شماره‌ی خبر : ‌2092 | تعداد بازدید : 1111
دوشنبه 30 مرداد ماه 1396 ساعت 10:23

حذف امیدهای مس از جام حذفی در هوای گرم بوشهر

امیدهای مس با انجام یک بازی تدارکاتی خوب، با وجود حذف از گردونه‌ی رقابت‌های جام حذفی، بهره‌ی لازم از این رقابت را برده باشند و مسیر آماده‌سازی خود را برای رقابت‌های لیگ برتر پیش رو به خوبی طی کرده باشند.

حذف امیدهای مس از جام حذفی در هوای گرم بوشهر

باشگاه صنعت مس کرمان در تصمیمی، به جای انصراف تیم فوتبال بزگرسالان خود از رقابت‌های جام حذفی و تمرکز برروی رقابت‌های لیگ یک، استفاده‌ی مفید از این رقابت‌ها را برگزید و با تیم فوتبال امیدهای خود در این رقابت‌ها شرکت کرد.

تیم فوتبال امیدهای مس کرمان که از حدود یک ماه دیگر در رقابت‌های لیگ برتر امیدهای کشور حاضر خواهد شد، در حال آماده‌‌سازی و تدارک تیم خود زیر نظر حمید حسین‌خانی می‌باشد.

این تیم در روزهای آماده‌سازی،نیاز به بازی تدارکاتی جدی داشت و از همین رو باشگاه صنعت مس کرمان ترجیح داد تیم فوتبال امیدهای خود را به رقابت‌های جام حذفی و دیدار برابر تیم سیراف بوشهر بفرستد.

در این بازی که از مرحله‌ی دوم رقابت‌های جام حذفی در هوای بسیار گرم بوشهر برگزار می‌شد، بازیکنان تیم امید مس که هنوز مراحل بدنسازی خود را پشت سر می‌گذارند، نمایش خوبی داشتند.

با وجود اینکه بازی در شب و زیر نور برگزار می‌شد اما بازهم هوای شرجی و بسیار گرم بوشهر بر بازیکنان مس کاملا اثر گذار بود.

با این حال امیدهای مس کرمان برابر قهرمان جام حذفی بوشهر و نماینده‌ی این استان در لیگ دسته سوم کشور و برابر تماشاگران پرشور میزبان، بازی خوبی ارایه کردند و در پایان 90 دقیقه بازی برابر این تیم به تساوی بدون گل رسیدند.

در نیمه‌ی اول وقت‌های اضافی، بازیکنان امید مس از نظر بدنی به نوعی دچار مشکل شدند و گل اول بازی را دریافت کردند.

هرچند بازیکنان امید مس به خصوص در نیمه‌ی دوم وقت‌های اضافی تلاش زیادی برای به ثمر رساندن گل تساوی داشتند اما در نهایت این بازی با نتیجه‌ی یک بر صفر به سود میزبان خاتمه یافت تا امیدهای مس با انجام یک بازی تدارکاتی خوب، با وجود حذف از گردونه‌ی رقابت‌های جام حذفی، بهره‌ی لازم از این رقابت را برده باشند و مسیر آماده‌سازی خود را برای رقابت‌های لیگ برتر پیش رو به خوبی طی کرده باشند.

برنده‌ی این بازی در دور سوم رقابت‌های جام حذفی باید در تبریز به مصاف تیم تراکتورسازی برود.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا