شماره‌ی خبر : ‌177 | تعداد بازدید : 1425
چهارشنبه 13 آبان ماه 1394 ساعت 10:13

تقسیم امتیاز امیدهای مس با سپاهان اصفهان

در نیمه‌ی دوم نیز در حالی که موقعیت‌های تیم مس برای زدن گل دوم بیشتر از حریف بود اما بازیکنان امید مس قدر فرصت‌های خود را ندانستند تا در نهایت بازی با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کند

تقسیم امتیاز امیدهای مس با سپاهان اصفهان

تیم فوتبال امیدهای مس کرمان در بازی سوم این فصل خود در رقابت‌های لیگ برتر، برابر سپاهان اصفهان به تساوی یک بر یک رسید.

در این بازی که عصر سه‌شنبه در استادیوم سلیمی‌کیا کرمان برگزار شد، تیم اصفهانی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه‌ی 12 بازی نیز برروی یک اشتباه از سوی مدافعان تیم مس به گل اول بازی نیز دست یافت.

اما در ادامه‌ی کار این بازیکنان امید مس بودند که جریان بازی را به سود خود تغییر دادند و بازی خود را به تیم قدر سپاهان دیکته کردند.

امیدهای مس در دقیقه 24 بازی موفق شدند گل تساوی را از روی نقطه‌ی پنالتی توسط حسین تهامی به ثمر برسانند تا بازی در نیمه‌ی اول به تساوی کشیده شود.

در نیمه‌ی دوم نیز در حالی که موقعیت‌های تیم مس برای زدن گل دوم بیشتر از حریف بود اما بازیکنان امید مس قدر فرصت‌های خود را ندانستند تا در نهایت بازی با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کند و تیم امید مس با کسب دو امتیاز از سه بازی گذشته‌ی خود در رده‌ی دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر امیدهای کشور قرار بگیرند.

این تیم در بازی چهارم خود در یک دیدار سخت در انزلی میهمان تیم صدرنشین ملوان می‌باشد که این بازی روز دوشنبه 18 آبان برگزار خواهد شد.

حمید حسین‌خانی سرمربی تیم امیدهای مس در پایان این بازی ضمن تمجید از بازی بازیکنانش در طول نود دقیقه گفت: ما در این مسابقه تمامی کارهای مد نظر خود را انجام دادیم و فقط در زمینه گلزنی ناکام بودیم که این موضوع هم به کمبود تجربه و بازی‌های تدارکاتی تیم ما در پیش از فصل برمی‌گردد.

وی افزود: در ابتدای مسابقه بازیکنان ما کمی اسیر جو بازی و نام سپاهان شدند اما بعد از دریافت گل بازیکنان ما راحت‌تر کار کردند و در حالی که بعد از گل تساوی هفت موقعیت خوب گلزنی داشتیم اما بدشانسی که سبب شد دو توپ ما نیز به تیر دروازه بخورد، این فرصت‌ها از دست رفت و موفق به کسب سه امتیاز خانگی نشدیم.

حسین‌خانی در رابطه با ادامه‌ی بازی‌ها گفت: من به این تیم امید بسیاری دارم و ما بازی به بازی شرایط بهتری پیدا می‌کنیم. تیم ما از نظر مهره تیم بسیار خوبی است و قطعا در بالاهای جدول قرار خواهیم گرفت.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز