شماره‌ی خبر : ‌2010 | تعداد بازدید : 1336
دوشنبه 2 مرداد ماه 1396 ساعت 12:05

سرمربی مس کرمان: به انتخاب ترکیب اصلی تیم نزدیک شده‌ایم

وی در رابطه با وضعیت تیم خود در این بازی‌ها گفت: سیر صعودی تیم را در این بازی‌ها به خوبی احساس می‌کردیم و من از کار بچه‌های تیم در این بازی‌ها بسیار راضی هستیم.

سرمربی مس کرمان: به انتخاب ترکیب اصلی تیم نزدیک شده‌ایم

سرمربی مس کرمان بازی‌های تدارکاتی اخیر تیم فوتبال مس را برای شناخت ترکیب و سیستم اصلی تیم بسیار مفید و سودبخش توصیف کرد.

احمد نخعی در رابطه با این بازی‌ها گفت: ما از برگزاری سه بازی تدارکاتی اخیر خود بسیار راضی بودیم به خصوص بازی آخر برابر سپاسی که تیم ما محک جدی‌تری خورد و فوق‌العاده برای شناخت بیشتر تیم به ما کمک کرد.

وی در رابطه با وضعیت تیم خود در این بازی‌ها گفت: سیر صعودی تیم را در این بازی‌ها به خوبی احساس می‌کردیم و من از کار بچه‌های تیم در این بازی‌ها بسیار راضی هستیم.

نخعی از تلاش بازیکنان تیمش در تمرینات قدردانی می‌کند و می‌گوید: انچه که مادر تمرینات می‌بینیم تلاش همه‌ جانبه‌ی بچه‌های تیم است که جا دارد به ان‌ها خدا قوت و ماشاالله بگویم. انشالله این نفرات با شروع بازی‌ها مزد خود را با کسب نتایج خوب و شادی پیروزی‌هایشان بگیرند. ضمن اینکه باید از کادر فنی تیم مس و همکاران خود نیز که با تمام توان برای اماده‌سازی تیم تلاش می‌کنند یاد کنم و به آن‌ها خسته نباشید بگویم.

سرمربی مس کرمان به تداوم بازی‌های دوستانه‌ی این تیم در تهران اشاره می‌کند و می‌گوید: ما ظهر فردا سه‌شنبه راهی تهران خواهیم شد و روز چهارشنبه در کرج یک بازی دوستانه برابر اکسین البرز برگزار می‌کنیم که فکر می‌کنم این بازی نیز برای ما بسیار مفید باشد.

وی در ادامه افزود: ما دوست داشتیم آخرین بازی دوستانه‌ی خود را هم برابر یک تیم لیگ یکی انجام دهیم که متاسفانه حریفی پیدا نکردیم ولی روز جمعه برابر داماش گیلان در کرج یک بازی تدارکاتی دیگر انجام می‌دهیم که در لیگ دو بازی می‌کند و تیم بسیار خوبی را تشکیل داده است و این دیدار نیز برای ما محک جدی خواهد بود.

احمد نخعی در رابطه با شناخت کامل خود از ترکیب تیم گفت: در بعضی از پست‌ها به جمع‌بندی کامل رسیده‌ایم اما در برخی دیگر از قسمت‌های زمین هنوز باید به شناخت بیشتری دست پیدا کنیم که تا قبل از شروع بازی‌ها قطعا نتیجه‌گیری نهایی برای رسیدن به ترکیب اصلی را پیدا خواهیم کرد.

سرمربی مس به قرعه‌کشی بازی‌های لیگ یک اشاره کرد و گفت: برای ما هیچ فرقی ندارد که بازی‌هایمان ساده شروع شود و یا سخت. تنها چیزی که برای ما اهمیت دارد این است که لیگ یک این فصل را باید با قدرت تمام آغاز کنیم و از همان هفته‌ی اول با رسیدن به رتبه‌های بالای جدول خود را در جمع مدعیان صعود معرفی کنیم.


دوشنبه 2 مرداد ماه 1396 ساعت 14:01
درود بر احمد آقا خیلی دوستون داریم ❤❤❤❤
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا