شماره‌ی خبر : ‌2114 | تعداد بازدید : 1777
دوشنبه 6 شهریور ماه 1396 ساعت 11:31

مدیرعامل باشگاه مس کرمان: مطمئنم توانایی بازیکنان ما حتی بیشتر از این است

فکر می‌کنم بچه ها تنها شصت درصد توانایی‌های خود را نشان دادند. زیرا واقعا هر کدام از انان ستاره هستند و من در تمرینات توانایی فوق‌العاده انان را دیده‌ام و قطعا ما روز به روز در بازی‌ها نیز به مرز ١٠٠درصد خواهیم رسید.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان: مطمئنم توانایی بازیکنان ما حتی بیشتر از این است

مدیر عامل باشگاه مس کرمان با ابراز رضایت از تلاش مجموعه‌ی تیم فوتبال مس کرمان در بازی با راه‌آهن ابراز اطمینان کرد که توانایی بازیکنان مس حتی بیشتر از آن چیزی است که در بازی با راه‌آهن به نمایش گذاشتند و در طول هفته‌های پیش رو تیم به مرز آمادگی صد درصد خواهد رسید.

آقای سید امجد مسعودزاده که در ورزشگاه اکباتان این بازی را از نزدیک مشاهده‌ کرد در این باره  گفت: بازی بسیار خوبی بود... باتوجه به تمرینات، بازی کاملا برتری را انجام دادیم و توانستیم این پیروزی ارزشمند را کسب کنیم.

من ابتدا از هوادارانمان که با غیرت و تعصب مسافت طولانی این سفر را تحمل کردند و جانانه تیم مس را در این بازی تشویق کردند تشکر می‌کنم و از طرف مجموعه باشگاه کادر و بازیکنان این برد را به انان تقدیم میکنیم.

ما بازی را با تسلط بردیم اما با تمام این تفاسیر با توجه به توانایی بازیکنان‌مان و درایت و دانش کادرفتی بازهم انتظار ما از این تیم بیشتر از این‌ها می‌باشد. درست است که نتیجه را بردیم اما اگر کمی دقت می کردیم با اختلاف بیشتری پیروز این دیدار می‌شدیم و موقعیت‌های فراوانی را از دست دادیم و فکر می‌کنم بچه ها تنها شصت درصد توانایی‌های خود را نشان دادند. زیرا واقعا هر کدام از انان ستاره هستند و من در تمرینات توانایی فوق‌العاده انان را دیده‌ام و قطعا ما روز به روز در بازی‌ها نیز به مرز ١٠٠درصد خواهیم رسید.

جا دارد در اینجا به تمامی نفرات تیم خسته نباشید بگویم و از کادرفنی بادانش و بازیکنان با غیرت و پرتلاش  تشکر ویژه‌ایی داشته باشم.

مدیرعامل باشگاه مس در رابطه با زمین بازی‌های خانگی مس گفت: متاسفانه زمین باهنر کرمان شرایط انجام بازی را ندارد. در گذشته این زمین در اختیار اداره ورزش قرار داشت  اما در حال حاضر استادیوم را خودمان گرفته‌ایم و درحال ترمیم و بازسازی آن می‌باشیم و شرکتی که مسئولیت احیای آن را بر عهده گرفته است، قول داده که تا سه بازی آتی استادیوم را آماده بازی کند.


‎مدیرعامل باشگاه مس کرمان در ادامه گفت:در تمامی بازی‌ها و تمرینات تیم حضور دارم و ثانیه به ثانیه در کنار تیم هستم. ما همه یک خانواده هستیم. قطعا اگر در استفاده از موقعیت‌ها دقت لازم را داشته باشیم، با توجه به بازیکنان با کیفیتی که در اختیار داریم، کاندید اصلی صعود به لیگ برتر هستیم.


‎آقای مسعودزاده در پایان در خصوص نقش تمامی عوامل تیم در تداوم کسب نتایج خوب گفت: قطعا در این پیروزی ها تمامی بازیکنان کادرفنی هواداران کادر مدیریتی صنایع مس و باشگاه و کارمندان نقش اصلی دارند و حتی بازیکنان مصدوم نیز بیقرار حضور در کنار تیم هستند. همانگونه که برای حسین تهامی دیدید بازیکنان یاد او را گرامی داشتند و به او روحیه دادند، قطعا ما و تیم منتظر بازگشت او به لیست ٢٧نفره تیم هستیم و واقعا جای حسین تهامی در این لیست خالی است.

وی و تیکدری که در فصل گذشته پدیده‌های تیم ما بودند، اما در اواخر فصل گذشته تهامی با بدشانسی مواجه شد و ما منتظر وی هستیم تا با صلابت برگردد و با صلاحدید کادرفنی به تیم کمک کند.

همینطور بقیه مصدومان ما مثل رضا حیدری، علیرضا قاسمی، رامتین سلیمان‌زاده و مقداد اکبرخواه انشالله سریع‌تر به تیم اضافه شوند تا با تمام نفرات‌مان به مصاف حریفان برویم جای تک تک انان خالی است زیرا مس کرمان یک تیم همدل و یکدل است حتی جای یک نفر هم خالی خواهد بود و همه تلاش میکنند تا ان یک نفر نیز به تیم سریع‌تر اضافه شود.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا