شماره‌ی خبر : ‌1779 | تعداد بازدید : 1933
دوشنبه 11 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 11:38

خداحافظی با مس این فصل در کرج

تیم فوتبال مس کرمان در فصل 95-96 آخرین بازی خود را عصر امروز در ورزشگاه انقلاب کرج و برابر اکسین البرز برگزار خواهد کرد.

خداحافظی با مس این فصل در کرج

تیم فوتبال مس کرمان در فصل 95-96 آخرین بازی خود را عصر امروز در ورزشگاه انقلاب کرج و برابر اکسین البرز برگزار خواهد کرد.

این بازی از ساعت 17 وبا قضاوت عباس راکی برگزار خواهد شد تا دو تیم در هفته‌ی آخر رقابت‌های لیگ دسته اول به مصاف یکدیگر بروند.

مس کرمان با کسب پیروزی در این بازی می‌تواند امیدوار به یک رده صعود و قرار گرفتن در رده‌ی ششم جدول باشد و تیم اکسین نیز می‌تواند با پیروزی برابر مس یک رده در رده‌‌بندی جدول صعود داشته باشد.

به طور کلی این بازی هیچ تاثیری در صعود و یا سقوط سایر تیم‌های دیگر لیگ نخواهد داشت و یکی از بازی‌های خنثی هفته‌ی حساس پایانی لیگ یک خواهد بود.

با این وجود باید دید تیم فوتبال مس می‌تواند نقطه‌ی پایان خوبی بر عملکرد خود در این فصل از رقابت‌های لیگ یک بگذارد و پیروزی دور رفت خود را برابر این تیم تکرار نماید.

تاکنون خبری مبنی بر پخش مستقیم این بازی از شبکه‌ی البرز مخابره نشده است و احتمال فراوان این بازی پخش مستقیم نخواهد داشت ولی جریان این مسابقه به صورت لحظه به لحظه از کانال تلگرامی رسمی باشگاه مس به آدرس : telegram.me/mesfc@ قرار خواهد گرفت ودر بخش لایواسکور سایت نیز نتیجه‌ی بازی درج خواهد شد.   


رضا م ازکرمان
0
3
سه‌شنبه 12 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 09:51
باسلام وعرض ادب واقعا که باشگاه مس بجز پول بیرون ریختن وهیچ کدام در زمین احساس مسولیت ندارند بروند از سپیدرود یاد بگیرند که با تعصب وغیرت بدون کمک مالی از دل وجان کوشیدن وموفق هم شدن پس واقعا چرا ما این چنین هستیم واقعا با بومی شدن تیم هم ما به جایی نرسیدیم واین هم 5 بازی اخری را هم دیدیم واقعا که جای تاسف داره تا به کی این چنین وضعی واین چنین پولی خرج میگردد واین هم نتیجه ان واقعا غیر از تاسف چیز دیگری نمیتوان گفت پس مشکل از خود ماست که بر ماست با عذر خواهی از تمامی دست اندر کاران باشگاه مس
چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 12:25
بله از ماست که بر ماست. چی کم داشتند مربیان و بازیکنان؟؟!!!! بازیکنانی که ادعای غیرت دارند.ما هرچی خوردیم از نیم فصل اول خوردیم کسانی که میخواهند با عصا هم بازی کنند و پول بگیرند.سپیدرودی که مثال زدی بازیکنانش ١٠درصد هم نگرفتن و تماشاگرانش تمام بازی ها ٥ساعت قبل از بازی ورزشگاه پر کردن.ایا ما هواداران هم این کارو کردیم؟؟!!! همین مس نوین در حال صعود به لیگ دو هست چند نفر از ما هواداران به استادیوم رفتیم؟؟!! پس تقصیر همش گردن مربی و کادرفنی نیاندازیم.ما هواداران هم مشکل داریم. ریال مادرید بازیشو از بارسا میبازه همه تشویقش میکنن و بازی بعدی باز هم ورزشگاه پر میشه.ما چی واقعا؟؟!!! اینقدر متاسفم متاسفم نکنیم، ما چکار کردیم؟؟!! هوم؟
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو