شماره‌ی خبر : ‌2073 | تعداد بازدید : 41088
دوشنبه 23 مرداد ماه 1396 ساعت 09:25

بازی امروز مس را به صورت زنده از اینترنت تماشا کنید/نحوه تماشای پخش مستقیم بازی

پس از اینکه صدا و سیمای کرمان شرایط باشگاه مس برای پخش مستقیم بازی این هفته تیم مس را نپذیرفت و مبلغ بسیار بالا و نامتعارفی را برای پخش مستقیم بازی عصر امروز درخواست کرد، این باشگاه بازی تیم خود را از طریق اینترنت به صورت زنده پخش خواهد کرد.

بازی امروز مس را به صورت زنده از اینترنت تماشا کنید/نحوه تماشای پخش مستقیم بازی

پس از اینکه صدا و سیمای کرمان شرایط باشگاه مس برای پخش مستقیم بازی این هفته تیم مس را نپذیرفت و مبلغ بسیار بالا و نامتعارفی را برای پخش مستقیم بازی عصر امروز درخواست کرد، این باشگاه بازی تیم خود را از طریق اینترنت به صورت زنده پخش خواهد کرد.

علاقه مندان برای تماشای این بازی به وسیله لپ تاپ، رایانه یا گوشی های سیستم عامل ios فقط کافی است بر روی لینک

http://www.phoenixtv.ir

یا اینجا کلیک کرده و پس از ورود به این سایت بر روی شبکه ققنوس کلیک کنند تا از ساعت ١٨ علاوه بر پخش مستقیم بازی، شاهد اتفاقات پیش از بازی دو تیم نیز باشند.

همچنین کسانی که با گوشی های سیستم عامل اندروید قصد تماشای زنده این بازی را دارند کافی است اپلیکیشنی که در کانال تلگرامی باشگاه مس به آدرس telegram.me/mesfc@ درج شده است را روی گوشی‌های خود نصب کنند و پس از ورود به آن برروی گزینه پخش زنده و سپس شبکه ققنوس کلیک کنند تا بازی تیم‌های مس کرمان و خونه به خونه را به صورت آنلاین تماشا نمایند.

ضمن انکه برای احترام به هواداران پرشور کرمانی تنها٥٠درصد از حجم مصرفی اینترنت در زمان پخش انلاین بازی از مخاطب کسر خواهد شد.

همچنین گزارش لحظه به لحظه بازی و اتفاقات آن به صورت آنلاین برروی کانال تلگرامی باشگاه مس درج خواهد شد و در بخش گزارش زنده‌ی سایت باشگاه نیز می‌توانید این بازی را به صورت لایواسکور دنبال کنید.


دوشنبه 23 مرداد ماه 1396 ساعت 22:40
ایول دمتون گرم... این یه حرکت نو و جریان سازی مهمی در صنعت باشگاه داری ایران خواهد بود. اما سعی کنید با تعامل بیشتر با صدا و سیمای کرمان این مشکل حل بشه یه جوری که نه سیخ بسوزه نه کباب متاسفانه با این لج بازی ها دودش فقط به چشم هوادارا میره به هر حال اونا هم تو بد وضعی هستن دولت بودجه شونو نمیده درست امیدوارم امسال با همدلی همه مجموعه ها و نهادها در کرمان مس صعود کنه لیگ برتر
غلامرضا از کرمان
16
41
سه‌شنبه 24 مرداد ماه 1396 ساعت 10:15
باسلام وعرض ادب احتراما چرا این صداوسیمای کرمان مثل سایر استانهای کشور علا قه به ورزش فوتبال استان نداردویا اینکه صدا وسیمای کرمان جز استان کرمان به حساب نمیایدوهمیشه در پی در امد های گزاف خود میباشدوجرا مسولین محترم استان از صدا سیما نخواسته اند که جرااین قدر صدا وسیمای کرمان نسبت به فوتبال بی خیال است در صورتی واقعا عده کثیری از مردم استان نمیتوانند به ورزشکاه بروند ودوست دارند بازی تیم فوتبال شهرشان را ببیندکه واقعا متاسفانه صداو سیمای شهر خودمان اکثریت را از این موقعیت محروم ساخته است لذا از شما مسولین محترم باشگاه عاجزانه تقاضا داریم این برنامه صدا وسیما کرمان را به گوش مسولین استان ونماینده گان محترم وجناب اقای استاندار محترم شهر برسانید تاشاید این مقامات محترم بتوانند کاری و قدمی برای این مردم استان بردارندچونکه واقعا صدا وسیمای کرمان تعلق داره به این شهر چرا مردم این شهر را از دیدن این ورزش محروم میکند گرچه این حق مسلم شهروند کرمانی میباشد باتشکر فراوان
پنج‌شنبه 18 بهمن ماه 1397 ساعت 15:21
پخش بازی
امیرعلی محسنی فرد
11
18
شنبه 18 بهمن ماه 1399 ساعت 16:19
بازی خوبی غ
دوشنبه 14 تیر ماه 1400 ساعت 14:56
چرارسانه ملی برای پخش فوتبال مبلغ هنگفتی راطلب میکنه؟!!!!وایچه کاریه ؟ایتهمه ازتبلیعات واگهیهاو..پول درمیارن ازدولتم که میگیرن .دگه طمع روبذارن کناردگه.این یه نوع اخاذی نباشه .گدایی یه.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو