شماره‌ی خبر : ‌2177 | تعداد بازدید : 1222
دوشنبه 27 شهریور ماه 1396 ساعت 19:08

ملوان انزلی3-2مس کرمان/پنالتی داور طلسم انزلی را به قوت خود باقی گذاشت

تیم فوتبال مس کرمان در بازی سختاین هفته‌ی خود برابر ملوان در شهر انزلی، در حالی که موفق شد یک‌بار بازی دوبر صفر باخته را با تساوی دو بر دو عوض کند، در نهایت با گل دقایق پایانی مغلوب میزبان خود شد.

ملوان انزلی3-2مس کرمان/پنالتی داور طلسم انزلی را به قوت خود باقی گذاشت

تیم فوتبال مس کرمان در بازی سختاین هفته‌ی خود برابر ملوان در شهر انزلی، در حالی که موفق شد یک‌بار بازی دوبر صفر باخته را با تساوی دو بر دو عوض کند، در نهایت با گل دقایق پایانی مغلوب میزبان خود شد.

احمد نخعی در این بازی تیم خود را با ترکیب حمید عرفانی،احمد حیات‌منش‌، رامتین سلیمان‌زاده‌، فرهاد سالاری، احسان پورشیخعلی، محمد علیزاده، علیرضا علیزاده، محمد خلیلی، مهدی تیکدری، میلاد محمدی و مقداد اکبرخواه به میدان فرستاد.

تیم مس که به طور کلی در بازی‌های گذشته‌ی خود نیز نشان داده بود در بازی در ورزشگاه انزلی که هم سطح دریا قرار دارد، با مشکلات بیشتری مواجه است، با شروع بازی نتوانست نمایش خوب خود در بازی‌های گذشته را داشته باشد و خیلی زود دروازه‌ی خود را باز شده دید.

در دقیقه‌ی یازده بازی و برروی یک غافلگیری، مدافعان مس بهم ریختند تا محبی مهاجم تیم ملوان به راحتی هرچه تمام‌تر دروازه‌ی تیم مس را باز کند.

این گل بدترین اتفاق ممکن برای تیم مس کرمان بود چراکه برنامه‌های این تیم را کاملا تحت الشعاع قرار داد.

در حالی‌که مسی‌ها بسیار بدشانس بودند که در دقیقه‌ی 18 توسط مهدی تیکدری به گل تساوی نرسیدند و شوت این بازیکن از روی خط دروازه‌ی ملوان برگشت داده شد، اوضاع برای مس در این بازی بدتر هم شد.

پس از اینکه ضربه‌ی آزاد دیدنی علیرضا علیزاده با واکنش دروازه‌بان ملوان به کرنر رفت، در دقیقه‌ی 36 بازی، داور مسابقه در یک صحنه‌ی بسیار مشکوک و بحث برانگیز برای تیم میزبان اعلام پنالتی کرد.

در حالیکه به نظر نمی‌رسید حرکت احسان پورشیخعلی خطایی برروی بازیکن ملوان باشد، داور با سوت خود موقعیت گل دوم را به تیم میزبان داد که بابک مرادی این توپ را به گل دوم بازی تبدیل کرد تا کار برای مس سخت‌تر هم بشود.

درنیمه‌ی دوم یاسر فیضی جانشین میلاد محمدی شد و پس از چند حرکت خوب تیم ملوان که با واکنش‌های خوب عرفانی در دروازه‌ی مس همراه شد، این تیم مس بود که خود را درنیمه‌ی دوم در زمین پیدا کرد.

در دقیقه‌ی 56 بازی فرهاد سالاری با تیزهوشی برروی یک ضربه آزاد و قبل از شکل‌گیری خط دفاع ملوان فیضی را در محوطه جریمه حریف صاحب توپ کرد تا مهاجم تازه به میدان آمده مس گل اول این تیم را به ثمر برساند.

مس با این گل خیلی سریع به بازی برگشت و برای زدن گل تساوی از استرس حریف نهایت استفاده را برد.

در دقیقه‌ی 58 مسی‌ها بازی را به تساوی کشاندند و فیضی با پاس خود اکبرخواه را صاحب توپ کرد تا ارسال این بازیکن پس از برخورد با بازیکنان ملوان تبدیل به گل دوم و مساوی مس در این بازی شود.

پس از این گل شاهد جو بسیار بدی برروی سکوهای ورزشگاه انزلی بودیم و اهانت و پرتاب بطری تماشاگران به سمت زمین حتی موجب توقف دقایقی از بازی هم شد.

در حالی که با نزدیک شدن به دقایق پایانی بازی، کم شدن توان بدنی بازیکنان مس به دلیل شرایط خاص شهر انزلی و ارتفاع پائین آن نسبت به شهر کرمان کاملا مشهود بود، تیم میزبان برای زدن گل سوم فشارهای خود را آغاز کرد و در مقابل بازیکنان مس با وجود فشار زیاد این بازی، بیشتر از اینکه به فکر حفظ نتیجه‌ی مساوی باشند به دنبال کامل‌تر کردن بازگشت خود در این بازی با گل برتری بودند.

سرمربی مس برای کنترل بیشتر بازی میلاد باقری را در دقیقه‌ی 72 جانشین محمد خلیلی کرد.

اما در دقیقه‌ی 75 بازهم مدافعان مس غافل‌گیر شدند و با یک پاس بلند پشت مدافعان، مقانلو در موقعیت تک به تک گل سوم تیم ملوان را به ثمر رساند تا بازهم کار برای مس مشکل شود.

ورود امین کاظمیان به جای تیکدری در دقیقه‌ی 82 برای مس ثمر بخش نبود و نارنجی‌پوشان در زدن گل سوم ناکام بودند تا در نهایت بازی با نتیجه‌ی 3بر2 به سود ملوان خاتمه یابد.

با این نتیجه که پنالتی مشکوک داور برای ملوان نیز در آن تاثیر مستقیم داشت، اولین شکست تیم مس کرمان در این شهر شوم برای مس ثبت شد تا طلسم انزلی همچنان برای تیم مس پابرجا باقی بماند.


دوشنبه 27 شهریور ماه 1396 ساعت 21:08
روی داور اعتراض بزنید اصلا مشکوک میزنه روز بازی داور رو عوض کنن چرا و همون داور تو بازی پتالتی که اصلا نبود رو گرفت لطفا تقاظای تکرار بازی رو بدید بعد به طرف بازیکنان و مربیان ما بطری پرت میکنن نیرویانتظامی هیچ کار نمیکنه نیم فصل دوم که به کرمان اومدن ورزشگاه باهنر رو برای ملوان جهنم میکنیم
دوشنبه 27 شهریور ماه 1396 ساعت 22:10
من قبلا هم این رو نوشتم. ارتفاع انزلی هیچ تاثیرینداره و این یه حرف کاملا غیرعلمی هست که هر سال بعد از باخت در انزلی زده میشه.... دلیل اول: رشت ارتفاعش کمتر از سطج دریاست و فشار هوا بسیار دردسرسازتر از انزلی. چطور مس در رشت تونسته حداقل مساوی کن اما توی انزلی نمیتونه؟! .... دلیل دوم: شهر کرماناز نظر ارتفاع در میان مراکز استان ها بعد از شهرکرد در مقام دوم قرار داره. با این حساب مس باید تمام بازیهاش رو خارج ا ز خانه ببازه؟!!؟!؟ ضمنا، چطور ملوان در کرمان مس رو میتونه ببره ؟! فشار هوا روی ملوان تاثیر نداره؟!؟!! ... واقعیت اینه که ما نسبت به انزلی و گیلان فرهنگ فوتبالی نداریم به همین خاطر هر وقت وارد شهری میشیم که توش فرهنگ فوتبال وجود داره به مشکل میخوریم....نمونه: انزلی، آبادان، اهواز و حتی یه جورایی تبریز.
سه‌شنبه 28 شهریور ماه 1396 ساعت 01:50
عیبی نداره بچه ها.. فدا سرتون انشالله بازی های بعدی جبران میکنیم چون همه تلاشتونو کردین و بازی های دیگه رقبامون هم خداروشکرمساوی شد و زیاد از صدر جدول فاصله نگرفتیم نکته مثبت امسال آمار گلزنی تیم هست من قبلا هم گفتم اگه تاریخ ده سال اخیر لیگ یک رو نگاه کنیم متوجه میشیم که تو لیگ یک تیم هایی صعود میکنن که آمار گلزنی بالایی داشته باشن حتی اگه گل خورده بالایی هم داشته باشن باز شانس صعودشون خیلی بالاتر از سایر تیم هاست چون اولا آمار بالای گلزنی به یک تیم اعتماد به نفس و شخصیت قهرمانی میده و وقتی این خودباوری تو تیم شکل گرفت باعث میشه بازیکن ها بیشتر به فکر مراقبت از گلهای زدشون تو بازیها بیوفتن ثانیا دفاع یک تیم معمولا به مرور و بعد از چند بازی بالاخره کم کم سر و شکل میگیره و بهتر میشه من به شخصه اگر تیم یک صفر می باخت بیشتر ناراحت میشدم در واقع تو لیگ یک باخت یک صفر هیچ مزیتی بر باخت سه دو یا چهار سه نداره حتی نتیجه تساوی هم تو لیگ یک زیاد به درد نمیخوره چون عملا هیچ فرقی بین کسب رتبه سوم و چهارم با مثلا تیم دوازدهم و سیزدهم وجود نداره هنوز یادمون نرفته نتایج اعصاب خرد کن صفر صفر یا یک یک پارسال!! تو لیگ یک موفقیت فقط تو یک چیز خلاصه میشه اونم صعود به لیگ برتر هست همین و بس.
سه‌شنبه 28 شهریور ماه 1396 ساعت 17:58
واقعا خوب بازی کردیم برگردوندن نتیجه 2-0 تو انزلی کار ساده ای نیست مطمینا با رفع نقایص میتونیم نتایج بهتری بگیریم هوادارا به این تیم و احمد آقا نخعی ایمان دارن و با تمام توان حمایت میکنن .
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو