شماره‌ی خبر : ‌2134 | تعداد بازدید : 961
یکشنبه 12 شهریور ماه 1396 ساعت 10:30

نخعی: بازهم می‌گویم تمامی بازیکنان ما در این فصل ستاره هستند

به جرات می‌توانم بگویم تک تک آنان ستاره هستند. از جان مایه گذاشتند و برای پیراهن تیم مس کرمان غیرت به خرج دادند. بازیکنانم نشان دادند که مجموعه‌ای از بهترین‌ها هستند و شک نکنید این تازه اول راه ماست.

نخعی: بازهم می‌گویم تمامی بازیکنان ما در این فصل ستاره هستند

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان پس از پیروزی مقتدرانه و شیرین تیم خود در بازی با گل‌گهر سیرجان گفت: قبل از هر موضوعی علاقه‌مندم این پیروزی را به هواداران‌مان تقدیم میکنم که 90 دقیقه بی‌نظیر تیم مس را حمایت کردند و به ما و بازیکنان داخل زمین انرژی مضاعف دادند و ما همه باهم توانستیم این برد ارزشمند را بدست آوریم.

احمد نخعی ادامه داد: به نظر من بازی بسیار خوبی بود و ما توانستیم با آنالیزی که از حریف‌مان داشتیم و با شناحت نقاط ضعف و قوت‌شان، به آنان ضربه بزنیم و قطعا شما هم تایید میکنید تیم برتر میدان در تمام دقایق بازی ما بودیم و توانستیم قدرت مس را بر حریف دیکته کنیم.

وی در خصوص بازیکنان جوان و دوندگی بالای آنان گفت: به جرات می‌توانم بگویم تک تک آنان ستاره هستند. از جان مایه گذاشتند و برای پیراهن تیم مس کرمان غیرت به خرج دادند. بازیکنانم نشان دادند که  مجموعه‌ای از بهترین‌ها هستند و شک نکنید این تازه اول راه ماست و تیم مس کرمان با وجود این بازیکنان فوق‌العاده حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهد داشت.

سرمربی مس کرمان همچنین در خصوص ادامه روند موفق تیم مس کرمان گفت:جشن این برد در پایان شب بازی به اتمام می‌رسد و قطعا از فردا برای بازی بعدی تلاش خواهیم کرد. تمام بازیکنان می‌دانند در چه تیم بزرگی حضور دارند و من به تمام آنان افتخار میکنم چون ما کاملا یک تیم هستیم و در تمام این 4 بازی نشان دادیم به دنبال بازی زیبا همراه با نتیجه می‌باشیم و خدا را شکر میکنم که توانستیم تا اینجا موفق باشیم.

نخعی همچنان این پیروزی را حاصل یک کار گروهی در باشگاه مس می‌داند و ادامه می‌دهد: دراینجا لازم میدانم بار دیگر از حمایت‌های مسئولین باشگاه و لیدرها و هواداران تشکر ویژه داشته باشم و قطعا با وجود همکاران پرتلاشم و بازیکنان باغیرت‌مان روند رو به رشدمان را حفظ خواهیم کرد. یکدل و همدل بودن این تیم از مدیریت تا اعضای کادرفنی و تیم تا تک تک بازیکنان و لیدرها و هواداران رمز موفقیت تیم است و هر حریفی در مقابل یک تیم کامل به نام مس کرمان روز دشواری را خواهد داشت.

وی در پایان ضمن تبریک روزجهانی داوران، در خصوص داوری بازی نیز گفت: ایتدا خسته نباشید می گویم به کوپل داوری جوان این بازی و قطعا ما باید از این داواران جوان و آینده دار حمایت کنیم. به نظرم داور توانست بازی را کنترل کند و داوری خوبی را شاهد بودیم هرچند که در یک صحنه میتوانست به دلیل برخورد با دست پنالتی برای ما بگیرند و یا بازیکن حریف را به دلیل ضربه زدن به توپ بعد از سوت با کارت دوم احراج کنند اما با تمام این تفاسیر من به ایشان خسته نباشید میگویم و آروزی موفقیت میکنم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو