شماره‌ی خبر : ‌2068 | تعداد بازدید : 1211
یکشنبه 22 مرداد ماه 1396 ساعت 12:54

سرمربی مس کرمان: همه بازیکنان ما ستاره هستند/صد درصد لیست من جذب شد

من بر اساس امکانات مالی باشگاه و نفرات خوب فصل قبل لیگ یک، لیستی منطقی از بازیکنان مد نظرم را به باشگاه مس ارایه کردم که 100 درصد این لیست جذب شد و تیم مد نظر ما بسته شد.

سرمربی مس کرمان: همه بازیکنان ما ستاره هستند/صد درصد لیست من جذب شد

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در نشست خبری خود پاسخگوی سوالات خبرنگاران ورزشی کرمان بود.

احمد نخعی در این نشست با تبریک روز خبرنگار پیرامون مسائل مختلف تیم فوتبال مس به صحبت پرداخت که مهم‌ترین صحبت‌های وی بدین شرح بود:

ـ در ابتدای کار باید از مسئولین مس تشکر ویژه داشته باشم که در این فصل به من و کادر فنی تیم اعتماد کردند و حتم داشته باشید با کمک اعضای تیم تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم فوتبال مس به خرج خواهیم داد.

ـ همت باشگاه در فصل نقل و انتقالات عالی بود به نحوی که در زمان بستن تیم ما شب و روز خودمان را یکی کرده بودیم تا هرچه سریع‌تر تیم را برای شروع تمرینات کامل کنیم.

ـ من بر اساس امکانات مالی باشگاه و نفرات خوب فصل قبل لیگ یک، لیستی منطقی از بازیکنان مد نظرم را به باشگاه مس ارایه کردم که 100 درصد این لیست جذب شد و تیم مد نظر ما بسته شد.

ـ قطعا در طول فصل از نفرات تیم‌های پایه و تیم مس ب در تیم بزرگسال استفاده خواهیم کرد و ما تمامی بازی‌ها و عملکرد بازیکنان به خصوص در تیم‌های جوانان، امید و مس ب را زیر نظر خواهیم داشت.

ـ هدف ما و باشگاه کاملا بر صعود به لیگ برتر قرار دارد و همین هدف مشترک به همه‌ی ما انگیزه‌ی تلاش بیشتر می‌دهد.

ـ می‌گویند تیم این فصل ما ستاره ندارد ولی من با جرات می‌گویم که تمام بازیکنان ما در این فصل ستاره هستند  و با عملکرد این فصل خود ثابت می‌کنند که به زودی در فوتبال ایران خیلی حرف‌ها برای گفتن خواهند داشت.

ـاستفاده از فضای مجازی باید برای بازیکنان فوتبال فرهنگ‌سازی شود. من به طور صدرصد نمی‌توانم همه بازیکنان را در این فصل زیر نظر بگیرم اما کمابیش از فعالیت‌های بازیکنانم مطلع هستم و مطمئنم که نفرات تیم ما آنقدر حرفه‌ای هستند که فوتبال خود را در فضای مجازی تحت تاثیر قرار ندهند.

ـ من نمی‌توانستم 25بازیکن مس ب را با خود به تیم بزرگسال بیاورم چراکه این تیم به صورت نظر جمعی اداره می‌شود و توقعات مردم و هواداران نیز از آن زیاد است. از همین رو سعی شد به صورت حساب‌شده در تیم این فصل از تیم‌های پایه و بازیکنان بومی استفاده شود.

ـ با نفرات تیمم ارتباط دلی و عاطفی دارم و یک تیم کاملا متحد هستیم که می خواهیم به هدف مشترک برسیم. همه‌ی بازیکنان تیم ما در این فصل باهم ارتباط بسیار خوبی دارند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو