شماره‌ی خبر : ‌1838 | تعداد بازدید : 2259
سه‌شنبه 2 خرداد ماه 1396 ساعت 10:31

مدیر عامل باشگاه مس:تلاش ما معرفی سرمربی تیم تا آخر هفته است

مدیر عامل باشگاه مس کرمان از تلاش این باشگاه برای معرفی سرمربی تیم فوتبال مس تا پایان هفته خبر داد و گفت:سرمربی تیم فوتبال این باشگاه پس از بررسی‌های نهایی در هیأت مدیره و کمیته فنی تا پایان این هفته معرفی می‌شود.

مدیر عامل باشگاه مس:تلاش ما معرفی سرمربی تیم تا آخر هفته است

مدیر عامل باشگاه مس کرمان از تلاش این باشگاه برای معرفی سرمربی تیم فوتبال مس تا پایان هفته خبر داد و گفت:سرمربی تیم فوتبال این باشگاه پس از بررسی‌های نهایی در هیأت مدیره و کمیته فنی تا پایان این هفته معرفی می‌شود.

آقای سیدامجد مسعودزاده در گفتگویی که با فارس انجام داد در این باره گفت: چند گزینه برای هدایت تیم صنعت مس مد نظر هیأت مدیره و کمیته فنی هستند و ما برای انتخاب سرمربی باید یکسری موارد را مد نظر داشته باشیم و پس از جمع‌بندی‌های لازم با کمیته فنی گزینه نهایی را به عنوان سرمربی تیم معرفی کنیم.

مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان با بیان اینکه ابراهیم‌زاده سرمربی فصل گذشته تیم نیز در بین گزینه‌های هدایت تیم حضور دارد در پاسخ به سوالی در ارتباط با اینکه آیا گزینه‌های خارجی نیز برای هدایت مس مد نظر قرار گرفته است، گفت: نه ما به دنبال سپردن تیم به یک مربی ایرانی هستیم.

مسعودزاده همچنین با اشاره به برنامه‌ها و سیاست‌های شرکت ملی صنایع مس ایران و باشگاه صنعت مس در قبال تیم فوتبال مس اظهار کرد: هدف ما برای فصل فوتبالی آتی صعود به لیگ برتر فوتبال است و در این راستا شرکت و باشگاه تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم به‌کار می‌گیرند و ما در قالب برنامه‌های خودمان عزم صعود داریم.

وی پیرامون برخی اتفاقات و حواشی که مانع تداوم نتایج مطلوب مس در نیم‌فصل دوم شد هم توضیحاتی داد و بیان داشت: در فوتبال باید مجموعه‌ای از عوامل دست در دست هم دهند تا موفقیت حاصل شود، اینکه گفته می‌شود برخی‌ها و یا اینکه برخی بازیکنان در روند نتیجه‌گیری تیم خللی ایجاد کرده‌اند یک فرضیه است و با صراحت نمی‌توان گفت این اتفاق رخ داده است.

مسعودزاده تصریح کرد: ما نمی‌توانیم وجود برخی مشکلات را کتمان کنیم، اما امیدوارم این اتفاقات وابسته به شخص و گروه خاصی نباشد، بالاخره همه عوامل تیم و باشگاه در فصل گذشته برای موفقیت این تیم تلاش کردند، شاید برخی ناخواسته و غیرعمد اشتباهاتی هم داشته‌اند.

مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان از راهیابی تیم نوین به رقابت‌های دسته دوم فوتبال کشور هم ابراز خرسندی کرد و افزود: صعود مس نوین به لیگ دسته دوم فوتبال کشور در واقع پاسخی به حرف و حدیث‌های مطرح شده در قبال عملکرد پایه‌های باشگاه مس بود.

وی ادامه داد: برخی‌ها عادت کرده‌اند همیشه به خروجی پایه‌های ما ایراد بگیرند و بگویند این تیم‌ها چه خروجی برای باشگاه و فوتبال کرمان دارند، خروجی مس نوین را دیدید، فوتبال پایه همین است و با استعدادیابی و نخبه‌پروری سر و کار دارد.

مسعودزاده تصریح کرد: این بچه‌ها ارزش و سطح فنی بالای خود را به‌نمایش گذاشته‌اند و از انگیزه‌های زیادی برای موفقیت‌های آتی برخوردار هستند، به نظر من حضور مس نوین در لیگ دسته دوم برای فوتبال کرمان به مثال یافتن حلقه گمشده‌ای بود که اکنون یافت شده است.


سه‌شنبه 2 خرداد ماه 1396 ساعت 14:58
از کادر مدیریت باشگاه تقاضا میکنم سریعا تکلیف کادر فنی و بازیکنای جدید رو مشخص کنن تا امسال مثل گذشته زمان از دست ندیم , ضمنا حمایت همه جانبه از تیم مس ب فراموش نشه
سه‌شنبه 2 خرداد ماه 1396 ساعت 14:58
از کادر مدیریت باشگاه تقاضا میکنم سریعا تکلیف کادر فنی و بازیکنای جدید رو مشخص کنن تا امسال مثل گذشته زمان از دست ندیم , ضمنا حمایت همه جانبه از تیم مس ب فراموش نشه
چهارشنبه 3 خرداد ماه 1396 ساعت 08:58
سلام به نظر من هر مربی که بیاد تا بازکنان با کیفیتی نداشته باشه نمیتونه نتیجه بگیره . اقای ابراهیم زاده را به راحتی از دست ندید ایشان یک تجربه خوبی از مس کرمان بدست اورده . قطعا اگه ایشون بمونند وچند تا بازیکن خوب به تیم اضافه بشند دوره بعدی به لیگ برتر صعود خواهیم کرد. ابراهیم زاده مربی بزرگی هستند پیشرفت تیم هم خیلی خیلی قابل قبول بود. احساساتی نشیم و منطقی فکر کنیم با تغیر سرمربی مطمئن جواب نمی گیریم . به نظر شما کدام سرمربی می تواند جایگزین ایشان بشود. یه کم حرفه ای باشیم. باشگاه های بزرگ برای کارهای بزرگ برنامه ریزی دراز مدت دارند با یک فصل نتیجه نگرفتن برنامه ها را عوض نمی کنند.
چهارشنبه 3 خرداد ماه 1396 ساعت 11:26
ابراهیم زاده مربی بزرگ و فهمیده است دور بعد به لیگ برتر صعود خواهیم کرد ما دور دوم برگشت لیگ تا سوم جدول رفتیم مسولین عزیز جناب ابراهیم زاده را حفظ کنید چند تا بازیکن جدید بگیریم از بین امیدها و جوانان شهر خودمون با چند بازیکن از لیگ برتر صعود خواهیم کرد با منصور ابراهیم زاده
چهارشنبه 3 خرداد ماه 1396 ساعت 15:50
آقای مسعودزاده من همیشه به خاطر مدیریت خوبتون تحسینتون کردم اما خواهش می کنم این یک کار اشتباه رو انجام ندین ابراهیم زاده باید بمونه و به قولش عمل کنه و پاسخگوی عملکردش باشه نمیشه که هر مربی بیاد یک فصل پول بگیره تجربه شخصی خودش رو بالا ببره و یک سال با ارزش از مردم کرمان و تیم مس رو بسوزونه بعدشم با خیال راحت بذاره بره...!! اگه قرار بود مس صعود نکنه یا آخر فصل همچین جایگاه نازلی به دست بیاره خب یک مربی جون و ارزون تری میذاشتین بالا سر تیم یا اصلا تیم رو میدادین به یک مربی بومی تا حداقل کمکی می شد به پیشرفت نیروهای بومی مون اینجوری درد و ناراحتی هوادارا هم کمتر بود.. ادمین و دوستان دیگه اگه یادشون باشه من پارسال اول فصل کامنت گذاشتم گفتم انقد به به و چه چه برای انتخاب آقای ابراهیم زاده راه انداختین مواظب بشین از هوا حلیم نیوفتین تو دیگ تا آخر فصل شاهد یک سریال تکراری نباشیم ک متاسفانه دوباره شاهدش شدیم.. به هر حال ما هوادارا دیگه تحمل ناکامی رو نداریم الان چند ساله پشت لیگ برتر داریم درجا میزنیم مربی عوض کردن ریسکه که تجربه نشون داده تو مس جواب برعکس داده.. پس خواهش میکنم آقای ابراهیم زاده رو حفظ کنید تا به قولش عمل کنه اون تیمو بسته تجربه لیگ یک رو به دست آورده بهتره بمونه
دوشنبه 8 خرداد ماه 1396 ساعت 11:26
با سلام بنده حدود سی در فوتبال استان بعنوان تماشاگر در استادیومهای شهرم وتمامی بازیها حا1رم وپیشنهادی دارم اگر شما به آن عمل کنید قول شرف میدهم که شما بازیهای تیم مس را بیاورید در استادیومهای داخل شهر که مردم جذب شوند وپشت تیم باشند مانند ورزشگاه کیانی یا شهرداری که راه صعود هشتاددرصد حل بقیش به مربی بازیکن خوب ربط داره یادتون باشه تیمهای که به لیگ برتر رفته اند تماشاگر داشته اند تماشاچی ما به ورزشگاه دور باهنر بابا شهر نمی روند تو را خدا چند بازی را بگذارید ببینید چی جواب میگیریم یاد تون باشه مس از ورزشگاه کیانی به لیگ صعود کرد ورزشگاه پر پشت سرش بود
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا