شماره‌ی خبر : ‌2075 | تعداد بازدید : 1561
سه‌شنبه 24 مرداد ماه 1396 ساعت 10:43

حاشیه‌های بازی مس و خونه‌به‌خونه/استقبال پرشور از پخش مستقیم اینترنتی

همین استقبال گسترده سبب شده بود که برای برخی از کاربران سرعت پخش بازی و یا سطح دسترسی آن‌ها به تماشای بازی کم و کند شود. علت این موضوع نیز به دلیل پهنای باند کم پخش این بازی نسبت به مخطبان و کاربرانش بود.

حاشیه‌های بازی مس و خونه‌به‌خونه/استقبال پرشور از پخش مستقیم اینترنتی

بازی تیم‌های مس کرمان و خونه به خونه بابل در هفته‌ی دوم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، اتفاق جدیدی در خود داشت و آن پخش مستقیم اینترنتی این بازی بود که تقریبا برای بار اول در مسابقات فوتبال لیگ یک اتفاق می‌افتاد.

پس از اینکه صدا و سیمای کرمان رقم غیرمنطقی برای پخش مستقیم بازی مس از این باشگاه درخواست کرد، باشگاه مس رو به راهکار دیگری آورد و برای احترام به مخاطبان و هواداران خود به پخش اینترنتی این بازی پرداخت.

بازی دو تیم از ساعت 18 به طور مستقیم روی شبکه اینترنتی ققنوس کرمان قرار گرفت و با استقبال بسیار زیاد هواداران مس و علاقه‌مندان به تماشای این بازی قرار گرفت.

همین استقبال گسترده سبب شده بود که برای برخی از کاربران، سرعت پخش بازی و یا سطح دسترسی آن‌ها به تماشای بازی کم و کند شود. علت این موضوع نیز به دلیل پهنای باند کم پخش این بازی نسبت به مخطبان و کاربرانش بود.

از آنجا که این تصمیم خیلی سریع اتخاذ شد و امکانات لازم و کافی برای این کار در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم گردید، برخی نارسایی‌ها در این راه طبیعی بود که جا دارد از کاربرانی که نتوانستند به دلیل حجم گسترده بازدید کنندگان از این مسابقه، آن را به شکلی مطلوب دریافت کنند، عذر خواهی صورت گیرد.

اگر در مسابقه‌های آینده بازهم صداوسیمای کرمان از موضع مالی خود برای پخش این بازی کوتاه نیاید، با امکانات قوی‌تر و پهنای باند بیشتر، بازی مس از شبکه‌های اینترنتی پخش خواهد شد تا مخاطبان این بازی با سهولت و کیفیت بیشتری این بازی را تماشا کنند.

از حواشی دیگر این بازی ورود بازیکنان مس با پیراهن‌هایی منقوش به تصویر حسین تهامی بازیکن مصدوم مس کرمان بود که با این حرکت خود به بازیکن جوان مس برای بازگشت به میدان روحیه دادند.

همچنین تمثال شهید حججی از شهدای مدافع حرم نیز در ورزشگاه نصب شده بود و بازیکنان دو تیم پیش از بازی به این شهید عزیز ادای احترام کردند.

حضور جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید تیم خونه به خونه از دیگر نکات حاشیه‌ای این بازی بودکه با وجود صدور کارت مربیگری‌اش، ترجیح داد از جایگاه ویژه این بازی را تماشا کند.

اما یکی دیگر از مهمترین نکات این بازی کیفیت بسیار پائین چمن ورزشگاه باهنر بود که به نوعی در ذوق همگان می‌زد و سبب شده بود که بازی از هر نظر تحت تاثیر قرار بگیرد.

با وجود اینکه باشگاه مس نزدیک به یک ماه است که نگهداری این چمن را برعهده گرفته است و کار بازگشت کیفیت به این چمن بسیار سخت و دشوار است، اما باشگاه مس با کمک کارشناسان امر درصدد است در سریع‌ترین زمان ممکن کیفیت این چمن را بالا‌تر ببرد و این اتفاق در یک ماهه‌ی آینده به وضوح اتفاق خواهد افتاد.

احمد نخعی که برای اولین بار در کرمان برروی نیمکت هدایت تیم مس می‌نشست، بارها مورد تشویق هزار هوادار حاضر در ورزشگاه قرار گرفت. نخعی نیز بسیار با انگیزه در کنار زمین فعال بود و بارها با حرکات با توپ خود در کنار زمین نشان داد از نظر بدنی کاملا روی فرم قرار دارد.     


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا