شماره‌ی خبر : ‌2002 | تعداد بازدید : 1070
شنبه 31 تیر ماه 1396 ساعت 10:59

مدیر عامل باشگاه مس: تنها باشگاهی هستیم که به تعهداتمان عمل کردیم

ما مشکل مالی نداریم حتی به یک بازیکن هم بدهکار نیستیم، تنها باشگاهی هستیم که به تعهداتمان عمل می‌کنیم.

مدیر عامل باشگاه مس: تنها باشگاهی هستیم که به تعهداتمان عمل کردیم

مدیرعامل مس کرمان گفت: تنها باشگاهی در ایران هستیم که به تعهداتمان عمل کردیم و طبق قرارداد با بازیکنان عمل می‌کنیم.

سیدامجد مسعودزاده  در خصوص آخرین وضعیت مس کرمان اظهار داشت: خداراشکر تا امروز شرایط خوب است، بازیکنان خوبی چه از نظر اخلاقی و کیفی جذب کردیم. سعی کردیم به دنبال بازیکنانی باشیم که کارایی بالایی داشته باشند و بتوانند به تیم ما کمک کنند. کمبود در پست‌ها نداریم، تیم در همه نقاط کامل هست. یک اردوی خوب در بروجرد داشتیم که از نظر تاکتیکی و بدنسازی شرایط خوبی داشتیم، کادر فنی از این اردو راضی است و در حال حاضر با انجام بازی‌های تدارکاتی در حال آماده‌سازی هرچه بیشتر تیم برای شروع بازی‌ها هستیم.

وی در ادامه افزود: باید از ابتدا بازی‌ها را جدی بگیریم، امتیازهای خوبی را کسب کنیم و خیلی امیدوار هستم که به لیگ برتر صعود کنیم. احساس می‌کنم جای مس کرمان در لیگ برتر خالی است. باید تمام تلاشمان را بکنیم که یک نماینده از استان کرمان در لیگ برتر حضور پیدا کند.

مسعودزاده در ادامه اظهار داشت: خیلی‌ها قبل از شروع فصل و قبل از انتخاب سرمربی اظهار نظرهای زیادی می‌کردند و خوشحالم آقای نخعی را به عنوان سرمربی انتخاب کردیم و شاهد هستیم که مردم کرمان و پیشکسوتان حمایت همه جانبه دارند. امیدوارم این حمایت ادامه‌دار باشد و بتوانیم با این کادر فنی در لیگ یک خوب ظاهر شویم. کادر فنی از همه لحاظ حرفه‌ای است، هم از لحاظ فنی، هم از لحاظ اخلاقی. تمام بازیکنان زیر نظر کادر فنی در حال تمرین هستند. حتی با اضافه شدن دارکو به نظرم کادر فنی قوی‌تر شده است. عزممان را جزم کردیم که با حمایت مدیران کرمان و هواداران با یک همدلی بتوانیم در لیگ یک جزء تیم‌های صعودکننده به لیگ برتر باشیم.

مسعودزاده در پایان اظهار داشت: ما مشکل مالی نداریم حتی به یک بازیکن هم بدهکار نیستیم، تنها باشگاهی هستیم که به تعهداتمان عمل می‌کنیم. خوشحالم بازیکنی که به تیم ما می‌آید با تمام عشق و علاقه وارد تیم ما می‌شود،بازیکنان ما با تحقیق کردن نسبت به باشگاه‌های دیگر متوجه شدند که ما باشگاهی هستیم حرفه‌ای و به تمام تعهداتمان عمل می‌کنیم. امیدوارم اتفاقات خوب برای مس کرمان و مردم کرمان رقم بخورد و فصل خوبی را امسال پیش رو داشته باشیم.

همچنین عصر پنجشنبه در برنامه محبوب رادیویی « و اما ورزش »که با اجرای امیرحسین بابازاده روی انتن رفت، مدیرعامل محترم باشگاه صنعت مس کرمان اقای سید امجد مسعودزاده مهمان تلفنی این برنامه بود تا در مورد موضوعات مختلفی از جمله شکایت باشگاه مس از مهرداد بایرامی با مخاطبین برنامه صحبت نماید.

مجری این برنامه در ابتدا با اشاره به معتبر بودن قرارداد داخلی گفت: بازیکنان نباید این اشتباهات را مرتکب شوند زیرا هر کدام مشاور و مدیربرنامه دارند و به خوبی به قوانین آگاهی دارند. قطعا اعتبار قرارداد داخلی مشخص است و باید فدراسیون با این موارد برخورد جدی داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان نیز با تایید این صحبت گفت: متاسفانه شاهد چنین حرکات غیرحرفه ایی و غیر اخلاقی بودیم. قطعا اگر برخورد جدی صورت گیرد شاهد این مسایل نخواهیم بود.

ما با بازیکن مورد نظر در تاریخ 12 تیرماه به صورت رسمی قرارداد بستیم و این بین باشگاه و بازیکنانی است که قرارداد ندارند یا رضایت نامه باشگاه قبل را به همراه دارند در نیتجه قراردادی معتبر که همان قرارداد داخلی است بین باشگاه و بازیکن بسته می شود.

متاسفانه برخی بازیکنان برخلاف رفتار غیراخلاقی وغیرحرفه ایی پیشنهاداتی دریافت می کنند و با باشگاه های دیگر وارد مذاکره می شوند. اما گله اصلی ما از باشگاه هایی است که با اینکه اطلاع دارند که بازیکن با باشگاه قرارداد دارد به آنان پیشنهاد می دهند و اجازه می دهند در تمرینات هم شرکت کنند. و بدون رعایت اصول حرفه ایی و پاینبدی به قوانین ، به راحتی از این موضوع رد می شوند.

اینجا باید انتظار داشته باشیم از فدراسیون فوتبال و مسئولین محترم سازمان لیگ و کمیته اخلاق که واقعا جلوی اینگونه مسایل را بگیرند و به شدت برخورد کنند. زیرا باشگاه ها در فصل نقل و انتقالات مطابق نیازشان با بازیکنان صحبت کرده و به دلیل قرارداد با آن بازیکن و تعهدات مورد توافق قرارداد، طبیعتا با بازیکنان دیگر صحبت نمی شود ولی اگر بازیکن به راحتی به قرارداد خود
پشت کند قطعا ان باشگاه ضرر خواهد کرد.

انتظار ما از کمیته محترم انضباطی این است خیلی محکم با این قضیه برخورد کند تا دیگر شاهد این قضایا نباشیم. همانگونه که بازیکن انتظار دارد که باشگاه به تعهدات خود عمل کند، ما نیز انتظار داریم بازیکن به تعهدات خود عمل کند و حال که بازیکن به تعهدات عمل نمیکند باید برخوردی مناسب با ایشان صورت گیرد.

ضمن آنکه ما همیشه به موارد حرفه ایی و اخلاقی تاکید داریم و انتظار هم داریم که اتحادی بین تمام باشگاه ها قرار داشته باشد در این حد که حتی بازیکنی که می خواهد از باشگاهی جا به جا شود از باشگاه قبلی در خصوص مسایل فنی اخلاقی استعلام بگیرد. نه آنکه اصلا بدون اجازه باشگاهی که با بازیکن تا یکسال قرارداد دارد وارد مذاکره شده و همه مسایل را دوستان زیرپا بگذارند.

مسعودزاده در خصوص نتیجه شکایت و نامه نگاری های باشگاه مس با فدراسیون و کمیته انضباطی نیز افزود: جناب اقای بابازاده ابتدا باید بگویم این موضوع بحث شخصی نیست، بحث این است که ما داریم دفاع از باشگاه بزرگی چون مس کرمان می کنیم. دفاع از حق هوادارانمانم می کنیم که از ما انتظار دارند به شدت با این مسایل برخورد کنیم.

ما حدود یک هفته پیش به کمیه انضباطی و اخلاق و سازمان لیگ نامه زدیم و اعتراض و شکایت خودمان را ابلاغ کردیم. پاسخی را دریافت نکردیم و از آن طرف هم کاری هم ندیدیم که بازیکن ثبت قرارداد نماید. قطعا ما منتظر هستیم که پاسخ نامه خود را دریافت کنیم تا از حق باشگاه مس و هواداران دفاع شود.

امیرحسین بابازاده مجری این برنامه با تایید صحبت های مدیرعامل باشگاه مس گفت: واقعا اقای مسعودزاده باید یک قانون و مقررات مشخصی در این خصوص گذاشته شود. البته من شنیده بودم که برای این بازیکنان به عنوان جریمه 20 تا 30 درصد قرارداد جدید به باشگاه پرداخت می شود. قطعا باید دوستان در فدراسیون به شدت با این موضوع برخورد کنند زیرا اگر این اتفاق نیافتد؛ بلبشویی در فوتبال خواهد شد و اصلا سنگ روی سنگ بند نخواهد آمد. یعنی قرارداد ها تبدیل می شود به یک کاغذ معمولی که این واقعا یک معضل بزرگ است. زیرا قطعا با محرومیت بازیکن، هم باشگاه و هم بازیکن ضرر خواهد کرد و تنها سود این وسط برای یک سری از افراد مدیر
برنامه ها و دلال ها خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان نیز ادامه داد : ببینید اقای بابازاده جریمه 20 درصد 30 درصد و حتی تمام قرارداد هم به باشگاه داده شود هم به نظر من صحیح نیست. وقتی من به عنوان باشگاه نزدیک مسابقات هستم و با بازیکنم قرارداد بستم و بعد بازیکن بدون اطلاع برود و بعد بگوید من 20 درصد 30 درصد جریمه می دهم، آیا می شود در این مدت کوتاه بازیکن خوب جایگزین کرد؟

قطعا تیم لطمه می خورد. جواب این لطمه با پول میخواهند بدهند؟ قطعا باید کمیته انضباطی ورود کند و حتما باید بازیکنان بدانند پایبند به قرارداد باشند مگر آنکه در قراردادش ذکر شده باشد. یا اینکه رضایت باشگاه را جلب کنند. نباید اجازه دهیم این مسایل باب شود. در هر صورت باید قطعا بازیکن را ملزم کنند به باشگاه اولیه برگردد و باشگاه را راضی کند. البته بحث من شخص بازیکن نیست، زیرا ما با بازیکنان بسیار بالا و شایسته ایی داریم. بازیکنانی یکدست و توانمند که هر
کدام ستاره هستند که زیر نظر کادرفنی با دانش و بسیار قوی تیمی را تشکیل دادیم که مورد توجه هواداران است.

در اینجا بار دیگر از هواداران به دلیل حضور پرشمارشان در تمرینات و بازی های تدارکاتی و حمایت
های بی نظیرشان تشکر میکنم و قطعا با این حمایت های هواداران، برنامه ریزی و کمک های مدیران ارزشمند صنایع مس و اعضای محترم هییت مدیره و تلاش و غیرت تمامی اعضای تیم، برای موفقیت و رسیدن به جایگاه واقعی تیم مس کرمان که حق مردم شریف کرمان است نزدیک و نزدیکتر شده ایم.


غلامرضا از کرمان
0
3
شنبه 31 تیر ماه 1396 ساعت 11:41
باسلام ودرود بیکران به مدیر عامل وکلیه دست اندر کاران باشگاه مس وبازیکنان باغیرت این تیم وپشتکار گیری باشگاه از افراد خاطی که اینگونه نسبت به باشگاه وکمیته انضباطی این قدر بی اعتنا عمل میکنند وهرتصمیمی که دلشان خواست میگیرند بایستی جلو چنین بازیکنان گرفته شود تا این بی انضباطی ها در کشور بر داشته شود وجلو این حرج ومرج بازیها گرفته شود وهر بازیکن هر کار دلش خواست انجام ندهدلذا ما از شما مدیر عامل محترم باشگاه مس میخواهیم که به راهشان ادامه دهد تا فرد خاطی دیگر نتواند چنین جسارتهایی انجام دهد باکمال تشکر
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا