شماره‌ی خبر : ‌1800 | تعداد بازدید : 2492
چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 09:20

صعود دراماتیک و تاریخی مس ب به لیگ دو/شایسته‌ها گل کاشتند

تیم فوتبال مس ب در پایان ماراتن دشوار و سخت رقابت‌های لیگ دسته سه این فصل کشور، موفق شد سرانجام به عنوان تیم اول گروه خود، جواز صعود به رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور را کسب کند.

صعود دراماتیک و تاریخی مس ب به لیگ دو/شایسته‌ها گل کاشتند

تیم فوتبال مس ب در پایان ماراتن دشوار و سخت رقابت‌های لیگ دسته سه این فصل کشور، موفق شد سرانجام به عنوان تیم اول گروه خود، جواز صعود به رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور را کسب کند.

در هفته‌ی آخر رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور تیم فوتبال مس ب در بازی سرنوشت‌ساز خود در گناوه میهمان تیم پرسپولیس این بندر بود.

این بازی از دو سو بسیار مهم و حیاتی بود... اول اینکه سرنوشت صعود مس را رقم می‌زود و دوم تکلیف سقوط و یا ماندگاری میزبان را در لیگ سه مشخص می‌کرد و از همین رو بازی بسیار حساس و نفس‌گیر بود.

از سوی دیگرسرنوشت هر دو تیم به بازی دیگری در چند صد کیلومتر آنطرف‌تر یعنی شهر بم دوخته شده بود و هر دو تیم برای سرنوشت‌های متفاوت خود در صعود و یا سقوط، گوش به نتیجه‌ی بازی تیم‌های شهرداری بم و پاراگ تهران داشتند تا این بازی در شرایطی کاملا عجیب و غریب برگزار شود.

احمد نخعی در این بازی تاریخی تیم خود را با ترکیب حسن رفیعی، رسول عسگری، رحیم ده‌یادگاری، علی خلیلی، احسان قاضی‌زاده، رامین محمدی، سعید شمس‌الدینی، رضا عرب، مصطفی مظهری، سجاد حسامی و علی زادمحمود به میدان فرستاد.

در این بازی که در حضور نزدیک به 200 تماشاگر پرسروصدای حریف و در هوایی بسیار گرم و شرجی برگزار می‌شد، مسی‌های ب قصد داشتند در همان ابتدای بازی سرنوشت را در دست خودشان بگیرند و کار را به اما و اگر واگذار نکنند.

بازی خوب و تهاجمی تیم کرمانی خیلی زود جواب داد و در دقیقه‌ی 15 بازیکنان مس ب موفق شدند در اولین حرکت تهاجمی جدی خود با خطای مدافعان حریف یک ضربه‌ی پنالتی را از آن خود کنند.

این ضربه را کاپیتان رسول عسگری به زیبایی هرچه تمام‌تر تبدیل به گل کرد تا صعود تیم مس ب با همین نتیجه هم تضمین شود.

اما شرایط بازی به واسطه‌ی مسائل حاشیه‌ای خیلی زود تغییر کرد و حریف که با این باخت از لیگ سه سقوط می‌کرد بازی را با مسائل مختلف تحت الشعاع قرار داد.

از اعتراض‌های شدید نیمکت حریف که با هر سوت داور فریاد می‌کشید تا جایی که ناظر فدراسیون با برخی از نیمکت‌نشینان این تیم شخصا درگیری پیدا کرد تا فحاشی‌های برخی از حاضرین در ورزشگاه که موجب شده بود صحنه‌های زشتی در ورزشگاه به وجود بیاید.

با این وجود بازی خوب تیم مس ب بعد از گل اول خود ادامه داشت ومصطفی مظهری می‌توانست گل دوم تیم خود را هم در همان نیمه‌ی اول به ثمر برساند که با بدشانسی این موقعیت از دست رفت.

با این وجود نیمه‌ی اول بازی با پیروزی یک بر صفر تیم مس ب به اتمام رسید و در آن سو نیز تیم شهرداری بم از حریف خود پیش بود و این کار را برای تیم مس ب حساس‌تر می‌کرد.

اما اتفاقات حاشیه‌ای در بین دونیمه به اوج خودش رسید...! در حالی که چند مامور نیروی انتظامی نیز در ورزشگاه بودند، برخی از هواداران تیم میزبان خیلی راحت خود را به پشت در رختکن تیم مس ب رساندندو فحاشی‌های خود را ادامه دادند! کار به جایی رسید که برخی از عوامل تیم مس ب که در ورزشگاه و روی سکو بودند نیز از ترس حملات این افراد از ورزشگاه خارج و به اتوبوس تیم پناه ببرند!

در حالی که نیمه‌ی دوم اصلا جو مناسبی نداشت، داور مسابقه نیز از ترس جان خود کاملا جانب میزبان را گرفت تا ورق بازی در نیمه‌ی دوم برگردد.

در حالی که مس ب در این نیمه هم از نظر فنی تیم برتر بود و یک موقعیت عالی تک به تک توسط زادمحمود را از دست داد وحتی یک گل صحیح را نیز به ثمر رساند که داور مسابقه آن را مردود اعلام کرد، حاشیه‌های بازی تا به ثمر رساندن گل تساوی میزبان ادامه داشت.

در دقیقه‌ی 77 بازی بود که میزبان موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند تا صحنه‌های جالبی بعد از این گل رقم بخورد...! بعد از این گل داور مسابقه که در نیمه‌ی اول ناسزاهای بسیاری شنیده بود تا در نیمه‌ی دوم کاملا جانب میزبان را با سوت‌های خود بگیرد، از سوی تماشاگران تشویق شد!! و بعد از این گل بود که پلیس حاضر در ورزشگاه افراد غیر مسئول در کنار زمین را که دائما در حال فحاشی بودند را از کنار زمین اخراج کرد!!

با توجه به اینکه در بازی بم نتیجه 3 بر 2 به سود تیم شهرداری بود و با این نتیجه هر دو تیم مس ب و پرسپولیس گناوه در صعود و بقای خود به اهدافشان می‌رسیدند، ده دقیقه‌ی پایانی بازی زندگی شیرین شد و جو مسابقه به آرامش رسید!

در همین دقایق نیز تیم مس فرصت زدن گل دوم بازی را نیز داشت ولی در نهایت بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا با این یک امتیاز تیم مس ب جواز صعود مستقیم به رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور را کسب کند.

با این تساوی مسی‌های ب 36 امتیازی شدند و به واسطه‌ی تفاضل گل بهتر خود در عدد مثبت 17 نسبت به تیم شهرداری بم که مثبت 15 بود، در صدر جدول گروه خود قرار گرفتند تا پس از بازی جشن صعود خود را به لیگ دسته دو کشور جشن بگیرند.

صعود دراماتیک و تاریخی تیم مس ب به رقابت‌های لیگ دو آن‌هم بعد از دو مرحله بازی‌های بسیار سخت و سنگین در رقابت‌های لیگ سه، بسیار شیرین و خاطره انگیز بود و فوتبالیست‌های شایسته‌ی جوان تیم مس ب گل کاشتند و به انچه که مستحق آن بودند با زحمت خود دست پیدا کردند. 


چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 11:03
تبریک به همه هواداران و عاشقان مس , صعود مس ب تو این روزهای تلخ فوتبال کرمان خیلی شیرین بود ایشالا این تیم حفظ و حمایت بشه منتظر صعود به لیگ دسته اول هستیم
چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 11:03
تبریک به همه هواداران و عاشقان مس , صعود مس ب تو این روزهای تلخ فوتبال کرمان خیلی شیرین بود ایشالا این تیم حفظ و حمایت بشه منتظر صعود به لیگ دسته اول هستیم
چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 11:48
ممنون اززحماتتون.آقای ابراهیم زاده یادبگیر ک تیمی ک اصلاهیچ شانسی برای صعودنداشت صعودکرد.ازاین تیم چندبازیکن بایدسال آینده درمس به بازی گرفته شوند.تبریک به عوامل تیم وآقای نخعی که واقعاگل کاشتن.
چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 12:09
تبرررررررررررررررررررررررررررررررریک
چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 12:09
تبرررررررررررررررررررررررررررررررریک
چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 15:21
تبریک و شادباش
چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 15:21
تبریک و شادباش
شنبه 23 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 18:16
بسیار خوشحالم و این افتخار بزرگی برای فوتبال کرمان و باشگاه مس بود.تبریک به مدیران باشگاه کادرفنی و بازیکنان باغیرت واقعا دمتون گرم
شنبه 23 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 18:19
چقدر چسبید مبارک همه باشه.این موفقیت ها ادامه دار باید باشه.الهی شکررر که باشگاه مس داره به قدرت میرسه و جون میگیره از کسانی که زخمت میکشند بسیار ممنونیم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو