شماره‌ی خبر : ‌2108 | تعداد بازدید : 2632
یکشنبه 5 شهریور ماه 1396 ساعت 08:52

به منظور ترمیم هرچه سریع‌تر چمن ورزشگاه باهنر/احتمال خداحافظی موقت مس با باهنر

تمامی این کارشناسان اعلام کرده‌اند که برای بهبود هرچه سریع‌تر این چمن حداقل یک ماه باید این چمن استراحت داشته باشد تا کارهای ترمیمی برروی آن با سرعت بیشتری جواب دهد و کیفیت آن به نوعی بازیابی شود.

به منظور ترمیم هرچه سریع‌تر چمن ورزشگاه باهنر/احتمال خداحافظی موقت مس با باهنر

در حالی که دو هفته از شروع رقابت‌های لیگ دسته اول کشور سپری شده است و مسی‌ها در تدارک سومین بازی این فصل خود برابر راه‌آهن تهران هستند، همچنان بحث چمن بازی‌های خانگی مس یکی از مهمترین دغدغه‌های کرمانی‌هاست.

در بازی خانگی مس برابر تیم خونه به خونه کیفیت به شدت پائین چمن ورزشگاه باهنر موجب سرخوردگی هواداران مس و مردم کرمان شده بود و درخواست همگان رسیدگی هرچه سریعتر به این وضعیت و بهبود کیفیت این چمن بود.

باشگاه مس زمانی که احساس کرد روند کنونی نگهداری ورزشگاه باهنر سبب می‌شود که تقریبا از چمن این ورزشگاه "هیچ" برجای بماند، از نیمه‌ی تیر ماه امسال نگهداری آن را برعهده گرفت و بلافاصله پس از تقبل نگهداری چمن این ورزشگاه، کار آبرسانی به آن و ترمیم این چمن را برعهده گرفت.

چمن ورزشگاه باهنر نزدیک به سه سال هست که ترمیم اساسی نشده است و نگهداری آن به خصوص در ماه‌های گذشته به گونه‌ای بوده است که به بدترین کیفیت ممکن خود رسیده است به نحوی که در بازی با خونه به خونه مشخص شد انجام بازی برروی آن عملا غیرممکن شده است.

از همین رو باشگاه مس در پی ترمیم اساسی این چمن می‌باشد و با شرکت‌های متخصص این کار و کارشناسان در این زمینه وارد همکاری و فعالیت شده است.

تمامی این کارشناسان اعلام کرده‌اند که برای بهبود هرچه سریع‌تر این چمن حداقل یک ماه باید این چمن استراحت داشته باشد تا کارهای ترمیمی برروی آن با سرعت بیشتری جواب دهد و کیفیت آن به نوعی بازیابی شود.

به همین دلیل این احتمال وجود دارد که برای یک ماه و شاید بیشتر بازی‌های خانگی مس در این فصل برروی چمن ورزشگاه باهنر انجام نگیرد و به استادیوم دیگری منتقل شود تا کارهای احیا چمن ورزشگاه باهنر با سرعت بیشتری انجام بگیرد.

باشگاه مس سه استادیوم شهرداری کرمان، مس سرچشمه و شهر زرند را به عنوان کاندیدهای جانشینی ورزشگاه باهنر به طور موقت برای میزبانی بازی‌های خانگی در نظر گرفته است و قرار است ناظران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نیز از این ورزشگاه‌ها بازدید نمایند تا نظر نهایی خود را در تائید آن‌ها اعلام نمایند.

تلاش باشگاه مس انتخاب و تائید زمین شهرداری کرمان واقع در خیابان زریسف می‌باشد که در صورت قبول فدراسیون فوتبال برای میزبانی بازی‌های مس در آن، این باشگاه اماده است که تجهیزات جانبی استاندارد را در آن قرار دهد.

پس از آن، ورزشگاه زرند که در یک فصل و در لیگ یک سال 83 میزبان بازی‌های خانگی مس بود، کاندیدای میزبانی بازی‌های مس است که در فاصله‌ی یک ساعتی با شهر کرمان قرار دارد و کیفیت چمن آن نیز مطلوب می‌باشد.

و در نهایت زمین چمن ورزشگاه مس سرچشمه که امکانات لازم را برای میزبانی بازی‌های لیگ یک در اختیار دارد، گزینه‌ی بعدی باشگاه مس می‌باشد که تیم فوتبال مس سرچشمه در سال 90 سابقه‌ی صعود به لیگ برتر در این ورزشگاه را دارد.

بهرشکل کار انتقال موقت بازی‌های مس به ورزشگاهی غیر از استادیوم باهنر کرمان به طور جدی کلید خورده است تا چمن ورزشگاه باهنر هرچه سریعتر ترمیم یابد و مجددا بازی‌های مس در این فصل به ورزشگاه باهنر بازگردد.

اتفاقی که باید دید با حضور بازرسان فدراسیون فوتبال در کرمان در نهایت به چه سمتی خواهد رفت ولی آنچه که به نظر می‌رسد دربی مس و گل‌گهر قطعا در همین ورزشگاه باهنر برگزار خواهد شد و تصمیم‌گیری نهایی به بعد از انجام این بازی در استادیوم باهنر موکول خواهد شد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا