شماره‌ی خبر : ‌1951 | تعداد بازدید : 1257
سه‌شنبه 13 تیر ماه 1396 ساعت 09:50

تیرانداز بانو باشگاه مس: می‌خواهم در چین و چک طلایی شوم

تمام تلاش‌های من و سایر ملی‌پوشان از چک، کسب تجربه‌ی بهتر برای موفقیت در چین است. زمان زیادی هم برای آن مسابقات در پیش نداریم و شهریور این مسابقات آغاز می‌شود. من تمام تلاشم را می‌کنم تا در هر دو رقابت طلایی شوم.

تیرانداز بانو باشگاه مس: می‌خواهم در چین و چک طلایی شوم

اردوی تیم ملی تیروکمان معلولان آغاز شده است و سمیه عباسپور ملی‌پوش تیم مس کرمان یکی از دعوت شدگان به این تیم است که باید خودش را برای مسابقات رنکینگ جهانی که در کشور جمهوری‌چک برگزار می‌شود، آماده کند.

او سال گذشته در همین رویداد توانست با شکست کماندار آمریکایی بر سکوی سوم بایستد و سهمیه پارالمپیک ریو را دریافت کند.

بعد از آن در مسابقات جهانی مدال طلا را بر گردن انداخت و حالا این ورزشکار باشگاه مس کرمان امیدواری زیادی دارد تا بتواند در چک نمایش خوب گذشته را داشته باشد.

این تیرانداز تیم مس کرمان در رابطه با تمرینات خود در تیم ملی می‌گوید: تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و همه کمانداران با انگیزه ظاهر شدند و رقابت خوبی بین آن‌ها حکم فرماست. خود من هم رکوردهای خوبی را در اردوها زده‌ام و امید زیادی به موفقیت دارم. همگی ملی‌پوشان از لحاظ جسمی و روحی از آمادگی بالایی برخوردارند.

وی از توجه به کماندارن ملی‌پوش معلول خرسند است و در این باره توضیح می‌دهد: خوشبختانه توجه ویژه‌ای به کمانداران می‌شود و در این اردوی پایانی هم تلاش کردیم رکوردها را بهبود ببخشیم.

عباسپور در رابطه با ارزیابی خود از مسابقات جمهوری چک می‌گوید: مسابقات رنکینگی چک یک مسابقه تدارکاتی برای من و هم‌تیمی‌هایم محسوب می‌شود و در آن عملکرد و توانایی‌های خود را محک می‌زنیم. من بعد از بازی‌های پارالمپیک ریو رکوردهای خوبی را به ثبت رساندم و رکوردهایم در حد مدال طلاست. در این مسابقات هم عملکردی که در اردوها داشتم را انجام می‌دهم تا مدال خوشرنگی را به دست بیاورم. در تورنمنت رنکینگ جهانی چک فقط به دنبال کسب مدال طلا هستم.

این تیرانداز ملی‌پوش باشگاه مس کرمان به مسابقات جهانی چین که بعد از رقابت‌های کشور چک برگزار می‌شود و در رابطه با موفقیت در آن مسابقات نیز خوشبینانه صحبت می‌کند: تمام تلاش‌های من و سایر ملی‌پوشان از چک، کسب تجربه‌ی بهتر برای موفقیت در چین است. زمان زیادی هم برای آن مسابقات در پیش نداریم و شهریور این مسابقات آغاز می‌شود. من تمام تلاشم را می‌کنم تا در هر دو رقابت طلایی شوم.

سمیه عباسپور در رابطه با تیم تیراندازی مس نیز می‌گوید: منتظر اعلام برنامه مسابقات لیگ برتر تیراندازی هستیم تا در رابطه با این مسابقات و تشکیل تیم مس نیز برای این فصل برنامه‌ریزی کنیم.


سه‌شنبه 13 تیر ماه 1396 ساعت 14:28
آرزوی موفقیت برای سرکار خانم عباسپور
سه‌شنبه 13 تیر ماه 1396 ساعت 14:28
آرزوی موفقیت برای سرکار خانم عباسپور
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا