شماره‌ی خبر : ‌2150 | تعداد بازدید : 1622
یکشنبه 19 شهریور ماه 1396 ساعت 12:13

استارت پرروحیه مسی‌ها برای شکستن طلسم انزلی/نخعی:این شادی را حفظ می‌کنیم(عکس)

تیم مس که بعد از نتایج و اتفاقات اخیر خود، در اوج انرژی به سر می‌برد، کاملا آماده است که در انزلی دست به کار بزرگی بزند و طلسم مرداب این شهر را برای خود بشکند.

استارت پرروحیه مسی‌ها برای شکستن طلسم انزلی/نخعی:این شادی را حفظ می‌کنیم(عکس)

تیم فوتبال مس کرمان از روز پنجشنبه‌ی گذشته و بعد از چند روز استراحت، باروحیه و قبراق، تمرینات خود را برای بازی هفته‌ی جاری برابر ملوان انزلی آغاز کرد.

تیم مس که بعد از نتایج و اتفاقات اخیر خود، در اوج انرژی به سر می‌برد، کاملا آماده است که در انزلی دست به کار بزرگی بزند و طلسم مرداب این شهر را برای خود بشکند.

تیم مس در تمامی سال‌های گذشته چه در لیگ برتر و چه در لیگ یک در کسب سه امتیاز کامل برابر ملوان در زمین خود ناکام بوده است اما شاگردان احمد نخعی در این فصل آنقدر توان و انرژی دارند که این طلسم ناخوشایند برای کرمانی‌ها را با قدرت تمام در این فصل بشکنند و خود را بیش از پیش در دل‌های کرمانی‌ها جای دهند.

تمرینات تیم مس با نظم و قدرت تمام در حالی پیگیری است و احمد نخعی در گفتگویی که با رسانه‌ی یاردوازدهم مس انجام داده است بر این موضوع صحه می‌گذارد.

احمد نخعی سرمربی تیم فوتبال مس در رابطه با شرایط تیمش در تمرینات گفت: خداروشکر بعد از برد روحیه بخش مقابل گل گهر از هر لحاظ در شرایط بسیار خوبی به سر می بریم و تمرینات بعد از چند روز تعطیلی مجددا با حضور اکثر بازیکنان پیگیری شده است.

وی در پاسخ به اینکه تا چه اندازه به ترکیب اصلی خود دست پیدا کرده است، اظهار داشت: ما از همان هفته اول ترکیب اصلی را شناختیم و تنها به دلیل مصدومیت برخی بازیکنان، شرایط بازی و تیم حریف ترکیب اصلی در بازی ها دستخوش تغییرات می شود و جابجایی صورت می گیرد اما کاملا به ترکیب اصلی دست پیدا کرده ایم.

سرمربی مس در خصوص علت جدایی محبوب مجاز در آخرین روز نقل و انتقالات گفت: ابتدا از این بازیکن بابت زحماتی که برای ما کشید تشکر می کنم. محبوب مجاز در این چند هفته فرصت زیادی برای بازی نداشت و درخواست جدایی داد. در جلسه ای که با حضور کادرفنی و کمیته فنی برگزار شد، صلاح دانستیم که مجبوب مجاز از جمع ما جدا شود. اعتقاد داریم بازیکن اگر دلش با تیم نباشد در آینده به مشکل برخورد خواهد کرد.

نخعی در مورد وضعیت مصدومان مس نیز بیان داشت: حسین تهامی که فعلا قادر به همراهی تیم نیست. رضا حیدری از ناحیه زانو با آسیب دیدگی روبروست و احتمالا تا دو هفته دیگر به تمرینات اضافه می شود. شاهرخ غلامرضاپور هم جدیدترین مصدوم تیم ما است و متاسفانه در جریان یکی از تمرینات با دست به زمین خورد و پلاتین دستش جابجا شد که احتمالا تا سه هفته نمی تواند برای ما بازی کند.

وی با بیان اینکه باشگاه مس تمام سعی خود را برای بهبود کیفیت چمن ورزشگاه باهنر انجام می دهد، ادامه داد: چمن باهنر برای رسیدن به شرایط مطلوب نیاز به زمان دارد. ما تمریناتمان را بر اساس یک چمن باکیفیت انجام می دهیم و اگر چمن خوب باشد قطعا بهتر کار می کنیم.

سرمربی مس در رابطه با عدم پخش مستقیم بازی های مس نیز گفت: متاسفم! نمی دانم چه مشکلی بین باشگاه و صداوسیما وجود دارد اما این شهر فقط یک تیم دارد و همه نهادها و سازمان ها از جمله صداوسیما باید به مس کمک کنند. البته نه اینکه با هر شرایطی کنار بیایند اما تعامل بهتری داشته باشند.

نخعی در پایان خطاب به هواداران مس گفت: ممنون تمام هواداران هستم. چه آنهایی که به ورزشگاه می آیند و چه آنهایی که با پیام های خود موجب دلگرمی ما می شوند. تمام سعی ما این است که به واسطه نتایج این تیم خنده از لب آن ها محو نشود و امیدوارم با تداوم این روند و نتیجه های خوب آن ها را خوشحال کنیم.


چهارشنبه 22 شهریور ماه 1396 ساعت 04:23
دمت گرم همینطور با قدرت ادامه بده...
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا