شماره‌ی خبر : ‌1790 | تعداد بازدید : 1530
شنبه 16 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 10:03

جریمه کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال مس کرمان

با تصمیم باشگاه مس کرمان و کمیته‌ی انضباطی این باشگاه، بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال مس کرمان با جریمه مالی روبرو شدند.

جریمه کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال مس کرمان

با تصمیم باشگاه مس کرمان و کمیته‌ی انضباطی این باشگاه، بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال مس کرمان با جریمه مالی روبرو شدند.

پس ازنتایج ضعیف تیم فوتبال مس کرمان در شش هفته‌ی آخر رقابت‌های لیگ دسته اول کشور و قرار گرفتن این تیم در رتبه‌ی هشتمی مسابقات، کادر فنی تیم فوتبال مس کرمان در این فصل با 20 درصد جریمه مالی از قراردادهای خود روبرو شدند.

همچنین مطابق قرارداد بازیکنان تیم فوتبال مس که پیش از فصل امضا شده بود، مقرر گردیده بود در صورت پائین‌تر بودن رتبه‌ی این تیم در پایان فصل از جایگاه ششم، بیست درصد از قراردادهای بازیکنان تیم فوتبال مس نیز کسر گردد که با رتبه‌ی پایان فصل تیم مس، بازیکنان نیز شامل جریمه‌ی بیست درصدی گشتند.

این تصمیم از سوی کمیته‌ی انضباطی باشگاه مس اعلام و مورد تائید هیات مدیره‌ی باشگاه مس کرمان قرار گرفته است و از این طریق به بازیکنان و کادر فنی تیم مس ابلاغ می‌گردد.


شنبه 16 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 12:20
افرین.تصمیم درست عاقلانه و به موقع.نه احساسی نه سختگیرانه. واقعا امسال شرایط صعود داشتیم ولی کادرفنی ضعیف و بازیکنان مدعی غیرت نذاشتند
شنبه 16 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 13:33
کار خوبی بود بازیکن نباید پول مفت بگیره و تو زمین راه بره
شنبه 16 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 13:33
کار خوبی بود بازیکن نباید پول مفت بگیره و تو زمین راه بره
شنبه 16 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 15:06
این حرکت خیلی وقتها پیش می بایست انجام شود
شنبه 16 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 15:38
واقعا کم جریمه کردید این کادرفنی و بازیکنان باید حداقل ٣٠درصد جریمه می شدند چون واقعا باشگاه هوادار همه حمایت کردند. افرادی که نیم فصل بیرون انداخته شدند باعث خط دادن به برخی شدند وگرنه مس ٢٥،٦ هفته دو باخت داشته،٧بازی اخر ٥باخت.مشکوک نیست؟؟؟ واقعا این پولی که بازیکن گرفت و مظلوم نمایی کرد و خودشو به مصدومیت زد حلال است؟؟!!!
شنبه 16 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 15:39
واقعا افرین به مدیریت باشگاه چون این بازیکنان و مربیان بی غیرت هستند.شهامت ندارند تقصیر گردن بگیرند.باید بفهمند مردم شعور دارند همه چی را میبینند.
شنبه 16 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 15:40
لطفا تیم را پاکسازی کنید.با جوان ها و بازیکنانی که از جایی خط نمیگیرند سال اینده قطعا صعود میکنیم. یا علی
شنبه 16 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 19:28
کار بسیار خوب و منطقی هستش و همه جای دنیا توی قراردادشون یک پکیج کامل پاداش و تنبیه در نظر میگیرن و همه جا اجرا میشه ... منتهی کاش در طول لیگ این جریمه اجرا می شد تا بازیکنا و کادر فنی به خودشون میومدن و شاید با این کار ما الان لیگ برتر بودیم... آخر فصل زیاد فایده ای نداره هرچند یک مرهمی میشه برای دل هوادارا...
یکشنبه 17 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 09:18
باسلام به شما مسولین محترم واقعا دستتان درد نکنه افرین به همت شما هاواقعا کار مفیدی انجام داده اید
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو