شماره‌ی خبر : ‌2044 | تعداد بازدید : 1264
شنبه 14 مرداد ماه 1396 ساعت 10:30

رایزنی باشگاه مس کرمان با صداوسیما جهت پخش مستقیم بازی‌ها

باشگاه مس با ارسال نامه‌ای به مدیریت صدا وسیمای کرمان بر اهمیت پخش زنده‌ی این بازی‌ها از شبکه‌ی استانی کرمان و همکاری تلویزیون استان برای این موضوع تاکید کرد و آمادگی خود را برای تفاهم منطقی با صدا و سیمای کرمان برای پخش مستقیم بازی‌های تیم فوتبال مس

رایزنی باشگاه مس کرمان با صداوسیما جهت پخش مستقیم بازی‌ها

در آستانه‌ی شروع رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته اول کشور، باشگاه صنعت مس کرمان رایزنی‌های خود را با صدا و سیمای استان جهت پخش مستقیم بازی‌های این تیم در خانه آغاز کرد.

باشگاه مس با ارسال نامه‌ای به مدیریت صدا وسیمای کرمان بر اهمیت پخش زنده‌ی این بازی‌ها از شبکه‌ی استانی کرمان و همکاری تلویزیون استان برای این موضوع تاکید کرد و آمادگی خود را برای تفاهم منطقی با صدا و سیمای کرمان برای پخش مستقیم بازی‌های تیم فوتبال مس اعلام کرد.

در این زمینه باشگاه مس منتظر پاسخ تلویزیون کرمان می‌باشد و با توجه به سابقه‌ی همکاری خوبی که دو نهاد در جریان پخش مستقیم بازی‌های دور برگشت لیگ فصل قبل داشتند، به نظر نمی‌رسد مشکل خاصی برای انجام این کار در فصل جدید وجود داشته باشد.

اولین بازی خانگی مس کرمان در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول، در هفته‌ی دوم این رقابت‌ها در تاریخ دوشنبه 23 مرداد ماه و از ساعت 18 برگزار خواهد شد و تا آن زمان برنامه‌ی پخش مستقیم بازی‌های تیم مس مشخص خواهد شد.


یکشنبه 15 مرداد ماه 1396 ساعت 15:18
باسلام.درود ب مدیریت محترم باشگاه و کلیه دست اندر کاران.ممنون.واقعا پخش زنده بازیها انگیزه بازیکنان رو چند برابر میکند
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو