شماره‌ی خبر : ‌1915 | تعداد بازدید : 2491
سه‌شنبه 30 خرداد ماه 1396 ساعت 09:44

جریانی خطرناک که در روند یارگیری مس سنگ‌اندازی می‌کند

ر چند مورد از این مذاکرات در روزهای گذشته، نفرات مد نظر مس بعد از صحبت‌های اولیه با این باشگاه، ناگهان و به شکل عجیبی، تغییر رویه می‌دادند و بدون آنکه حتی بر سر مبلغ صحبت‌های لازم را با تیم مس انجام دهند و یا به طور شفاف به این باشگاه اعلام کنند که ب

جریانی خطرناک که در روند یارگیری مس سنگ‌اندازی می‌کند

فصل نقل و انتقالات فوتبال در همه جای دنیا حواشی و موضوعات خاص خود را دارد که این حاشیه‌ها گاهی در متن ماجرا کاملا اثر گذار می‌شوند... حاشیه‌هایی که با وجود حرکات خود با چراغ خاموش، در زمان امضا و یا عدم امضای قرارداد یک بازیکن با یک باشگاه به هیچ وجه پنهان نمی‌ماند.

در این فصل از موسم نقل و انتقالات لیگ دسته اول کشور، و با شروع رسمی مذاکرات، باشگاه مس کرمان جریانی را پیرامون خود احساس می‌کند که در دور کردن بازیکنان مد نظر این تیم و همچنین اخلال در روند مذاکرات باشگاه مس با نفرات مدنظرش، قوی‌ترین سیگنال‌های منفی را ارسال می‌کند!

در جریان صحبت‌های باشگاه مس کرمان با برخی از بازیکنان مد نظرش، موضوعاتی پیش آمد که این باشگاه را کاملا متوجه این جریان منفی در روند مذاکراتش کرد و این موضوع در روزهای اخیر تحرک و تلاش بیشتری را هم برای اخلال در روند یارگیری مس ایجاد کرده است.

در روزهای گذشته بعد از اینکه باشگاه تماس‌های اولیه را با بازیکنان مد نظر خود برای جذب آن‌ها برقرار می‌کرد، این نفرات از پیشنهاد مس بسیار استقبال می‌کردند و مقرر می‌شد که برای مذاکرات نهایی، این نفرات یا به کرمان بیایند و یا در تماس‌های بعدی بر سر جزئیات و یا مبلغ مدنظر،  صحبت‌های لازم انجام شود.

اما در چند مورد از این مذاکرات در روزهای گذشته، نفرات مد نظر مس بعد از صحبت‌های اولیه با این باشگاه، ناگهان و به شکل عجیبی، تغییر رویه می‌دادند و بدون آنکه حتی بر سر مبلغ صحبت‌های لازم را با تیم مس انجام دهند و یا به طور شفاف به این باشگاه اعلام کنند که به دلایل خاص خود نمی‌توانند به این تیم بیایند، ناگهان با تیم دیگری قرارداد خود را امضا می‌کردند...

پس از رخ دادن این موضوع آن‌هم در چند نوبت متوالی، متاسفانه مقامات باشگاه مس مطلع شدند که همین جریان مشکوک با برقراری تماس با این بازیکنان به نوعی آن‌ها را از آمدن به تیم مس منصرف می‌کند و با بیان موضوعاتی مثل ترساندن آن‌ها از حواشی پیش روی تیم مس در فصل جاری رقابت‌های لیگ یک و یا طرح مباحث بی‌پایه در رابطه با وضعیت مالی تیم مس و یا موضوعاتی از این دست که می‌تواند روی تصمیمات یک فوتبالیست اثرگذار باشد، به نوعی این بازیکنان را کاملا از آمدن به کرمان منصرف می‌کنند.

باشگاه مس مطابق رویه‌ی چند سال اخیر خود، پیشنهادات نجومی به بازیکنان ارایه نمی‌کند و سعی می‌کند بر اساس معدل مالی لیگ یک و بر اساس سیاست عمل به تعهدات خود که در سال‌های گذشته سرلوحه کار خود قرار داده بود، باب مذاکرات با بازیکنان را باز کند...

قطعا باشگاه‌های دیگری که بازیکنان مد نظر مس در روزهای گذشته را به این شکل عجیب جذب کردند، پیشنهادات مالی خیلی سنگین‌تری نسبت به تیم کرمانی به نفرات لیست مس ارایه نکرده‌ بودند و در این میان قطعا موضوعی دیگر این نفرات را از آمدن به تیم مس منصرف کرده بود تا جایی که حتی خیلی از این بازیکنان پیشنهادات مالی باشگاه را سبک و سنگین هم نکردند چراکه به نظر می‌رسد از آمدن به کرمان وتیم مس به نوعی حسابی شانتاژ شده باشند!

البته باشگاه مس کرمان بزرگ‌تر از این موضوعات می‌باشد و این باشگاه کار خود را در نقل و انتقالات با قدرت تمام انجام می‌دهد و همانگونه که تا امروز در پست‌های مد نظرش با بازیکنان خوب و دارای سطح فنی بالا،قراردادهای خود را تمدید و امضا کرده است، تا جایی که کادر فنی تیم مس نیز از این موضوع ابراز رضایت کرده است، در روزهای آتی نیز بازیکنان مد نظرش را جذب می‌کند و با بهترین تیم ممکن راهی بازی‌های لیگ دسته اول خواهد شد.

اما اتفاقات روزهای اخیر یک موضوع را برای کرمانی‌ها و هواداران تیم مس به خوبی باید روشن کند و آن اینکه برای عده‌ای خط قرمز قوی بسته شدن تیم مس کرمان در این فصل می‌باشد و برخی جریانات بنا به دلایلی خاص خود، تمام تلاش خود را به خرج می‌دهند تا مس در این فصل و با شروع بازی‌ها ضعیف‌ترین نتایج ممکن را کسب کند تا در پی آن مراحل بعدی برنامه‌های خود را برای تیم مس کرمان اجرا کنند.

قطعا آن‌هایی که امروز جریان سنگ انداختن در نقل و انتقالات مس را در پیش گرفته‌اند، درصدد هستند در روزها و هفته‌های پیش رو، با شروع تمرینات و بازی‌های تیم مس، برنامه‌های بعدی خود را با اشکالی دیگر در تیم مس اجرا کنند و خیلی زود این تیم را بنا بر همان اهدافی که در فکر دارند، متلاشی نمایند.

از همین رو کاملا به جاست که هواداران این تیم و مردم کرمان متوجه باشند که جریان کاملا خطرناکی در این فصل در کمین تیم مس کرمان قرار دارد... جریانی که در فصول قبل هم لطمات بزرگی به پیکره‌ی تیم مس وارد نمود ولی در این فصل با شکل و شمایلی بسیار جدی‌تر وارد میدان شده است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن زهر خود را به تیم مس تزریق کند. 


سه‌شنبه 30 خرداد ماه 1396 ساعت 12:50
شفاف تر صحبت کنید
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) امیر  1396/03/31 ساعت 14:08
وا دامون خان از این واضح تر؟؟؟!!!!! الان مس کرمان دو گروه است. باشگاه و هوادارانش، منافع قطع شده ها و بی غیرت ها. از این شفاف تر؟؟؟!!!!
سه‌شنبه 30 خرداد ماه 1396 ساعت 12:50
شفاف تر صحبت کنید
سه‌شنبه 30 خرداد ماه 1396 ساعت 23:43
خب معلومه کار باندی هست که سال های سال فوتبال کرمان را کثیف کردندو مردم برای همین برای اولین بار پشت باشگاه درامدند
سه‌شنبه 30 خرداد ماه 1396 ساعت 23:44
تازه این کارا کردن مس کرمان تیم دوم در فصل نقل انتقالاته ،واقعا چقدر حقیرند
سه‌شنبه 30 خرداد ماه 1396 ساعت 23:45
اهمیت ندهید اینا مشکل روحی و روانی دارند. عین کنه به باشگاه چسبیده بودند و الان منافعشان قطع شده معلومه واکنش نشون میدن
هوادار مس
0
1
سه‌شنبه 30 خرداد ماه 1396 ساعت 23:46
بندگان خدا خب بهشون باج بدین تا کاری بهمون نداشته باشن.جایی هم اون رییس گروهشون نمیخواهنش ،داره این کارا میکنه
سه‌شنبه 30 خرداد ماه 1396 ساعت 23:49
بازیکنان بی غیرت که رفتند این کارو دارن میکنن.ولی بازم ما عالی بودیم توی نقل انتقالات
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز