شماره‌ی خبر : ‌1866 | تعداد بازدید : 3493
شنبه 13 خرداد ماه 1396 ساعت 11:12

حضور گسترده خانواده باشگاه مس در مراسم وحید باغگلی

پیش از این مراسم آقای سیدامجد مسعودزاده مدیر عامل باشگاه مس به همراه آقایان حمید حاج‌اسماعیلی معاونت فنی باشگاه و ایرج کهندل از پیشکسوتان فوتبال کرمان و عضو کمیته فنی باشگاه و سعید قرایی مدیر روابط عمومی باشگاه در منزل آقای باغگلی حضور یافتند و به طو

حضور گسترده خانواده باشگاه مس در مراسم وحید باغگلی

مراسم بزرگداشت فوتبالیست جوان کرمانی که در اثر اتفاقی تلخ جان به جان آفرین تسلیم کرد با حضورگسترده‌ی مردم کرمان و خانواده‌ی باشگاه مس برگزار شد.

وحید باغگلی که در تیم‌های مختلف فوتبال مس کرمان بازی کرده بود، هفته‌ی گذشته در اثر سانحه‌ای در زمین فوتسال دچار مرگ مغزی شد و خانواده‌ی وی با اهدای اعضای او موافقت کردند تا این بازیکن به شکلی بسیار تلخ به دیار باقی بشتابد.

مراسم بزرگداشت او روز پنجشنبه در مسجد امام رضا(ع) با حضور گسترده مدیران و ورزشکاران باشگاه مس و هواداران این باشگاه و سایر مردم کرمان برگزار شد تا تسلی خاطری برای خانواده‌ی آقای باغگلی باشد.

همچنین پیش از این مراسم آقای سیدامجد مسعودزاده مدیر عامل باشگاه مس به همراه آقایان حمید حاج‌اسماعیلی معاونت فنی باشگاه و ایرج کهندل از پیشکسوتان فوتبال کرمان و عضو کمیته فنی باشگاه و سعید قرایی مدیر روابط عمومی باشگاه در منزل آقای باغگلی حضور یافتند و به طور ویژه این حادثه‌ی تلخ را به خانواده‌ی ایشان تسلیت گفتند.

مراسم هفتم وحید باغگلی روز دوشنبه 15 خرداد ماه از ساعت 5 الی 6 و 30 دقیقه بعدازظهر در سالن اصلی مهدیه مسجد صاحب‌الزمان(عج) کرمان برگزار خواهد شد.


شنبه 13 خرداد ماه 1396 ساعت 18:14
خدا رحمتش کن.دم باشگاه هم گرم خدایی سنگ تموم گذاشت.واقعا حیف وحید با ما نیست
یکشنبه 14 خرداد ماه 1396 ساعت 11:52
قدر ان کوزه بدانید چو هست نه به ان موقع که افتادو شکست
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) خسرو  1396/03/15 ساعت 23:01
موقعی که اقای مسعودزاده توی اکادمی بها داد به وحید و باباش برای قدردانی اومد باشگاه شما احتمالا جای دیگه سرگرم بودید.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو