شماره‌ی خبر : ‌2164 | تعداد بازدید : 4858
پنج‌شنبه 23 شهریور ماه 1396 ساعت 20:30

امیدهای مس کرمان ال‌مسینو را در رفسنجان فتح کردند

در هفته‌ی اول رقابت‌های لیگ برتر امیدهای کشور، شاگردان حمید حسین‌خانی در تیم امید مس کرمان دست به کار بزرگی زدند و موفق شدند امید مس رفسنجان را در زمین خود با یک گل شکست دهند.

امیدهای مس کرمان ال‌مسینو را در رفسنجان فتح کردند

در هفته‌ی اول رقابت‌های لیگ برتر امیدهای کشور، شاگردان حمید حسین‌خانی در تیم امید مس کرمان دست به کار بزرگی زدند و موفق شدند امید مس رفسنجان را در زمین خود با یک گل شکست دهند.

در این بازی امیدهای مس کرمان با سیستم 4-1-4-1 به زمین رفت که محمد خاکسار در دروازه‌ی مس بود و دو دفاع میانی تیم را علیرضا آرتا و عبدالرضا سلیمانی تشکیل می‌دادند.

امیرحسین امیرطاهری در سمت راست خط دفاع امیدهای مس بازی می‌کرد و در سمت چپ خط دفاع حجت ده‌شیخ حضور داشت.

میلاد کمالی در پست هافبک دفاعی تیم بود و امیررضا خدمتی ، امیرحسین صالحی‌منش، امیر سلطانی، و علی بلوچ هافبک‌های میانی و تهاجمی تیم امید مس کرمان بودند که در نوک خط حمله حمید محمد رفیع را می‌دیدند.

ال‌مسینو امیدها با برگزاری خود در هفته‌ی اول حساسیت‌ها را مضاعف می‌کرد و دو تیم با هوشیاری کامل برابر هم قرار گرفته بودند اما بازیکنان امید مس کرمان با ارایه یک بازی بسیار منطقی و خوب به هیچ وجه به میزبان خود اجازه‌ی خودنمایی در نیمه‌ی اول را ندادند.

در حالی که در نیمه‌ی اول امیدهای مس فرصت‌های خوبی را داشتند و البته کارهای دفاعی را نیز خیلی خوب انجام دادند، دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

اما در نیمه‌ی دوم تعویض‌های حمید حسین‌خانی سرمربی امیدهای مس کرمان، کفه‌ی ترازو را بیشتر به سود امیدهای مس کرمان سنگین کرد.

در دقیقه‌ی 69 مهدی اورجندی به جای سلطانی و همچنین عارف زینالی به جای صالحی‌منش به زمین آمدند که هر دوی این بازیکنان برروی گل برتری تیم امید مس کرمان تاثیرگذار شدند.

در دقیقه‌ی 75 حرکت خوب این دو بازیکن در نهایت منجر به این شد که محمدرفیع در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و با ضربه‌ای دیدنی گل سه امتیازی خود را برای امیدهای مس کرمان به ثمر برساند و این بازیکن یک بار دیگر خود را به عنوان مدعی آقای گلی لیگ امیدهای کشور معرفی کند.

در دقیقه‌ی 87 نیز سعید رفعتی به جای کمالی به زمین آمد تا با بازی خود نتیجه را به سود مس کرمان حفظ کند.

با این پیروزی شیرین خارج از خانه در هفته‌ی اول و فتح دربی مسی‌های امید، امیدهای مس کرمان از همین ابتدا خود را در بین تیم‌های مدعی رقابت‌های این فصل قرار دادند.


شنبه 25 شهریور ماه 1396 ساعت 12:10
درود بر آقای حسینخانی و بازیکنای خوبشون , این تیم مطمینا امسال حرفهای زادی برای گفتن خواهد داشت
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو