شماره‌ی خبر : ‌1858 | تعداد بازدید : 2317
سه‌شنبه 9 خرداد ماه 1396 ساعت 09:50

جزئیات اهدای اعضای وحید باغگلی/فداکاری بزرگ خانواده وحید

کبد و 2 کلیه مرحوم باغگلی برای پیوند به بیمارستان افضلی پور کرمان منتقل شده و قرار است یک مرد کبد و 2 زن کلیه های وحید باغگلی را دریافت کنند.

جزئیات اهدای اعضای وحید باغگلی/فداکاری بزرگ خانواده وحید

هماهنگ کننده پیوند اعضا در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: سه عضو بدن وحید باغگلی بازیکن سابق تیم مس کرمان که دچار مرگ مغزی شده بود، با رضایت خانواده اهدا شد.

مجید گیلانی افزود: کار برداشت و اهدای عضو روز هشتم خرداد در بیمارستان شهید باهنر کرمان انجام شد.

وی بیان کرد: کبد و 2 کلیه مرحوم باغگلی برای پیوند به بیمارستان افضلی پور کرمان منتقل شده و قرار است یک مرد کبد و 2 زن کلیه های وحید باغگلی را دریافت کنند.

هماهنگ کننده پیوند اعضا در دانشگاه علوم پزشکی کرمان با قدردانی از خانواده مرحوم باغگلی گفت: این خانواده محترم با این کار خیرخواهانه خود باعث شدند زندگی چند انسان که به دلایل خاص عضوی از بدن خود را از دست داده اند، برگشت داده شود.

وی اظهار کرد: سرگذشت خانواده باغگلی، سرنوشت خانواده های ایثارگری است که با گذشتن از اعضای کالبد عزیزانشان، ناامیدی مطلق همنوعان نیازمند به عضو را به لحظاتی سرشار از امید و اعتقاد تبدیل می کنند و شادی وصف ناپذیر این درماندگان را به نظاره می نشینند.

گیلانی گفت: گرفتن این تصمیم که اعضای بدن عزیز خود را باید اهدا کرد بسیار سخت و دشوار است و این خانواده محترم با اراده وصف ناپذیر خود این آزمون الهی را با سربلندی پشت سر گذاشتند.

 وحید باغگلی هفته گذشته در یک بازی دوستانه و تفریحی داخل سالن با از دست دادن تعادل خود از ناحیه سر و گردن با زمین برخورد کرد و در گذشت .

وی متولد سال 68 بود و آخرین بار سال گذشته در تیم مس ب و در دوران ورزشی خود در تمامی رده های سنی فوتبال مس کرمان بازی کرد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز