینکه علت ناکامی هایمان را اطرافیانمان بدانیم منفی نگری و منفی گرایی است وباعث عدم پیشرفت و ناکامی های بعدی می شود. زمین مسابقه برای سیستم ما مناسب نیست و بچه ها از داوری ناراحتن و تیم حریف تدافعی بازی میکنه و تیر دروازه نذاشت گل بزنیم همش منفی نگریه.درست که شرایط خوب و بد وجود داره که این امری طبیعی است. چه عادی باشن مثل خرابی زمین چه غیر عادی مثل داوری و تدافعی بازی کردن حریف. حریف هم یک موقعیت تک به تک با دروازه بان داشت که از دستش داد.بازیکنان مس هم موقعیتهای خوبی داشتن که از دست دادن علت این ناکامی ها و گیچ شدن ها و عدم اعتماد به نفس در موقعیت های حساس گل زنی هر چه که هست ضعف ستاره های مس رو در ضربات آخر میرسونه یعنی ستاره ها ی مهاجم باید بیشتر تلاش کنن تا گوش و چشم و فکرو هوششون تنها به گل باز بشه و به گل زدن هم ختم بشه و کار کردن روی اشتباهات خط حمله در این مرحله برای تیم مس امری حیاتی است. خط دفاعی خوب و هوشیاره فقط لازمه کمی هوشیارتر باشه.از ما گفتن بود.صلاح مملکت خویش خسروان دانند. البته ایرادهای زیادی در تیم است و راهکارهای مناسبی میشه براشون پیدا کرد که گفتنشون اینجا صلاح نیست.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو