شماره‌ی خبر : ‌2178 | تعداد بازدید : 1514
سه‌شنبه 28 شهریور ماه 1396 ساعت 09:08

حاشیه‌های بازی ملوان و مس/تحسین بازی جسورانه مس در مرداب انزلی

با وجود شکست سه بر دو تیم فوتبال مس کرمان برابر ملوان در بندر انزلی، بازی خوب تیم مس کرمان به خصوص در نیمه‌ی دوم که بازی دو بر صفر باخته را تبدیل به تساوی دو بر دو کرد، با تحسین هواداران وکارشناسان فوتبال در کرمان روبرو شد و هواداران مس با وجود این ش

حاشیه‌های بازی ملوان و مس/تحسین بازی جسورانه مس در مرداب انزلی

با وجود شکست سه بر دو تیم فوتبال مس کرمان برابر ملوان در بندر انزلی، بازی خوب تیم مس کرمان به خصوص در نیمه‌ی دوم که بازی دو بر صفر باخته را تبدیل به تساوی دو بر دو کرد، با تحسین هواداران وکارشناسان فوتبال در کرمان روبرو شد و هواداران مس با وجود این شکست همچنان به تیم شایسته‌ی این فصل خود امیدوار باقی ماندند.

در حالی که قرار بود این بازی از دو شبکه‌ی ورزش و باران به طور مستقیم پخش شود، اما شبکه‌ی سراسری ورزش از پخش بازی خودداری کرد و فقط شبکه‌ی استانی گیلان این بازی را روی آنتن برد.

پیش از بازی احمد نخعی سرمربی مس کرمان و نادر دست‌نشان که روزگاری برروی نیمکت مس همکار بودند، به خوش و بش با یکدیگر پرداختند.

سکوهای ورزشگاه تختی انزلی در حال بازسازی بود و خالی بودن جایگاه روبروی دوربین سبب می‌شد که برخی گمان کنند این بازی در ورزشگاه خالی از تماشاگر برگزار می‌شود. اما سایر سکوهای ورزشگاه انزلی مملو از تماشاگر بود که اتفاقا بعد از گل دوم مس اصلا رفتارهای خوبی از خود نشان ندادند و از فحاشی گرفته تا پرتاب بطری از سوی آن‌ها بسیار دیده شد تا جایی که در چند نوبت بازی به این دلیل با وقفه روبرو گردید.

پنالتی که از سوی داور برای تیم ملوان اعلام شد به شدت با اعتراض بازیکنان و کادر فنی مس مواجه شد و در تصاویر آهسته نیز مشخص بود که تصمیم داور در این صحنه با ابهامات زیادی روبرو بوده است.

همچنین داور مسابقه در یک صحنه و در حالی که رسما از سوی مقانلو بازیکن ملوان مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود از دادن کارت قرمز به او اجتناب کرد...! همین بازیکن دقایقی بعد گل سوم میزبان را به ثمر رساند.

مدیرعامل باشگاه مس به همراه چند تن از هواداران این تیم در ورزشگاه تختی انزلی این بازی را از نزدیک مشاهده می‌کردند.

مقداد اکبرخواه بعد از گلی که در این بازی به ثمر رساند ترجیح داد شادی نکند و احترام تیم سابق خود را نگه دارد.

ماموران کمیته مبارزه با دوپینگ در ورزشگاه بودند و در پایان این بازی از برخی نفرات دو تیم تست دوپینگ گرفتند.

با ثبت شکست سه بر دو مس برابر ملوان در انزلی، طلسم مرداب این بندر برای کرمانی‌ها یک سال دیگر باقی ماند....


سه‌شنبه 28 شهریور ماه 1396 ساعت 12:27
باید روی داوری اعتراض بزنیم و تقاظای دو باره بازی باشیم آقای مسعود زاده داور بوده و اگر پنالتی نبوده باید اعتراض بزنه چرا داور کارت قرمز نداد چون ملوان میخواست تبانی کنه
نارنجـــی
0
4
سه‌شنبه 28 شهریور ماه 1396 ساعت 13:03
خودتون هم باور ندارید سال دیگه می روید لیگ برتر که میگی سال آینده باید با ملوان بازی کنیم یا خوشبینید که به همراه ملوان لیگ برتر می رویم :)))
سه‌شنبه 28 شهریور ماه 1396 ساعت 17:56
تیم خوب و یکدستی داریم مطمینا با حمایت و همدلی همه میتونیم امسال صعود کنیم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو