شماره‌ی خبر : ‌2020 | تعداد بازدید : 1210
پنج‌شنبه 5 مرداد ماه 1396 ساعت 15:23

پیروزی دوستانه مس کرمان در کرج برابر اکسین

تیم فوتبال مس کرمان در یک بازی دوستانه موفق شد تیم فوتبال اکسین البرز را با یک گل شکست دهد.

پیروزی دوستانه مس کرمان در کرج برابر اکسین

تیم فوتبال مس کرمان در یک بازی دوستانه موفق شد تیم فوتبال اکسین البرز را با یک گل شکست دهد.

در این بازی که در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد، احمد نخعی ترکیب اولیه تیم خود را با این نفرات به میدان فرستاد: رضا حیدری،رامتین سلیمان زاده،احمد حیات منش،فرهاد سالاری،نعمت بخشی پور، محمد علیزاه،محمد سلیمان علیزاده،مجتبی محبوب مجاز،کیانوش میرزایی،مهدی تیکدی،مقداد اکبر خواه.

با شروع بازی این تیم مس بود که تسلط خود را بر زمین بازی نشان داد و با پاس‌کاری دقیق بازیکنان خود راه‌های مختلف رسیدن به دروازه‌ی حریف را امتحان کرد.

در دقیقه‌ی 5 بازی تیم مس می‌توانست خیلی زود به گل اول خود در این بازی دست پیدا کند اما شوت زیبای مهدی تیکدری به تیر دروازه‌ی حریف برخورد کرد.

در ادامه بازهم تسلط تیم مس بر زمین تیم اکسین مشهود بود واین تیم با ارسال توپ‌های بلند به پشت دفاع تیم البرزی به دنبال باز کردن دروازه‌ی این تیم بود.

برروی یکی از همین ارسال‌ها،اکبرخواه مهاجم تیم مس خیلی عالی و مسلط توپ را کنترل کرد و با پاسی زیبا محمد سلیمان علیزاده را صاحب موقعیت کرد تا این بازیکن با شوتی سنگین و هدفمند دروازه‌ی تیم اکسین را در دقیقه‌ی 40 بازی باز کند.

در نیمه‌ی دوم تیم مس چند تعویض انجام داد که از جمله‌ی آن‌ها بازی حمید عرفانی، شاهرخ غلامرضاپور، علیرضا قاسمی، امین کاظمیان به زمین بازی بود.

در این نیمه شاگردان احمد نخعی بازی کنترلی و حفظ توپ را تمرین کردند و سعی کردند با بستن بازی در میانه‌ی میدان، نحوه‌ی حفظ گل‌زده را تمرین کنند که در این کار نیز تا حدود زیادی موفق بودند.

با این وجود تیم مس در این نیمه نیز چند موقعیت بسیار خوب گلزنی هم داشت که میتوانست اختلاف گل خود را بیشتر کند.

بهرشکل تیم فوتبال مس این بازی تدارکاتی را با یک گل به سود خود خاتمه داد تا روز جمعه در ورزشگاه انقلاب یک دیدار تدارکاتی دیگر برابر داماش گیلان برگزار کند.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو