شماره‌ی خبر : ‌2132 | تعداد بازدید : 1726
یکشنبه 12 شهریور ماه 1396 ساعت 09:15

حاشیه‌های بازی مس و گل‌گهر/حالا وقت چیپ زدن بود آقای غلام‌رضاپور!(عکس)

چیپ گل غلامرضاپور در نتیجه‌ی نهایی این بازی بسیار اثرگذار بود چراکه ضمن بالا بردن روحیه‌ی تیم مس، سبب شد که حریف نیز با دریافت این گل بیشتر تحت تاثیر قرار بگیرد و زمینه‌ی گل‌های بعدی مس فراهم شود. از همین رو باید به شاهرخ تیم مس گفت دقیقا حالا موقع چ

حاشیه‌های بازی مس و گل‌گهر/حالا وقت چیپ زدن بود آقای غلام‌رضاپور!(عکس)

دربی مس کرمان برابر گل‌گهر سیرجان از آن بازی‌های خاطره‌انگیز این فصل برای کرمانی‌ها شد... یک پیروزی قاطع در آن که جواب خیلی از اتفاقات پیش فصل را مطابق وعده‌ی مسی‌ها در زمین بازی بیان کرد.

هرچند این بازی از شبکه‌ی اینترنتی ققنوس با کیفیتی بهتر از بازی خانگی قبل و همچنین با بحث کارشناسی و پخش حواشی قبل و بین دونیمه‌ی بازی همراه بود، اما با درخواست شبکه‌ی تماشا، باشگاه مس کرمان به واسطه‌ی احترام به مخاطبان تلویزیونی این بازی، در لحظه‌ی آخر مجوز پخش این بازی را از این شبکه صادر نمود که البته کار فیلمبرداری و ارسال تصاویر همگی از طرف شبکه‌ی ققنوس که طرف قرارداد باشگاه مس بود، انجام گردید.

پیش از شروع بازی بازیکنان فصل قبل مس یعنی آرمان شهدادنژاد و علیرضا ابراهیمی که در این فصل در تیم گل‌گهر بازی می‌کنند سمت نیمکت تیم فصل قبل خود رفتند و با بازیکنان و مربیان تیم سابق خود خوش و بش کردند.

احمد نخعی که به دلیل اخراج در بازی قبل از روی سکو این دیدار را تماشا می‌کرد، پیش از بازی به رسم میهمان نوازی نزد بگوویچ رفت و به مربی گل‌گهر خوش‌آمد گفت.

یک اتوبوس هوادار از سیرجان برای تشویق تیم گل‌گهر به ورزشگاه باهنر کرمان آمده بود که بعد از گل‌های پیاپی تیم مس کاملا ساکت و محو بازی شدند.

نزدیک به سه هزار هوادار تیم مس کرمان نیز در این بازی جانانه تیم مس را تشویق کردند و از برد پر گل تیم خود حسابی کیف کردند. البته آن‌ها از برخی رفتارهای ماموران نیروی انتظامی نسبت به خود دلگیر بودند و انتظار برخوردی بهتر با خود از سوی این ماموران زحمتکش را دارند... قطعا با این نتایج مس، هواداران بیشتری در بازی‌های آتی به ورزشگاه باهنر خواهند آمد که جا دارد برخورد با آن‌ها به شیوه‌ای بهتر انجام گیرد.

بعد از حضور آقای نژادزمانی مدیر عامل سابق باشگاه مس در کنار آقای مسعودزاده مدیرعامل فعلی این باشگاه برای تماشای بازی هفته‌ی قبل مس، در بازی این هفته‌ی مس نیز آقایان ایرانمنش و مهدوی از مدیران عامل سابق باشگاه در ورزشگاه حاضر شدند و این بازی را در کنار مدیر عامل مس از نزدیک مشاهده کردند.

شاهرخ غلامرضاپور با پنالتی چیپی که در این بازی حساس تبدیل به گل اول مس کرد، اعتماد به نفس و تسلط خود را در زدن ضربات پنالتی کاملا به رخ کشید. چیپ گل غلامرضاپور در نتیجه‌ی نهایی این بازی بسیار اثرگذار بود چراکه ضمن بالا بردن روحیه‌ی تیم مس، سبب شد که حریف نیز با دریافت این گل بیشتر تحت تاثیر قرار بگیرد و زمینه‌ی گل‌های بعدی مس فراهم شود. از همین رو باید به شاهرخ تیم مس گفت دقیقا حالا موقع چیپ زدن بود آقای غلامرضاپور! هرچند شهدادنژاد دروازه‌بان گل‌گهر از این پنالتی بازیکن مس کاملا برآشفته شده بود و بین دو نیمه ودر پایان بازی درصدد بود به گونه‌ای دیگر آن را با مهاجم مس تسویه کند!

در بین دو نیمه بازی به مناسبت روز داور و همچنین خداحافظی چند داور کرمانی از قضاوت، از آقایان موسی‌پور، شهریارپناه و میرنجفی تقدیر به عمل آمد.

در پایان بازی مدیر عامل باشگاه مس به همراه سایر مقامات این باشگاه در رختکن تیم مس حاضر شد و به بازیکنان تیم خود خسته نباشید و خدا قوت گفت.

این اتحاد بی‌سابقه‌ی مسی‌ها باید هم چنین نتایج خوبی بدنبال داشته باشد...اتحادی که باید در تمام طول فصل برقرار و پابرجا باقی بماند.

غلامرضاپور با تیزهوشی پنالتی گرفت....با تسلط پنالتی را گل کرد... و با بازی عالی خودش نقش عمده‌ای در پیروزی شیرین مسی‌ها در دربی دیروز کرمانی‌ها داشت.

برای نخعی فرق نمی‌کند روی نیمکت باشد یا روی سکو...اومثل دوران بازیکنی خود با جوش و حرارت و غیرت تیمش را همراهی می‌کند.

تیکدری چهار گله...غلامرضاپور دو گله و اکبرخواه دو گله... آن‌هم در چهار بازی... خط آتش مس در این فصل به هیچ تیمی رحم نخواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه مس بلافاصله در جمع فوتبالیست‌های تیم خود حاضر شد تا در جشن رختکن تیم خود به آن‌ها خسته نباشید و خدا قوت بگوید.


مس کرموووووووون
0
4
یکشنبه 12 شهریور ماه 1396 ساعت 12:09
اقا یه چند تا گزینه به نظرسنجی بازیکن خوب اضافه کنین بنام مدیریت بنام همه تیم بنام کادر فنی.بنام هوادار.وقتی خوبیم که همه خوبن.از روابط عمومی باحال گرفته تا تدارکات و بازیکن و مربی و ماساژور وهمه همه وهمه
دوشنبه 13 شهریور ماه 1396 ساعت 12:53
شاهرخ عاله
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو