شماره‌ی خبر : ‌1957 | تعداد بازدید : 2546
چهارشنبه 14 تیر ماه 1396 ساعت 11:28

عکس نوستالوژیک از اولین روزهای مس/مربیان امروز مس بازیکنان بدو تولد این تیم

بازیکنان نسل اول تیم فوتبال مس که در حدود 25 سال پیش و در سال‌های ابتدایی دهه هفتاد برای این تیم به میدان می‌رفتند، امروز با نشستن برروی نیمکت مس در جبهه‌ای دیگر برای این تیم تلاش می‌کنند و قصد دارند به عنوان کهنه سربازان این تیم،نهایت تعصب و تلاش خو

عکس نوستالوژیک از اولین روزهای مس/مربیان امروز مس بازیکنان بدو تولد این تیم

راس کادر فنی این روزهای مس به دست مربیان کرمانی سپرده شده است... اتفاقی که سال‌ها جامعه‌ی فوتبال کرمان منتظر رخ دادن آن بود و سرانجام در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول کشور به وقوع پیوست.

از آخرین بازی که یک مربی کرمانی به عنوان نفر اول برروی نیمکت تیم مس نشست نزدیک به 20 سال می‌گذرد... منصور نظریه فقید آخرین بار اسفند ماه سال 77 بود که به عنوان یک کرمانی سمت سرمربیگری مس را یدک می‌کشید و امروز بعد از همه‌ی این سال‌ها احمد نخعی که روزگاری شاگرد منصور منظریه فقید نیز بود، طلسم این اتفاق را شکست و با اعتماد باشگاه مس، به عنوان سرمربی تیم کار خود را دنبال می‌کند.

در کنار احمد نخعی مربیان کرمانی دیگری نیز حضور دارند که همگی به نوعی سابقه‌ و تاریخ تیم فوتبال مس را تشکیل می‌دهند و به عنوان بخشی از تاریخ تیم فوتبال مس،قصد تاریخ سازی در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول کشور را دارند.

عکسی که مشاهده می‌کنید به روزهای ابتدایی تولد تیم فوتبال مس کرمان به شکل امروزی خود برمی‌گردد... عکسی مربوط به سال‌های ابتدایی دهه‌ی هفتاد شمسی که تیم مس کرمان در لیگ دسته‌‌ی دوم آن سال‌ها که حکم لیگ یک این سال‌ها را دارد بازی می‌کرد و برای صعود به رده‌ی بالاتر تلاش می‌نمود.

در روزهای ابتدایی تولد تیم فوتبال مس کرمان که لباس قرمز بر تن می‌کرد و هنوز رنگ نارنجی، لباس رسمی این تیم نشده بود، احمد نخعی به عنوان کاپیتان تیم، بازوبند بر دست مشخص است...اویی که قصد دارد ثمره یک عمر تلاش خود در تیم مس را،در این فصل در قامت سرمربی به شکلی دیگر به هدف بنشاند...

نفر ایستاده در بالای سر او مهدی نامجو دستیار این روزهای احمد نخعی در تیم مس کرمان است که او نیز از اولین نسل بازیکنان تیم فوتبال مس کرمان در بدو تولد خودش بود.

بازیکنی که دقیقا در وسط نفرات نشسته، به چشم می‌خورد، عارف سعیدیان سرپرست این روزهای تیم فوتبال مس کرمان است که با محاسنی که در آن روزها بر چهره داشت در این عکس دیده می‌شود.

بازیکنان نسل اول تیم فوتبال مس که در حدود 25 سال پیش و در سال‌های ابتدایی دهه هفتاد برای این تیم به میدان می‌رفتند، امروز با نشستن برروی نیمکت مس در جبهه‌ای دیگر برای این تیم تلاش می‌کنند و قصد دارند به عنوان کهنه سربازان این تیم،نهایت تعصب و تلاش خود را در این فصل با همتی همه جانبه نشان دهند.

عباس محمدی، شهرام بابایی، مسعود غفاری از دیگر بازیکنان شناخته شده‌ی این تصویر هستند که می‌تواند با احساسات نوستالوژیک آن‌هایی که تیم مس را از بدو تولد همراهی می‌کردند، حسابی بازی کند... در پشت سر آن‌ها سکوهای ورزشگاه سلیمی‌کیا برای ما دست تکان می‌دهد که دلش حسابی برای فریاد کرمانی‌ها برروی خود تنگ شده است..    


جمعه 16 تیر ماه 1396 ساعت 18:56
خدا رو شکر مس را به صاحبان اصلی اش می دهیم همان هایی که که با مس قهرمان آسیا شدند امروز برای قهرمانی دیگر می جنگند خداوند این همه مغز را از مدیران مس نگیرد مس قهرمان سرو کل ایران
شنبه 17 تیر ماه 1396 ساعت 09:16
چه عکس خوبی اون روزا حرف از صعود اما پر بود از عشق و یکرنگی ارزوی سلامتی و موفقیت دارم برای همه قدیمیهای فوتبال کرمان به خصوص کادر فنی فعلی تیم مس
شنبه 17 تیر ماه 1396 ساعت 09:16
چه عکس خوبی اون روزا حرف از صعود اما پر بود از عشق و یکرنگی ارزوی سلامتی و موفقیت دارم برای همه قدیمیهای فوتبال کرمان به خصوص کادر فنی فعلی تیم مس
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو