شماره‌ی خبر : ‌2086 | تعداد بازدید : 1659
شنبه 28 مرداد ماه 1396 ساعت 13:18

سرمربی تیم فوتبال مس: پیروزی‌های شیرین در راه است

نخعی اتحاد و همدلی را در فوتبال بسیار مهم دانست و عنوان داشت: معتقدم وحدت و همدلی بین اعضای تیم و کادر فنی بسیار مهم‌تر از مسائل تکنیکی‌ست‌ و با رعایت آن می‌توان تیم‌های بزرگی را شکست داد.

سرمربی تیم فوتبال مس: پیروزی‌های شیرین در راه است

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در شهر کرمان، ضمن دیدار با اعضای این خبرگزاری، به سوالات مختلف آن‌ها در رابطه با تیم فوتبال مس نیز پاسخ گفت.

احمد نخعی در پاسخ به سوالات خبرنگاران این رسانه گفت: همه شرایط برای صعود تیم اول کرمان به لیگ برتر فراهم شده و مجموعه تیم مس همه تلاش خود را برای شادی مردم کرمان انجام می‌دهد.

وی گفت: زمانی که هدایت تیم مس را پذیرفتم بازیکنانی که شرایط خوبی داشتند و می‌توانستند کمک کننده باشند را انتخاب کرده و قراردادشان را تمدید کردیم چراکه اعتقاد دارم برای موفقیت باید شاکله تیم حفظ شود، البته لیستی از بازیکنان جدید را هم برای خرید به باشگاه فرستادم که همه آنها جذب تیم شدند، کار را به‌صورت جدی آغاز کردیم و امیدوارم نتیجه آن صعود به لیگ برتر و خوشحالی مردم کرمان باشد.

مسؤولان مس با همه امکانات خود وارد فوتبال شدند

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان ترکیب تیم مس را ایده‌آل دانست و ابراز داشت: مسؤولان مس با همه امکانات خود وارد فوتبال شدند و توانستیم ترکیبی از جوانان و با‌تجربه‌ها را در کنار هم داشته باشیم که این موضوع از نشانه‌های موفقیت تیم‌ها‌ محسوب می‌شود و بازیکنان تیم مس با‌انگیزه و خارج از حاشیه هستند و تنها نتیجه بازی و صعود به لیگ برتر برای آن‌ها اهمیت دارد.

نخعی از صعود تیم فوتبال مس به لیگ برتر گفت و تاکید کرد: هدف اصلی ما صعود به لیگ برتر بوده و برای آن هم کوتاهی نخواهیم کرد اما رسیدن به این مهم نیازمند عزم جدی و همه جانبه است و حمایت مسؤولان مربوطه را در استان می‌طلبد، این اتحاد و هماهنگی‌ است که موجب موفقیت‌های بزرگ می‌شود و همه تلاش خود را برای موفقیت تیم مس و سربلندی مربیان کرمان به‌کار می‌گیرم.

وی مدیریت را در موفقیت فوتبال مهم دانست و تصریح کرد: مدیریت در فوتبال بسیار با اهمیت است و تیم‌هایی موفق می‌شوند که یک کادر مدیریتی خوب داشته باشند، مس به دلیل اینکه ثبات مدیریتی خوبی نداشت به دسته پایین سقوط کرد، این در‌حالی بود که فصل قبل آن در رتبه‌ای قرار گفتیم که دومین بار بود بعد از رفتن به آسیا، برای فوتبال کرمان تکرار می‌شد، اینکه تیمی از رتبه پنج به قعر جدول و در نهایت به سقوط می‌انجامد جای بحث مفصل دارد.

عوض کردن ترکیب تیم‌های موفق یک اشتباه بزرگ است

نخعی افزود: سرمربی آن زمان مس، این تیم خوب را تغییر داد، شاکله آن را به‌هم ریخت و در نهایت سقوط کرد، عوض کردن ترکیب تیم‌های موفق یک اشتباه بزرگ است اما این اتفاق تلخ در فوتبال کرمان افتاد و هنوز هم جبران نشده است.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان تیم مس ب را از افتخارات فوتبال کرمان دانست و ابراز داشت: سال گذشته با تلاش و همت بازیکنان تیم خوبی ساختیم که موجب صعود آن شد، همه بازیکنان آن فوق‌العاده بودند و قول می‌دهم این تیم روزی برای کرمان لحظات شیرینی را می‌سازد.

به هیچ عنوان نگفتم که بهترین مربی استان هستم

وی شایعات منتشر شده در فضای مجازی را رد کرد و گفت: من تاکنون صحبتی درباره این که نماینده مربیان کرمان هستم، نداشته‌ام و این اشتباه است، هیچ وقت و به هیچ عنوان نگفتم که بهترین مربی استان هستم و تکرار و انتشار این مطالب بی‌انصافی و نادرست است.

نخعی از سهمیه بازیکنان در تیم‌ها سخن گفت و افزود: هر تیمی برای بزرگسالان، جوانان، امید‌ها و زیر 23 سال سهمیه‌ دارد، سیاست باشگاه این بود که همه این بازیکنان را از پایه‌های تیم مس جذب کند که البته به آن اعتقاد هم دارم.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان افزود: نظارت بر تیم‌های پایه و اهمیت دادن به آن‌ها از مهمترین اقدام‌هاست و موجب پیشرفت در فوتبال می‌شود، این از سیاست‌های ما هم هست و زمانی فوتبال پایه کرمان در کشور به مقام اول رسید و تلاش می‌کنیم به آن سطح برگردیم.

به عنوان یک کرمانی وظیفه دارم که نام کرمان را سر بلند کنم

وی تصریح کرد: بازیکنان بومی هر وقت که از لحاظ فنی در سطح بالایی بودند در تیم اول مس جذب شدند، امسال هم نگاه ما به این موضوع، نگاهی ویژه است، به عنوان یک کرمانی وظیفه دارم که نام کرمان را سر بلند کنم و در همین راستا از جوانان کرمانی در ترکیب تیم استفاده می‌کنم.

نخعی اتحاد و همدلی را در فوتبال بسیار مهم دانست و عنوان داشت: معتقدم وحدت و همدلی بین اعضای تیم و کادر فنی بسیار مهم‌تر از مسائل تکنیکی‌ست‌ و با رعایت آن می‌توان تیم‌های بزرگی را شکست داد.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان افزود: این وحدت و همدلی در تیم مس وجود دارد و از مسؤولان باشگاه که آن را به‌وجود آورده و به سرمربی بومی اعتماد کردند صمیمانه سپاسگزارم.

نداشتن یک زمین استاندارد واقعأ فاجعه است

وی از شرایط زمین مسابقه تیم مس به‌شدت انتقاد کرد و گفت: برای تیمی که برای صعود می‌جنگد، نداشتن یک زمین استاندارد واقعأ فاجعه است، ما باید 17 بازی خود را در خانه برگزار کنیم و زمین استاندارد کمک بسیار بزرگی به ما خواهد کرد.

سرمربی مس کرمان افزود: تیم مس را تکنیکی انتخاب کرده و به همین سبک هم تمرین می‌کنیم اما مسابقه دادن در زمین ناهموار علاوه بر اینکه بر کیفیت بازی ما تأثیر خواهد گذاشت، اعتبار فوتبال کرمان را هم از بین می‌برد و عاجزانه از مسؤولان درخواست می‌کنم که شرایط میزبانی را برای تیم مس فراهم کنند.

نخعی اشتباهات داوری را جزئی از فوتبال دانست و ابراز داشت: شرایط فوتبال ایران بسیار خوب است، داوران ما اگر اشتباهی دارند عمدی نبوده و تنها اشتباه کرده‌اند هر چند این اشتباه می‌تواند شرایط را برای تیم‌ها تغییر دهد اما معتقدم باید آنقدر در زمین خوب باشیم که اشتباهات اندک داوری بر روی نتیجه ما بی‌تاثیر باشد، ما در بازی اخیر به‌واسطه اشتباه داوری فرصت پیروزی را از دست دادیم اما داوری در کل نمره قابل قبولی گرفت.

هواداران مس در بازی اخیر برای این تیم سنگ تمام گذاشتند

وی پخش مستقیم بازی را برای ایجاد انگیزه در بازیکنان را مهم دانست و عنوان داشت: پخش مستقیم مسابقات موجب انگیزه فراوان و روحیه زیاد در‌میان بازیکنان می‌شود اما نمی‌دانم چرا شاهد این اتفاق خوب در استان نیستیم.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان از حضور تماشاگران در بازی اخیر تیم مس تقدیر کرد و گفت: هواداران مس در بازی اخیر برای این تیم سنگ تمام گذاشتند، اما نتوانستیم آن‌ها را خوشحال کنیم، به همه آنها قول می‌دهم که در بازی‌های آینده شرایط متفاوت خواهد بود و پیروزی‌های شیرینی برای مس و هواداران پر‌شمارش در راه است.

سرمربی تیم مس کرمان ابراز داشت: در فصل جدید بازیکنان خوبی را جذب کردیم، اعتقاد دارم هم می‌توانیم با آنها به لیگ برتر رسیده و هم در آینده‌ای نزدیک بسیاری از تیم‌های بزرگ ایران را به چالش بکشیم.


یکشنبه 29 مرداد ماه 1396 ساعت 01:00
دمت گرم آقای نخعی خوشم اومد مربی باید جاه طلب باشه و تشنه موفقیت... بر خلاف مربی های پر ادعا و گران قبلی شما از همین اول کار داری فقط به پیروزی و بردن فکر میکنی و از صعود به لیگ برتر حرف میزنی یادمون نرفته پارسال آقای ابراهیم زاده چطوری از همون اول به جای ایجاد انگیزه در بازیکن ها آب پاکی رو دست همه ریخت ایشون حتی به لیگ برتر فکر هم نمی کرد و فقط به دنبال خالی کردن شانه از زیر بار مسئولیت بود همش میگفت ما برنامه مون به نحوی هست که در سال اول سعی می کنیم در پایان مسابقات در بین تیم های بالای جدول رتبه خوبی کسب کنیم تازه اون هم قولشو نمی داد می گفت سعی می کنیم... آخرش هم دست مس رو در پوست گردو گذاشت و رفت با اون رتبه دور از شان مس... آقای نخعی نترس همین طور محکم و پر از امید بمون ما هوادارا و مردم کرمون پشتتیم واقعا صعود به لیگ برتر انقدرها هم سخت نیست که ازش غول ساختن هر تیمی که به قول شما همدل و متحدتر و البته تشنه تر و جاه طلب تر و شجاع تر باشه به لیگ برتر صعود میکنه پارس جم و سپیدرود هم به خاطر مربی های جوون و جاه طلبشون بود که به لیگ برتر صعود کردن شما هم تو این سالها ثابت کردین این خصوصیات رو دارین پس شک نکنید می تونید موفق بشید اگر فعل خواستن رو واقعا صرف کنید...
یکشنبه 29 مرداد ماه 1396 ساعت 16:39
شرایط زمین مسابقه برای هردو تیم یکسان است در حالی که تیم مهمان دفعات بیشتری در زمین شهر خود بازی می کند و هرچند که شرایط زمین خراب باشد می تواند نسبت به حریف شناخت بیشتری از زمین داشته باشد و مسلط تر و آگاه ترظاهر شود و به شرایط زمین عادت کند. و حتی می تواند چندین تمرین در زمین مسابقه داشته باشد تا بازیکنان، بیشتر و راحت تر بتوانند از موقعیت و خرابی و پستی بلندیهای زمین استفاده کنند و این یک امتیاز برای تیم مهمان شود به جای نقطه ضعف همیشگی. امیدواریم دیگرچنین سخنانی نشنویم و علت عدم توانایی بازی کردن و بازی سازی را خرابی زمین خودی نگذاریم و بتوانیم لااقل مانند حریف خود را با شرایط زمین وفق دهیم.
یکشنبه 29 مرداد ماه 1396 ساعت 18:05
لطفا مسئولین استان سروسامانی به ورزشگاه باهنر بدهند بخاطر چمن بد و وضعیت بد صندلی ها همدر اجرای تاکتیک ها روی زمین حرفی نخواهیم داشت و هم تماشاگران رغبت ندارند به ورزشگاه بیان. حالا که تماشاگرها بیش از 2-3 هزار نفر نیستن چرا همون سلیمی کیا بازی نمیکنین
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا