شماره‌ی خبر : ‌1817 | تعداد بازدید : 1494
سه‌شنبه 26 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 10:39

مربی تیم مس سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری شد

مربی تیم دوچرخه‌سواری تیم مس کرمان که پیش از این نیز در کادر فنی تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان حضور داشت، با تصمیم فدراسیون دوچرخه‌سواری به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد.

مربی تیم مس سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری شد

مربی تیم دوچرخه‌سواری تیم مس کرمان که پیش از این نیز در کادر فنی تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان حضور داشت، با تصمیم فدراسیون دوچرخه‌سواری به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد.

جلسه کمیته فنی جهت انتخاب سرمربیان تیم های ملی سرعت و استقامت،نیمه استقامت برگزار شد که در پایان این جلسه محمد ابوحیدری به عنوان سرمربی تیم ملی سرعت منصوب شد.

هدف اصلی و ماموریت این مربی حضور موفق در بازیهای آسیایی داخل سالن ترکمنستان،قهرمانی آسیا 2018،بازیهای آسیایی 2018 اندونزی و در نهایت کسب سهمیه المپیک در دو بخش پیست و جاده می‌باشد.

محمد ابوحیدری که از بزرگان دوچرخه‌سواری کرمان محسوب می‌شود و سال‌هاست که در رقابت‌های لیگ برتر کشور هدایت رکاب‌زنان تیم مس را برعهده دارد و در سال‌های اخیر همواره با تیم دوچرخه‌سواری مس برروی سکوهای قهرمانی لیگ برتر حضور داشته است، در کشور نیز از مربیان باسابقه و کارنامه‌دار محسوب می‌شود.

در این گزارش با سوابق محمد ابوحیدری در 15 سال گذشته آشنا می شویم:

عضو سابق تیم ملی از سال 2004 تا 2009

کسب اولین مدال تاریخ ایران در سال 2007 رشته کایرین(در این رقابت آوانگ مالزیایی 4 شد)شروع مربیگریش از سال 2009 بود که به عنوان کمک مربی بیوگاس فرانسوی در تیم ملی کار می کرد.

در سال 2010 به عنوان سرمربی تیم ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا امارات انتخاب شد و در آن مسابقات تیم بزرگسالان موفق به کسب مدال نقره رشته تیم اسپرینت شدند و تیم جوانان نیز تاریخ سازی کرد و اولین مدال تیم اسپرینت را کسب کردند.

سال 2010 به عنوان کمک مربی گرک مکلین به کارخود ادامه داد و در بازیهای آسیایی تیم ملی موفق به کسب اولین مدال در بخش سرعت شد.

از سال 2011 همواره به عنوان سرمربی تیم ملی با فدراسیون همکاری کرد.

تیم ملی سرعت تحت هدایت وی در قهرمانی آسیا 2011 موفق به کسب مدال در ماده های کایرین،تیم اسپرینت و یک کیلومتر بزرگسالان شد و بازهم تاریخ سازی توسط شاگردان او در بخش جوانان(کسب مدال در ماده کایرین توسط محمد دانشور و برنز تیم اسپرینت)

در سال 2011 اولین مدال تاریخ بانوان در بخش سرعت توسط ریحانه طالبی ملی پوش بانوان ایران کسب شد.

در سال 2012 در تمامی رشته ها تیم ملی بزرگسالان موفق به کسب مدال شد.

بعد از سال 2012 با فدراسیون دیگرهمکاری نداشت و تنها به عنوان مربی شخصی محمد دانشور فعالیت می کرد و سرانجام دانشور موفق به کسب اولین مدال طلا دوچرخه سواری سرعت در بازیهای آسیایی شد و باعث شد نام خود و ابوحیدری در دوچرخه سواری سرعت جاودانه شود.

وی در سال گذشته شروع به همکاری مجدد با فدراسیون دوچرخه سواری کرد و نتیجه این همکاری کسب 2 مدال در قهرمانی آسیا سال 2017 هندوستان بود(مدال طلا رشته یک کیلومتر توسط محمد دانشور،ثبت رکورد جدید در این رشته و مدال نقره تیم اسپرینت بزرگسالان)

وی پس از این مسابقات بیان کرد به دنبال شگفتی آفرینی هستم و می خواهم برای اولین بار در بخش سرعت سهمیه المپیک را در یافت کنیم و به المپیک 2020 توکیو اعزام شویم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو