شماره‌ی خبر : ‌2077 | تعداد بازدید : 1259
سه‌شنبه 24 مرداد ماه 1396 ساعت 11:46

تمجید هواداران مس از بازی خوب این تیم

با وجود اینکه تیم مس به یک امتیاز بازی خانگی برابر تیم خونه به خونه بسنده کرد تا با چهار امتیاز در رده‌ی چهارم جدول قرار بگیرد، اما تلاش بازیکنان مس در این بازی با تمجید حاضرین در ورزشگاه و ببینندگان این بازی از شبکه اینترنتی همراه بود.

تمجید هواداران مس از بازی خوب این تیم

با وجود اینکه تیم مس به یک امتیاز بازی خانگی برابر تیم خونه به خونه بسنده کرد تا با چهار امتیاز در رده‌ی چهارم جدول قرار بگیرد، اما تلاش بازیکنان مس در این بازی با تمجید حاضرین در ورزشگاه و ببینندگان این بازی از شبکه اینترنتی همراه بود.

بازیکنان مس مطابق برنامه ریزی‌های فنی قبلی خود بازهم در این بازی خیلی زود و در دقیقه‌ی 13 به گل دست پیدا کردند و در حالی که قرار بود فاز بعدی حرکتی مس همانند بازی در تبریز، با حفظ گل و نتیجه‌ی مسابقه همراه شود، اما برروی یک اتفاق دروازه‌ی این تیم باز شد تا برنامه‌های مس با مشکل روبرو شود.

بعد از این گل اتفاقی تمرکز بازیکنان مس بهم ریخته بود که گل دوم را هم دریافت کردند اما تیم جوان و با انگیزه‌ی این فصل مس کرمان خیلی زود به شرایط بازی برگشت و اجازه نداد عذاب هواداران مس در این بازی خانگی طولانی شود و در همان نیمه‌ی اول بازی را به تساوی کشاند.

در حالی که شرایط زمین اجازه نمی‌داد تیم میزبان که تمایل بیشتری به حمله و گلزنی داشت، برنامه‌های خود را به خوبی ایفا کند، اما تیم مس به خصوص در 15 دقیقه‌ی پایانی بازی تلاش بسیار زیادی برای گلزنی داشت و حداقل سه موقعیت عالی مثل تک به تک را نیز از دست داد که البته بازهم مسئله زمین در این اتفاق تاثیرگذار بود و اگر شرایط زمین همانند ورزشگاه تبریز مطلوب بود چه بسا شاگردان احمد نخعی این بازی را هم فتح می‌کردند.

همچنین داور بازهم در این بازی با تیم مس نامهربان بود و در حالی که می‌توانست یک پنالتی مسلم را به سود میزبان اعلام کند از این کار اجتناب کرد تا شرایط برای تیم مس سخت‌تر هم بشود.

با این وجود پس از بازی و در فضاهای مجازی و همچنین هواداران حاضر در ورزشگاه، از نحوه بازی و تلاش تیم مس تمجید کردند و به شدت نسبت به تیم خود ابراز امیدواری کردند... امیدواری اینکه تیم مس در بازی‌های آتی قدر موقعیت‌های خود را بهتر بداند و با تمرکز بیشتر اجازه‌ی باز شدن دروازه‌ی خود را به حریفان ندهد و اینکه شرایط زمین و داوری نیز بیشتر عدالت را برای تیم مس رعایت کند.

تیم مس در دو بازی ابتدایی این فصل در راه اثبات خود گام‌های بلندی برداشت... بازیکنان مس باید قدر این فضا را بدانند و در چند بازی آتی با کسب چند نتیجه‌ی خوب این امید را نسبت به خود، افزایش چند برابری دهند.

با توجه به اینکه بازی‌ها در هفته‌ی آتی به واسطه‌ی بازی‌های جام حذفی تعطیل می‌باشد و به احتمال زیاد تیم امید مس هم راهی بوشهر برای برگزاری بازی حذفی می‌شود، بازیکنان مس یک هفته وقت دارند که خود را از نظر ذهنی و بدنی بیشتر در جریان مسابقات قرار دهند و بالانشینی خود در جدول را در بازی بعد برابر راه‌آهن، همچنان تثبیت نمایند.

 


سه‌شنبه 24 مرداد ماه 1396 ساعت 12:27
بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و لی بازیکن شماره 6 مس بسیار توپ لو میداد در حدو اندازه های مس بزرگ نبود کلا دفاع خوبی نزدیم ولی خط تهاجمی خوبی داشتیم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز