شماره‌ی خبر : ‌1801 | تعداد بازدید : 1974
چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 10:00

حاشیه‌های یک صعود دل‌انگیز/جشن مجازی کرمانی‌ها

بازیکنان مس ب روز چهارشنبه به کرمان بازگشتند و قرار است ساعت 12 امروز در مقابل درب باشگاه مس مراسم استقبالی از آن‌ها با حضور مقامات باشگاه و هواداران به عمل بیاید.

حاشیه‌های یک صعود دل‌انگیز/جشن مجازی کرمانی‌ها

عصر روز سه‌شنبه 19 اردیبهشت ماه از آن روزهای خاطره‌انگیز برای هواداران متعصب تیم‌های مس کرمان بود. با صعود تیم فوتبال مس ب به رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور، کرمانی‌ها و هواداران مس بعد از چند هفته عذاب از نتایج تیم فوتبال بزرگسالان خود در لیگ یک، اتفاق شیرینی را تجربه کردند تا از غم حذف تیم اصلی خود در رسیدن به لیگ برتر، کم کنند.

این بازی برای خیلی از هواداران تیم‌های مس مهم بود و از همین رو باشگاه مس از طریق کانال تلگرامی خود سعی کرد این بازی را به طور زنده برای مخاطبانش گزارش کند و آن‌ها را از جزئیات بازی آگاه نگه دارد.

همین سبب شده بود که در ساعات برگزاری این بازی، تعداد زیادی از هواداران مس گرد هم بیایند و با هیجان اتفاقات بازی را دنبال کنند و برای موفقیت تیم مس ب دعای خود را راهی ورزشگاه گناوه کنند.

اما در زمین مسابقه نیز اتفاقات حاشیه‌ای کم نبود و همانطور که در گزارش بازی قید شد، میزبان از تمام حربه‌های نه چندان عادلانه‌ی خود برای کسب نتیجه و بقا در لیگ سه استفاده کرد.

ار فحاشی‌های بسیار در ورزشگاه تا تحت تاثیر قرار دادن داور بازی که سبب شده بود در نیمه‌ی دوم و تا پیش از گل تساوی تیم گناوه، جو بازی بسیار ملتهب و پرحاشیه باشد.

با این حال بلافاصله پس از پایان بازی و قطعی شدن صعود تیم مس ب کرمان به عنوان تیم اول گروه به لیگ دو، جشن صعود عوامل این تیم در ورزشگاه برقرار شد و بازیکنان مس ب بابات این صعود رویایی سر از پا نمی‌شناختند.

فیلم‌ها و تصاویر این جشن در کانال تلگرامی باشگاه به آدرس telegram.me/mesfc@ نیز قرار گرفت تا هواداران مس نیز در کرمان از حال و هوای پر شور این تیم آگاه باشند.

اما در کرمان نیز هواداران مس کرمان در گروه‌ها وشبکه‌های اجتماعی این صعود شیرین را در کنار یکدیگر جشن گرفتند و تا ساعت‌ها در رابطه با این بازی صحبت می‌کردند.

هواداران مس با درود و احسنت به غیرت و توان این تیم به عوامل مختلف آن تبریک می‌گفتند که در بین پیام‌های تبریک یکی از این گروه‌ها، پیام تبریک منصور ابراهیم‌زاده سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان مس در لیگ یک فصل قبل و احمد زنده‌روح و فرزاد حسین‌خانی کاپیتانان فصل قبل این تیم نیز وجود داشت.

در پیام منصور ابراهیم‌زاده آمده بود: با سلام خدمت همه مردم، هواداران عزیز، هیات مدیره، مدیر عامل، کارکنان باشگاه،سرمربی، مربیان، سرپرست، کادر پزشکی و اجرایی و بازیکنان عزیز تیم مس نوین. صعود این تیم را به لیگ دو که استحقاق شما بود از صمیم قلب تبریک و آرزوی آینده روشنتری را برای شما دارم و در پایان پوزش مرا پذیرا باشید که نتوانستیم لبخند را به روی لبان مردم کرمان و هواداران عزیز بنشانیم.

بازیکنان مس ب شادی خود را از ورزشگاه تا هتل محل اقامت خود ادامه دادند که احمد نخعی سرمربی شایسته‌ی تیم مس ب نیز پا به پای بازیکنان خود در این جشن و سرور حاضر بود.

در زمانی که تیم به هتل محل اقامت خود در گناوه رسید و بازیکنان به اطاق‌های خود رفتند بغض احمد نخعی در لابی هتل ترکید و اشک‌های این سرمربی جوان و آینده‌دار تیم مس ب نشان می‌داد که او در طول بازی‌های این فصل لیگ سه و به خصوص بازی پایانی چه فشار وحشتناکی را تحمل کرده است تا اشک‌های احمد آقا حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

بازیکنان مس ب روز چهارشنبه به کرمان بازگشتند و قرار است ساعت 12 امروز در مقابل درب باشگاه مس مراسم استقبالی از آن‌ها با حضور مقامات باشگاه و هواداران به عمل بیاید.

 


چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 11:02
واقعا تبریک دم همشون گرم , اشکهای آقای نخعی الان چشمهای ما رو هم تر کرد , آرزوی موفقیت برای این تیم خوب و کادر فنی و مدیریتی دوست داشتنیش
چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 11:02
واقعا تبریک دم همشون گرم , اشکهای آقای نخعی الان چشمهای ما رو هم تر کرد , آرزوی موفقیت برای این تیم خوب و کادر فنی و مدیریتی دوست داشتنیش
چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 15:26
دم همه عوامل سعود این تیم که متشکل از جوانان باغیرت کرمان هست .گرم.دست همگیشون درد نکنه.امید وارم زمینه ای باشد برای سعود تیم بزرگسال به لیگ برتر
شنبه 23 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 18:22
تبریک به باشگاه و کادرفنی و بازیکنان بومی که چون همه کرمانی بودن حسابی مزه داد واقعا باید به مدیران مس تبریک گفت صبوری کردن و با کمک همه مس نوین به دسته دوم رفت.مبارک همه باشه
شنبه 23 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 18:23
ای ول چقدر عالی که گزارش و عکس گذاشتید و لحظه لحظه هم پوشش دادین واقعا باید تبریک گفت به همه .باشگاه امسال خیلی اذیت شد ولی به خقش رسید و توانست توی همه تیم ها موفق باشه.انشالله این ثبات کمک خواهد کرد تیم اصلی مس هم امسال لیگ برتری شود
شنبه 23 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 18:25
خیلی ها دوست داشتن امسال باشگاه نتیجه نگیره ولی غیرت مسولین و بازیکنان و مربیان نشون داد که قلبشون برای می تپه و مثه بعضیا نیستن که ادعای غیرت دارن تبریک تبریک و تبریککککک
شنبه 23 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 18:26
چقدر عالی توی کرمان همه خوشحال هستند ممنون که شادی را به کردم کرمان دادین
شنبه 23 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 18:31
واقعا گل کاشتین خیلی اتفاق بزرگی بود و انشالله سال اینده لیگ یک
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز