شماره‌ی خبر : ‌1848 | تعداد بازدید : 966
یکشنبه 7 خرداد ماه 1396 ساعت 10:29

مسی‌های تیرانداز در مرحله دوم جام‌جهانی کمان می‌کشند

تیم ملی تیراندازی کشورمان خود را برای شرکت در رقابت‌های مرحله دوم جام‌جهانی تیراندازی در کشور ترکیه آماده می‌کند که برخی از اعضای تیم فصل قبل مس کرمان نیز این تیم را در این مسابقات همراهی می‌کنند.

مسی‌های تیرانداز در مرحله دوم جام‌جهانی کمان می‌کشند

تیم ملی تیراندازی کشورمان خود را برای شرکت در رقابت‌های مرحله دوم جام‌جهانی تیراندازی در کشور ترکیه آماده می‌کند که برخی از اعضای تیم فصل قبل مس کرمان نیز این تیم را در این مسابقات همراهی می‌کنند.

در رشته‌ی ریکرو این مسابقات پارمیدا قاسمی تیرانداز تیم مس کرمان از تاریخ 16 خرداد لغایت بیست ویکم این ماه به مصاف رقیبان خود خواهد رفت.

قاسمی در مرحله‌ی اول این رقابت‌ها در کشور چین توانسته بود تا مرحله‌ی یک شانزدهم نهایی این رقابت‌ها صعود داشته باشد و در این دور به دنبال به هدف نشاندن بیشتر تیرهای خود می‌باشد.

همچنین هدایت این تیم برعهده‌ی بهزاد پاکباز سرمربی فصل قبل تیم تیراندازی با کمان مس کرمان می‌باشد که در کادر فنی این تیم حضور دارد.

مربی تیم ملی کامپوند مردان پس از عدم نتیجه‌گیری تیم در رقابت‌های جام جهانی شانگهای چین گفت: هر چند در این تورنمنت به مدال دست پیدا نکردیم،اما نتایج راضی کننده بود و توانستیم امتیازات لازم را کسب کنیم.

بهزاد پاکزاد  درباره عملکرد کمانداران کامپوند در جام جهانی شانگهای چین، اظهار کرد: جام جهانی شانگهای چین به دلیل حضور بهترین کمانداران دنیا، نسبت به کاپ آسیایی تایلند در سطح بسیار بالایی برگزار شد و کسب مدال به راحتی امکان پذیر نبود. البته کمانداران ما نیز از جمله اسماعیل عبادی، پریسا براتچی  و امید طاهری رقابت سختی را داشتند. هر چند مدال کسب نکردند، اما توانستند امتیازات خوبی را در این مرحله کسب کنند. امیدواریم در چهار مرحله از این رقابت‌ها که بعد از چین در ترکیه، آمریکا و آلمان برگزار می‌شود، امتیازات لازم را بدست آوریم و در جمع هشت کماندار برتر یک نماینده در فینال فینالیست‌های جام جهانی داشته باشیم.

پاکزاد اضافه کرد: در ترکیه نیز کار سختی پیش‌رو داریم و اکثر کمانداران مطرح دنیا در این تورنمنت حضور خواهند داشت. البته هدف ما به جز کسب مدال، جمع‌آوری امتیازات لازم از  چهار مرحله رقابت‌های جام جهانی است تا بتوانیم در فینال، فینالیست‌های جام جهانی که در رم برگزار می‌شود، در بین هشت کماندار برتر دنیا قرار بگیریم و حداقل یک نماینده در این  مرحله داشته باشیم.

مربی تیم‌ ‌ملی کامپوند ومربی فصل قبل تیم مس کرمان در پاسخ به این پرسش که آیا نفرات حاضر در شانگهای چین در جام جهانی ترکیه نیز حضور خواهند داشت یا خیر؟ اظهار کرد: این بستگی به تصمیم کمیته‌ فنی فدراسیون دارد اما ما برای این که بتوانیم امتیازات لازم را در این چهار مرحله از رقابت‌ها کسب کنیم باید کماندارانی را اعزام کنیم که در اولین مرحله امتیازات لازم را کسب کرده‌اند و در مراحل بعدی نیز به همین شکل امتیاز جمع کنند تا حضورشان را در فینال فینالیست‌های جام جهانی قطعی کنند.

وی در پایان  پیرامون این پرسش که آیا تصور می کنید در ترکیه عملکرد بهتری در بخش کامپوند داشته باشید یا خیر؟ گفت‌: هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست. زیرا رقابت ها به حدی سنگین است که ما نمی توانیم از قبل پیش‌بینی کنیم که کمانداران کامپوند می‌توانند به مدال دست پیدا کنند یا خیر؟ تلاش ما بر این است که به بهترین نتیجه‌ ممکن برسیم. حال اگر به مدال نیز دست پیدا کنیم، کار بزرگی را انجام داده‌ایم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا