شماره‌ی خبر : ‌1862 | تعداد بازدید : 1258
چهارشنبه 10 خرداد ماه 1396 ساعت 10:13

تسلیت مدیران ارشد مس به خانواده باغگلی و تقدیر از فداکاری آن‌ها

مدیران ارشد مس در پیام مشترکی ضمن تسلیت به خانواده‌ی آقای باغگلی بابت فوت ناگهانی فرزند دلبندشان، فداکاری آن‌ها در اهدای اعضای فرزندشان را ارج نهادند.

تسلیت مدیران ارشد مس به خانواده باغگلی و تقدیر از فداکاری آن‌ها

آقایان مهندس مراد علیزاده مدیر عامل شرکت مس، دلاوری مشاور مدیر عامل شرکت مس، اخلاقی رئیس هیات مدیره باشگاه مس، محمودی‌نیا و رضایی‌زاده اعضای هیات مدیره باشگاه مس و سید امجد مسعودزاده مدیر عامل باشگاه مس در پیام مشترکی ضمن تسلیت به خانواده‌ی آقای باغگلی بابت فوت ناگهانی فرزند دلبندشان، فداکاری آن‌ها در اهدای اعضای فرزندشان را ارج نهادند.

در این پیام آمده است: حادثه دردناک برای یکی از فوتبالیست‌های جوان کرمانی که سابقه‌ی حضور در باشگاه مس کرمان را نیز داشته است، دل تمامی جامعه‌ی ورزش مس را همانند همه‌ی مخاطبین این خبر به درد آورد.

در برابر تقدیر الهی چاره‌ای جز صبر و بزرگی نیست و خانواده‌ی آقای باغگلی با تصمیم بزرگی که اتخاذ کردند و با اهدای اعضای این جوان رعنا به حقیقت ایستادگی و مقاومت خود را برابر این حادثه‌ی تلخ معنا کردند که جای تقدیر و پاسداشت فراوان از این اقدام شایسته آن‌ها وجود دارد.

بی‌جای هیچ شکی وحید باغگلی با این اقدام خانواده‌ی خود تا همیشه زنده خواهد بود و یاد او جایی در دل‌های همگان خواهد داشت.

خانواده‌ی بزرگ ورزش مس که یکی از اعضای خود را در این حادثه‌ی تلخ از دست داده است، در کنار خانوده‌ی آقای باغگلی قرار دارد و صمیمانه خود را در غم جانسوز آن‌ها شریک می‌داند و در این زمینه خانواده‌ی آقای باغگلی را تنها نخواهد گذاشت.

گفتنی است روز گذشته مقامات ارشد باشگاه مس در مراسم خاکسپاری وحید باغگلی شرکت داشتند و قرار است صبح فردا نیز با حضور در منزل ایشان به طور ویژه به خانواده‌ی این فوتبالیست درگذشته تسلیت بگویند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز