شماره‌ی خبر : ‌2076 | تعداد بازدید : 1858
سه‌شنبه 24 مرداد ماه 1396 ساعت 11:16

نخعی: زمین بازی سخت‌ترین رقیب ما در کرمان بود

مطمئن باشید اگر شرایط زمین مطلوب بود، بعد از گل اول خود بازهم می‌توانستیم بازی را کنترل کنیم و گلی را دریافت نکنیم.

نخعی: زمین بازی سخت‌ترین رقیب ما در کرمان بود

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان دیدار تیمش برابر خونه به خونه که با تساوی دو بر دو به اتمام رسید، زمین مسابقه را در ثبت این نتیجه اثرگذار دانست.

احمد نخعی در رابطه با این بازی گفت: هرچند من و بازیکنان تیمم معتقدیم که در هر شرایطی باید برای کسب سه امتیاز و پیروزی بجنگیم ولی بهرحال شرایط زمین مسابقه به‌گونه‌ای است که نمی‌توان آن را در ثبت نتیجه بی‌تاثیر دانست.

نخعی گفت: چه برروی گلی که دریافت کردیم و چه در برخی از موقعیت‌های بسیار خوبی که از دست دادیم به خوبی ناهمواری زمین محسوس بود. ما در تبریز بعد از گل اول بازی به دلیل شرایط خوب زمین توانستیم برنامه‌های خود را به خوبی پیاده کنیم و بازی را کنترل نمائیم وبرنده باشیم ولی امروز بازی بیشتر بر مبنای اتفاقات بود تا برنامه‌ریزی. مطمئن باشید اگر شرایط زمین مطلوب بود، بعد از گل اول خود بازهم می‌توانستیم بازی را کنترل کنیم و گلی را دریافت نکنیم.

سرمربی مس ادامه داد: در نیمه‌ی اول ما چندان خوب نبودیم اما رفته رفته شرایط خود را در زمین پیدا کردیم و در اواخر بازی اگرکمی دقت بیشتر داشتیم می‌توانسیتم برنده باشیم که بهرشکل این اتفاق رخ نداد ولی در کل از بازی بازیکنانم و تلاش آن‌ها بسیار ممنون هستم چراکه با تمام وجود در زمین جنگیدند و این نشان می‌دهد که تیم ما سراسر انگیزه است که در بازی‌های آینده بیشتر هم برای ما نتیجه خواهد داد. همچنین از اینکه بازیکنانم از این زمین به سلامت خارج شدند خداوند را شکر می‌کنم.

وی در رابطه با داوری گفت: من نسبت به یک صحنه مشکوک هستم و احساس می‌کنم داور یک پنالتی را به نفع ما اعلام نکرد و امیدوارم برنامه‌های کارشناسی این هفته صحنه‌ی مورد نظر ما را مورد کارشناسی داوری قرار دهند تا شبهه‌ی ما نیز برطرف شود.

 


سه‌شنبه 24 مرداد ماه 1396 ساعت 12:34
در کل بازی خوبی انجام دادیم ولی استاد نخعی بزرگوار کیفیت نامطلوب زمین بهانه ای بیش نیست ما کرمانیها از شما حمایت خواهیم کرد امیدواریم دیگر در کرمان سریال تساویها ادامه نداشته باشد
سه‌شنبه 24 مرداد ماه 1396 ساعت 21:39
اقای نخعی ما از شما حمایت میکنیم سالهاست منتظر یک سرمربی کرمانی بودیم....من از زمانی که خودتان در مس بازی میکردید دوستان داشتم .... حالا هم با تمام وجود از شما حمایت میکنیم...
چهارشنبه 25 مرداد ماه 1396 ساعت 07:22
شماره 11 علی بود
چهارشنبه 25 مرداد ماه 1396 ساعت 07:29
بازیکن شماره 11 عالی بود
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز