شماره‌ی خبر : ‌1815 | تعداد بازدید : 2364
دوشنبه 25 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 10:34

گزارش عملکرد تمامی تیم‌های باشگاه مس در فصل 95-96

با انجام آخرین بازی تیم فوتبال مس ب در رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور وقطعی شدن صعود این تیم به رقابت‌های لیگ دو، پرونده‌ی بازی‌های تیم‌های مختلف باشگاه مس کرمان در فصل 95-96 رسما بسته شد.

گزارش عملکرد تمامی تیم‌های باشگاه مس در فصل 95-96

با انجام آخرین بازی تیم فوتبال مس ب در رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور وقطعی شدن صعود این تیم به رقابت‌های لیگ دو، پرونده‌ی بازی‌های تیم‌های مختلف باشگاه مس کرمان در فصل 95-96 رسما بسته شد.

سال کاری تیم‌های باشگاه مس با حضور 6 تیم فوتبال حرفه‌ای در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان و مس ب در رقابت‌های فوتبال کشور پیگیری شد.

تیم‌های بسکتبال، هندبال و دوچرخه‌سواری دیگر تیم‌های این باشگاه در فصل گذشته بودند که در رقابت‌های حرفه‌ای کشور در رشته‌های ورزشی خود به میدان رفتند.

در فصل 95-96 باشگاه مس برروی دو تیم بانوان سرمایه‌گذاری کرد تا در این سال بانوان ورزشکار باشگاه مس در قالب دو تیم تیراندازی و تنیس روی میز راهی مسابقات شوند.

در مجموع باشگاه مس با 11 تیم مختلف فصل 95-96 را با نام این باشگاه در رقابت‌های لیگهای مختلف خود پشت سر گذاشتند که نتایج آن‌ها را مرور می‌کنیم.

در سوال نظر سنجی باشگاه مس نیز از شما سوال می‌کنیم که به نظر شما کدامیک از این تیم‌ها عملکرد موفق‌تری در فصل گذشته بین تیم‌های باشگاه را داشت.

فوتبال بزرگسالان:

آرزوی لیگ برتر در چند بازی آخر باقی ماند

تیم فوتبال بزرگسالان مس کرمان که به نوعی پیشانی و تیم اصلی باشگاه مس محسوب می‌شود داستان پرفراز ونشیبی در رقابت‌های لیگ دسته اول این فصل کشور داشت.

این تیم بازی‌های فصل قبل لیگ یک را بد شروع کرد و در نهایت در پایان نیم فصل نیز به رتبه‌ای بهتر از نهمی رقابت‌ها دست پیدا نکرد.

اما با شروع نیم فصل دوم بازی‌ها داستان برای تیم بزرگسالان مس تغییر کرد و این تیم با نتایج بسیار خوبی که کسب کرد خود را به بالای جدول و سه امتیازی صدر آن نیز رساند تا امیدها برای صعود مس به لیگ برتر در این فصل در کرمان به شدت زنده شود.

اما در چند هفته‌ی پایانی رقابت‌ها تیم مس مجددا راه فرود را پس از آن فراز طلایی در پیش گرفت و با از دست دادن پیاپی امتیازها،موقعیت صعود و بالانشینی خود در جدول را از دست داد و در نهایت با کسب عنوان هشتمی بازی‌های لیگ این فصل را با خاطره‌ای نه چندان خوش تمام کرد تا آرزوی لیگ برتر همچنان در کرمان باقی بماند.

مس ب:

شکستن طلسم 12 ساله با یک صعود طلایی

تیم فوتبال مس ب شاید به نوعی بهترین نتیجه را در این فصل از رقابت‌های تیم‌های باشگاه مس کرمان کسب کرد زمانی که این تیم با شکستن یک طلسم طولانی،سرانجام به لیگ دسته دوم کشور صعود کرد.

مس ب در دور اول رقابت‌های لیگ دسته سوم این فصل با بدشانسی محض و تنها به خاطر یک گل زده در گروهش سوم شد تا نتواند به دور نهایی این رقابت‌ها صعود کند اما باشگاه مس زمانی که شایستگی این تیم را در دور اول دید، زمینه را برای حضورش در دور نهایی فراهم کرد و این تیم جوان و شایسته به خوبی لیاقت اعتماد به خود را ثابت کرد و با صدرنشینی در دور دوم ونهایی رقابت‌های لیگ سه موفق شد به طور مستقیم به لیگ دوصعود کند تا یکی از نتایج درخشان تیم‌های باشگاه مس در فصلی که گذشت را از آن خود کرده باشد.

تیم امید مس:

چهارمی لیگ برتر برای امیدهای شایسته

تیم فوتبال امیدهای مس کرمان نیز در این فصل از رقابت‌های تیم‌های باشگاه مس از جمله تیم‌های شایسته محسوب می‌شود که در لیگ سخت برتر امیدهای کشور، در رده‌ی چهارم جدول و جزو بالانشینان این لیگ محسوب می‌شد.

این مقام زمانی ارزش‌های خود را بیشتر نشان می‌دهد که بدانیم در لیگ برتر امیدهای این فصل تیم سابقه‌داری مثل سپاهان اصفهان به لیگ یک سقوط می‌کند. امیدهای مس در این فصل حتی این شانس را هم داشتند که عنوان سومی فصل قبل خود را هم تکرار کنند و به مدال این فصل نیز دست پیدا کنند اما با اختلاف جزئی این تیم در بین سه تیم بالای جدول قرار نگرفت ولی بهرشکل این تیم در این فصل نتایج بسیار خوبی کسب کرد و می‌توان آن‌ها را جزو تیم‌های شایسته‌ی باشگاه مس در این فصل دانست.

تیم جوانان مس:

ماندگاری رویایی در لیگ برتر

هرچند تیم جوانان مس در سال 95 نتایج خوبی کسب نکرد و عمره‌ی بازی‌های خود را با شکست پشت سر گذاشت اما نحوه‌ی بقای این تیم در لیگ برتر جوانان که به دراماتیک‌ترین شکل ممکن در هفته‌ی آخر رقم خورد، سبب می‌شود که این تیم نیز سال شادی را پشت سر گذاشته باشد.

جوانان مس خطر سقوط از لیگ برتر را نزدیک‌تر از رگ گردن به خود دیدند اما این تیم با هدایت مسعود مهرجو موفق شد در هفته‌ی آخر بازی‌ها بالاتر از تیم‌های صنعت نفت آبادان و گهر زاگرس، در رده‌ی دهم جدول بازی‌های لیگ برتر قرار بگیرد و خود را در این لیگ حفظ نماید.

با تداوم حضور جوانان مس در لیگ برتر، هر چهار رده‌ی سنی تیم‌های فوتبال مس سال 96 را نیز در لیگ برتر سپری خواهند کرد.

جوانان مس که در این فصل از 22 بازی خود 6 برد، 4 تساوی و12 شکست را در کارنامه ثبت کرد، در سال 96 به دنبال کسب نتایج بهتر و شادی از بابت بالانشینی در جدول هستند.

هدایت این تیم در ابتدای فصل برعهده‌ی رسول نامجو بود که به دلیل مشکلات زیاد در دیر بسته شدن تیم نتوانست در هفته‌های ابتدایی برنامه‌های خود را به خوبی با این تیم پیش ببرد.

تیم فوتبال نوجوانان مس:

میانه نشینی نوجوانان

تیم فوتبال نوجوانان مس کرمان در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، میانه نشینی در جدول بازی‌های گروه خود را تجربه کرد و با قرار گرفتن در رتبه‌ی چهارم جدول گروه خود، نتوانست به دور بعد بازی‌ها صعود کند.

نوجوانان مس با هدایت آقای مسعود یگانه در این فصل از بازی‌ها از 11 بازی خود 3 برد، 3تساوی و 4 شکست را در کارنامه ثبت کرد چشم به بازی‌های لیگ برتر نوجوانان فصل آینده در سال 96 برای صعود به مراحل بالاتر را دارد.

تیم فوتبال نونهالان مس:

صعود مقتدرانه از دور گروهی

کوچولوهای فوتبالیست مس کرمان در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر خود، در دور گروهی نتایج بسیار خوبی کسب کردند و با اقتدار تمام به دور بعد بازی‌های لیگ برتر صعود کردند.

این تیم با هدایت محمد کهندل بازی‌های چشم‌نوازی در دور گروهی این بازی‌ها ارایه کرد و از 12 بازی خود در این دور 8 پیروزی، 3 تساوی و 1 شکست را در کارنامه ثبت کرد تا به دور دوم این بازی‌ها صعود کند.

هرچند در این دور نونهالان فوتبالیست مس نتوانستند برابر بازیکنانی که با ریش و سبیل و قد دو برابری برابر آن‌ها به میدان رفتند!! توفیقی پیدا کند و در نهایت در دور دوم این بازی‌ها حذف شد و جواز حضور در جمع چهار تیم پایانی را کسب نکرد اما با بازی‌های خود نشان داد که در سال‌های آتی می‌توان از دل این تیم چشم به راه استعدادهای جدیدی در آکادمی باشگاه مس بود.

تیم دوچرخه‌سواری مس:

کاپ برنزی روی رکاب مس

تیم دوچرخه‌سواری مس کرمان همانند همیشه یکی از جام‌های امسال باشگاه را به ویترین افتخاراتش اضافه کرد.

این تیم متشکل از رکاب‌زنان جوان و کم‌ادعای کرمانی، در برابر تیم‌های تا بن دندان مسلح نتایج و رکوردهای بسیار خوبی را کسب کرد تا در نهایت در بازی‌های لیگ برتر این فصل دوچرخه‌سواری کشور، عنوان سومی رقابت‌ها را بعد از تیم‌های پیشگامان و سپاهان کسب کند.

البته با توجه به مثبت شدن آزمایش دوپینگ دوچرخه‌سواران تیم پیشگامان این حق تیم مس کرمان و شاگردان محمد ابوحیدری بود که برروی سکوی دومی بازی‌ها برود که فعلا فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور در این باره اظهار نظری نکرده است.

رکاب‌زنان تیم مس در قالب تیم ملی نیز نتایج بسیار خوبی در سال 95 کسب کردند تا ملی‌پوشان رکاب‌زن تیم مس در بعد بین‌المللی نیز افتخار آفرین باشند.

تیم هندبال مس کرمان:

چشم به نتایج بهتر در سال 96

تیم هندبال مس کرمان در رقابت‌های لیگ برتر سال 95 نتوانست همانند فصل قبل برروی سکو برود و با رتبه‌ی هفتمی به کار خود در رقابت‌های لیگ برتر این فصل پایان داد.

محمد موسوی و شاگردانش که با بازیکنان عمدتا مستعد کرمانی تیم جوان و آینده‌داری را تشکیل داده بودند، در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر از 18 بازی خود 6 برد 3تساوی و 9 شکست در کارنامه ثبت کردند تا با قرار گرفتن در رتبه‌ی هفتمی بازی‌ها، چشم به سالی بهتر در فصل 96 داشته باشند.

تیم بسکتبال مس کرمان:

پشت سد لیگ برتر

تیم بسکتبال مس کرمان در سال 95 نسبت به سال قبل خود نتایج بسیار بهتر و قابل قبول‌تری در رقابت‌های لیگ یک کشور کسب کرد ولی با این حال در دور پلی‌‌آف بازی‌ها نتوانست سد صعود خود به لیگ برتر را بشکند.

شاگردان حسن مهدوی که در دورگروهی رقابت‌های لیگ یک همواره جزو چهار تیم برتر گروه بودند، از 18 بازی خود 10 برد و 8 باخت را در پرونده ثبت کردند و در نهایت در دور پلی‌‌اف این بازی‌ها با شکست برابر قطران کاوه گرگان نتوانستند طلسم صعود را در سال 95 بشکنند.

این تیم با جمعی از بسکتالیست‌های مستعد کرمانی تیم جوان و رو به رشد را ساخته و پرداخته کرده بود که باید منتظر نتایج خوب این تیم در سال آینده و شاید شکستن طلسم صعودش به لیگ برتر باشیم.

تیم تیراندازی بانوان مس:

اولین جام در اولین سال

با حضور زهرا نعمتی در باشگاه مس و قرار گرفتن این ورزشکار شهیر جهانی زیر پرچم باشگاه مس، زمینه راه‌اندازی تیم بانوان تیراندازی باشگاه مس نیز فراهم شد تا این تیم اولین تجربه‌ی خود در رقابت‌های لیگ برتر را نیز در سال 95 پشت سر بگذارد.

این تیم در اولین حضور خود موفق شد عنوان سومی رقابت‌های لیگ برتر کشور کسب کند تا در اولین حضور خود اولین جام را ویترین افتخارات باشگاه مس در سال 95 اضافه کند.

حضور این تیم نکته‌ی روانی مثبت دیگری داشت و ان اینکه باشگاه مس در سال 95 علی‌رغم همه‌ی حرف و حدیث‌ها نه فقط تیمی را از مجموعه‌ی خود کم نکرد که یک تیم جدید در باشگاه مس نیز متولد شد که دست به افتخار آفرینی نیز زد.

تیراندازان مس از جمله خانم نعمتی، عباسپور و کرمی‌نژاد و قاسمی در بخش بین‌المللی نیز در سال گذشته دست به افتخار آفرینی زده بودند.

تیم تنیس روی میز بانوان:

همچنان راکت‌های دختران افتخار می‌‌آورد

بدون شک یکی از بهترین تیم‌های باشگاه مس در 5 سال اخیر تیم تنیس روی میز دختران باشگاه مس کرمان بوده است که با 3 عنوان قهرمانی و دو نایب قهرمانی در لیگ برتر همواره با راکت‌های خود برای باشگاه مس افتخار خلق می‌کند.

این تیم در سال 95 نیز به افتخار آفرینی‌های خود ادامه داد و در رقابت‌های لیگ برتر این فصل نیز به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

شاگردان خانم معصومه ارژنگ در سال 95 نیز بعد از تیم ذوب‌‌اهن اصفهان در رده‌ی دوم قرار گرفتند تا جام امسال نیز به کرمان بیاید.


دوشنبه 25 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 12:33
فصل موفق باشگاه مس کرمان که تقریبا همه تیم ها جز تیم بزرگسال موفق بودند که این موفقیت های ورزش را به همه تبریک میگویم.انشالله سال اینده با صعود این روند کامل بشه
دوشنبه 25 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 12:34
من فکر میکنم به جز صعود و مقام های اززشمندی که کسب شده،امسال اعتماد به کرمانی ها و جوانان صورت گرفته و این از همه چی مهمتره.هر سال دیگران پول و حق کرمانی ها را میخوردن و میرفتن اما امسال واقعا عالی بود
دوشنبه 25 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 12:35
خواهشا این پشتوانه سازی و جوانگرایی را ادامه بدهید. خیلی عالیه که همه تیم های باشگاه جوان و درصد کرمانیشان شدید اقزایش یافته خسته نباشید
محمدعلی کریمی
0
0
دوشنبه 25 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 12:37
سال جدید مربی جدید و بازیکنان غیرتمند تا با صعود به لیگ برتر این روند نتایج عالی باشگاه دیده بشه چون همه تیم اصلی رو میبینن
هوادار مس
0
0
دوشنبه 25 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 12:39
مس بزرگ کرمان همینه همینهههه واقعا یک ویرانه تحویل گرفتید و اینگونه تحویل دادید جای تبریک دارد.مثل دولت اکنون و دولت قبلی. واقعا حکایت باشگاه در این فصل همانند دولت اکنون و دولت قبل است
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو