شماره‌ی خبر : ‌1852 | تعداد بازدید : 3732
یکشنبه 7 خرداد ماه 1396 ساعت 11:56

اعضای بدن فوتبالیست جوان کرمانی اهدا شد/تشیع جنازه وحید باغگلی صبح فردا

مراسم تشیع جنازه‌ی این فوتبالیست از ساعت 9 صبح فردا از بهشت زهرای کرمان به سمت مسجد صاحب الزمان برگزار می‌گردد.

اعضای بدن فوتبالیست جوان کرمانی اهدا شد/تشیع جنازه وحید باغگلی صبح فردا

متاسفانه تلاش‌های پزشکی برای وحید باغگلی نتیجه بخش نبود و این فوتبالیست جوان کرمانی که از ناحیه‌ی گردن و سر ضربه دیده بود، صبح امروز درگذشت.

وحید باغگلی که متولد 1368 بود در تمامی‌ رده‌های سنی فوتبال مس بازی کرده بود و فصل پیش نیز در تیم مس ب توپ می‌زد. این بازیکن در مقطعی به عضویت تیم بزرگسالان مس در رقابت‌های لیگ برتر نیز درآمده بود.

باغگلی هفته‌ی گذشته در یکی از سالن‌های کرمان مشغول بازی فوتسال بود که در یک صحنه برای زدن ضربه سر بلند شد ولی با از دست دادن تعادل خود از ناحیه گردن به زمین آمد و موجب شد که از این ناحیه و سر به شدت آسیب ببیند.

در حالی که در روزهای اول سطح هوشیاری او چندان پائین نبود و احتمال خطر مرگ برای این فوتبالست مطرح نشده بود اما پزشکان اعلام کرده بودند که در صورت زنده ماندن،  این جوان از ناحیه‌ی گردن به پائین فلج خواهد شد.

متاسفانه در روزهای اخیر میزان خونریزی مغزی باغگلی شدیدتر شد به نحوی که سطح هوشیاری او را رفته رفته پائین آورد.

در حالی که روز گذشته مرگ مغزی او تائید شد و خانواده‌ی باغگلی با اهدای اعضای بدن او موافقت کردند تا با این حرکت فداکارانه خانواده باغگلی اعضای حیات بخش او موجب اهدای زندگی به برخی از نیازمندان شود تا یاد این فوتبالیست با این حرکت خانواده او جاودانه شود...

 در نهایت بامداد امروز این جوان فوتبالیست کرمانی با انتقال از بخش مراقبت های ویژه در کمال ناباوری جامعه فوتبال کرمان جان به جان آفرین تسلیم کرد و ابدی شد.

باغگلی که حقیقتا از عاشقان فوتبال و توپ گرد بود در نهایت جان در راه همین معشوق خود داد تا جامعه‌ی فوتبال کرمان را متاثر و بهت‌زده کند.

مراسم تشیع جنازه‌ی این فوتبالیست از ساعت 9 صبح فردا از بهشت زهرای کرمان به سمت مسجد صاحب الزمان برگزار می‌گردد.

باشگاه صنعت مس کرمان این داغ بزرگ را به خانواده‌ی آقای باغگلی تسلیت عرض می‌نماید و برای خانواده‌ی این جوان صبر جزیل آرزو می‌کند. 


یکشنبه 7 خرداد ماه 1396 ساعت 13:19
خدارحمت کنه.و به خونوادش صبر بده
یکشنبه 7 خرداد ماه 1396 ساعت 13:19
خدارحمت کنه.و به خونوادش صبر بده
فرهاد جعفری
7
0
یکشنبه 7 خرداد ماه 1396 ساعت 13:33
باسلام خدمت جناب آقای مسعود زاده من به نمایندگی از تمامی لیدر های مس کرمان صبحت میکنم ما لیدر ها باهم جلسه ای گذاشته بودیم و به این توافق رسیدیم که به شما بگوییم که ما برای تیم مس به مربیان کرمانی نیاز داریم به کسی که دلش برای مردم این شهر بسوزه به جای اینکه بریم دنیال ویسی یا دست نشان و........ یک کادر کرمانی و خوب میتوانیم داشته باشیم مربیانی مثل علی حاج اکبری یا مهدی نامجو یا عارف سعیدیان یا احمد نخعی از نظر ما یکی از این مربیان کرمانی به عنوان سرمربی باشد و چند مربی دیگر کرمانی کمک او و مطمئن باشید که با یه تیم کرمانی به لیگ برتر صعو میکنیم مطمئن باشید ما تماشاچیان و لیدر ها از این مربیان کرمانی حمایت میکنیم تا بریم لیگ برتر . فقط حمایت
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) سعید   1396/03/09 ساعت 09:08
ببخشید اقای عزیز ، شما؟؟!!! شما لیدر هستید ما هم هوادار.همین کادر کرمانی که می فرمایید سال گذشته چکار کرد؟؟!!! اینکه چند جمع شوید تصمیم بگیرید که نمیشود.من و جمع عظیمی از هراداران اصلا موافق مربی کرمانی نیستیم.با اینکه احمد اقا یا دیگر دوستان نور چشم ما،ولی به عنوان نفر دوم نه نفر اول.پس لطفا اجازه دهیم مدیران بادانش و بادرایت باشگاه کارشان را بکنند و نخواهیم جمع اقلیت بر اکثریت کاری بکنند
2) سجاد رضایی  1396/03/09 ساعت 09:12
یک سوال خیلی ذهنم را مشغول کرده،لیدرها در بازی های مس نوین کجا بودند؟؟ زمانی که احمد نخعی در ورزشگاه خودش در شهر خودش فحاشی شنید شماها کجا بودید که حالا جلسه تشکیل دادین؟؟!! لطف کنین تصمیم گیری را به اهل فن واگذار کنین.شما به عنوان لیدر و ما به عنوان هوادار وظیفه داریم هر کسی سرمربی شد با تمام جون و دل حمایتش کنیم نه از جایی خط بگیریم و نفر خاصی را حمایت کنیم.مدیران بهتر از ما می دانند پس فقط نشویق فقط حمایت از سرمربی مس کرمان حالا بومی یا غیربومی که ما معتقدیم غیربومی فقط می تواند موفق باشد
3) علیرضا  1396/03/09 ساعت 09:13
فکر کنم منفی هایی که این نظر خورده نشاندهنده این است هواداران اصلا با نظر شما موافق نیستند.خیلی بهتر است لیدر ها رابط هواداران با باشگاه باشند و نظر هواداران را به باشگاه منتقل کنند نه اینکه نظر خودشان را.
4) فرهاد  1396/03/09 ساعت 09:15
تا جایی من میدونم هوادارا خداقل ١٥هزار نفر ورزشگاه برو و لیدرها حداکثر ٥نفر.ایا همه هواداران نظر این ٥نفر را دارند؟؟!!! تا جایی ما میبینیم در جو ورزشگاه همیشه درگیری بین لیدر و هوادار وجود داره و الان هم من با هر کسی صحبت کردم مهالف نظر شما را دارد.شاید بهتر باشد در لیدرها بازنگری صورت گیرد
یکشنبه 7 خرداد ماه 1396 ساعت 14:52
روحش شاد.
یکشنبه 7 خرداد ماه 1396 ساعت 22:25
خدا رحمتش کنه هیچ رفیق گلی مثل وحید نداشتم
یکشنبه 7 خرداد ماه 1396 ساعت 22:58
مراسم تشیع پیکر وحید باعگلی سه شنبه مورخ 96/03/08 میباشد . لطفأ اطلاع رسانی کنید
دوشنبه 8 خرداد ماه 1396 ساعت 11:33
روحت شاد و یادت گرامی
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو