شماره‌ی خبر : ‌2113 | تعداد بازدید : 1149
دوشنبه 6 شهریور ماه 1396 ساعت 10:56

حاشیه‌های بازی راه‌آهن و مس/آقای داور دست به جیب!

داور این بازی در دادن کارت زرد به بازیکنان مس بسیار سخاوت‌مندانه رفتار می‌کرد و کاملا دست به جیب بود!! 5 بازیکن مس در این بازی کارت زرد گرفتند که حداقل سه اخطار آن بسیار سخت‌گیرانه بود.

حاشیه‌های بازی راه‌آهن و مس/آقای داور دست به جیب!

تیم مس کرمان با نمایش زیبای خود برابر تیم راه‌آهن هفته‌ای بسیار شیرین برای هوادارانش ساخت و با کسب دومین پیروزی خارج از خانه در دومین بازی غیرکرمانی این فصل خود، نشان داد که کرمانی‌ها با اشتیاق بیشتری می‌توانند بازی‌های خارج از خانه‌ی خود را نسبت به همیشه دنبال کنند.

در حالی که هوای شهر تهران در هفته‌ی گذشته بسیار گرم و آزاردهنده بود، خوشبختانه در زمان برگزاری این بازی، هوای خوبی بر پایتخت حاکم شده بود و خنکی هوا سبب شده بود که بازیکنان دو تیم راحت‌تر به بازی بپردازند.

هواداران مس در پایتخت نیز اصلا تیم خود را تنها نگذاشتند و نزدیک به 20 تن از هواداران تیم مس کرمان با حضور در ورزشگاه اکباتان با شور و حرارت تیم مس را تشویق کردند و نقش به سزایی در پیروزی بزرگ این هفته داشتند.

آقای فتح‌الله نژادزمانی از مدیران عامل سابق باشگاه مس کرمان نیز به همراه فرزند خود در ورزشگاه حاضر شد تا به همراه آقای مسعودزاده مدیرعامل باشگاه و آقای ایرج کهندل این بازی را از نزدیک مشاهده کنند.

این بازی یک میهمان ویژه‌ی دیگر هم داشت و دختر آقای دارکو مربی تیم مس کرمان نیز از جایگاه ویژه این بازی را از نزدیک مشاهده کرد. با توجه به اینکه خانم‌های غیر ایرانی مشکلی برای ورود به ورزشگاه‌های فوتبال و تماشای این رقابت‌ها از نزدیک ندارند، ورود خانم ماژیچ نیز به ورزشگاه بدون مشکل انجام گرفت.

چمن ورزشگاه اکاباتان تهران نیز برخلاف سال‌های قبل کیفیت چندان مطلوبی نداشت و توپ بازی بارها برروی آن پله می‌شد، ولی با این حال بازیکنان مس از بازی برروی این چمن به مراتب بیشتر از بازی برروی زمین ورزشگاه باهنر لذت می‌بردند!

داور این بازی در دادن کارت زرد به بازیکنان مس بسیار سخاوت‌مندانه رفتار می‌کرد و کاملا دست به جیب بود!! 5 بازیکن مس در این بازی کارت زرد گرفتند که حداقل سه اخطار آن بسیار سخت‌گیرانه بود. به خصوص کارت زردی که عرفانی دروازه‌بان تیم مس دریافت کرد و آن هم در حالی که کمک داور به او اشاره کرده بود که محل کاشتن توپ را تغییر دهد و عرفانی این دستور را اجرا می‌کرد، داور بازی به او کارت زرد داد!! این تعداد اخطار در یک بازی برای بازیکنان مس سبب می‌شود که کمیته‌ی انضباطی نیز تیم مس را با جریمه‌ی مالی روبرو کند.

احمد نخعی مربی تیم مس کرمان نیز از روی نیمکت در این بازی اخراج شد. این اخراج به دلیل درگیری کمک مربی تیم راه‌اهن با سرمربی تیم مس کرمان پیش آمد که در نهایت حکم به اخراج هردو داد. سرمربی مس در توضیح این صحنه گفته بود که توهین‌های کمک مربی راه‌آهن سبب واکنش نیمکت ما شد ولی من به هیچ وجه توهینی به کسی نکردم اما داور تصمیم به اخراج من گرفت که گمان نمی‌کنم درست بوده باشد.

مهدی تیکدری که دو گل زیبا در این بازی به ثمر رساند تا با سه گل در سه هفته از مدعیان آقای گلی لقب بگیرد، گل‌های خود را در این بازی تقدیم به روح مادر عزیز خود کرد.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا