شماره‌ی خبر : ‌2155 | تعداد بازدید : 2497
سه‌شنبه 21 شهریور ماه 1396 ساعت 10:57

بازگشت بازی‌های هندبال مس به سالن تجلی کرمان

با حل شدن اختلافات، مجددا قرار است رقابت‌های این فصل هندبال مس به تالار هندبال شهید تجلی کرمان بازگردد که این اتفاق خوبی برای این تیم محسوب می‌شود.

بازگشت بازی‌های هندبال مس به سالن تجلی کرمان

در حالی که تیم هندبال مس کرمان بازی‌های فصل قبل خود را در رقابت‌های لیگ برتر در سالن استانداری کرمان میزبانی می‌کرد، بازی‌های خانگی این تیم مجددا به سالن شهید تجلی کرمان باز می‌گردد.

سالن شهید تجلی با کفپوش مخصوص خود، سالن اختصاصی هندبال کرمان محسوب می‌شود که به دلیل اختلافات مالک سالن با هیات هندبال کرمان، در فصل قبل اجازه‌ی میزبانی از بازی‌های تیم هندبال مس را پیدا نکرد و این موضوع مشکلاتی برای تیم هندبال مس در زمان میزبانی بازی‌هایش از جمله مصدومیت بازیکنان برروی کفپوش سالن استانداری ایجاد می‌کرد.

اما با حل شدن اختلافات، مجددا قرار است رقابت‌های این فصل هندبال مس به تالار هندبال شهید تجلی کرمان بازگردد که این اتفاق خوبی برای این تیم محسوب می‌شود.

تیم هندبال مس در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر هیچ بازیکن غیر بومی را جذب نکرده است و تا امروز با تمامی نفرات کرمانی و با میانگین سنی 24 سال تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

این تیم البته با فراهم شدن امکانات مالی شاید 2 تا 3 بازیکن غیر کرمانی را برای تقویت هرچه بیشتر به جمع خود اضافه کند اما اساس و پایه این تیم را نفرات با انگیزه و جوان کرمانی تشکیل می‌دهند.

کادر فنی تیم مس در این فصل متشکل از محمد موسوی به عنوان سرمربی است که کمک‌های وی در این تیم را احسان کارور، آرمان علی‌سعیدی و فرزاد فروزی تشکیل می‌دهند و محمد موسوی نیز سرپرست تیم می‌باشد.

این تیم در حالی آخرین مراحل آماده‌سازی خود را در کرمان پشت سرمی‌گذارد که در اولین بازی این فصل خود روز 30 شهریور دراراک میهمان تیم هپکو خواهد بود و اولین بازی خانگی خود را به احتمال فراوان روز 5 مهر ماه میزبانی خواهد کرد.

در لیگ برتر این فصل هندبال کشور 8 تیم حضور دارند که دو تیم به لیگ دسته اول کشور سقوط خواهند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا