شماره‌ی خبر : ‌1904 | تعداد بازدید : 1646
شنبه 27 خرداد ماه 1396 ساعت 10:32

توضیحات مدیر عامل باشگاه مس کرمان در رابطه با تکمیل کادرفنی تیم فوتبال

3 گزینه برای مربیگری و دستیاری احمد نخعی داریم، مارکو مربی فصل گذشته استقلال خوزستان، دارکو مربی سابق پرسپولیس و فلمینگ مربی سابق مس کرمان از جمله گزینه‌های مربیگری ما در کرمان هستند.

توضیحات مدیر عامل باشگاه مس کرمان در رابطه با تکمیل کادرفنی تیم فوتبال

مدیر عامل باشگاه مس کرمان در رابطه با تکمیل کادر فنی تیم فوتبال مس در فصل پیش روی رقابت‌های لیگ دسته اول کشور توضیحاتی ارایه کرد.

آقای سید امجد مسعودزاده در مورد وضعیت تیم مس کرمان گفت: تمرینات تیم مس از روز سه‌شنبه در کرمان اغاز می‌شود و اکثر بازیکنان فصل قبل قراردادشان را تمدید کردیم و به جای بازیکنان جدا شده از این تیم 4یا 5 بازیکن جدید جذب خواهیم کرد.

وی در مورد خبر جذب یک مربی خارجی گفت: 3 گزینه برای مربیگری و دستیاری احمد نخعی داریم، مارکو مربی فصل گذشته استقلال خوزستان، دارکو مربی سابق پرسپولیس و فلمینگ مربی سابق مس کرمان از جمله گزینه‌های مربیگری ما در کرمان هستند و شرایط هر سه هم تقریبا برابر است و یکی از این نفرات را به عنوان مربی انتخاب می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در مورد اینکه مربی آکادمی رئال مادرید بعد از توافق به دلیل ترس از داعش قید همکاری با این باشگاه را زد گفت: او مربی خوب و کارنامه‌داری است و به ما اعلام کرد که به دلیل مشکل قلبی نمی‌تواند به کرمان بیاید و کسالت را بهانه کرد و نیامد.


شنبه 27 خرداد ماه 1396 ساعت 11:00
لطفا به فکر یک مربی بدنساز حرفه ای و پزشک حرفه ای هم برای تیم باشد مسیله بدنسازی در این لیگ پرفشار بسیار مهمه
شنبه 27 خرداد ماه 1396 ساعت 11:00
لطفا به فکر یک مربی بدنساز حرفه ای و پزشک حرفه ای هم برای تیم باشد مسیله بدنسازی در این لیگ پرفشار بسیار مهمه
حمایت از مربیان بومی
2
1
شنبه 27 خرداد ماه 1396 ساعت 12:49
سلام میخواستم بگم الان مربی خارجی فکر خوبی و لی مربی خارجی اول تیم رو خراب میکنه تا خودش سرمربی بشه ولی در کل ایده خوبی امیدوارم بعد از اومدن مربی خارجی یک مربی بومی خوب کنا ر احمد نخعی بگذاریم
یکشنبه 28 خرداد ماه 1396 ساعت 20:47
انتخاب اقای کیروش نشان داد که اگه یک مربی خوب میتونه سطح فوتبال بک کشور رو افزایش بده این بهترین روش برای بهبود فوتبال شهرمونه استعداد های زیادی داریم ولی تربیت دهنده نداریم
دوشنبه 29 خرداد ماه 1396 ساعت 23:54
واقعا دمتان گرم. همین که دنبال مربی با کارنامه و درست حسابی هستید معلومه طرف دلالی ها نرفتید. به نظرم فلمینگ و دارکو هر دو عالی هستند.
دوشنبه 29 خرداد ماه 1396 ساعت 23:55
انشالله با قدرت تمرینات شروع شود و با حمایت شما اقای مسعودزاده و مدیران ارشد صنایع مس، تیم امسال لیگ برتری شود. کار بسیاری سختی است و واقعا کار بزرگی کردید با انتخاب احمد اقا و کنار گذاشتن بازیکنان باحاشیه، ولی قطعا در دراز مدت نتیجه آن را مبینیم.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز