شماره‌ی خبر : ‌1760 | تعداد بازدید : 2305
دوشنبه 4 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 10:47

فرار طلایی مس ب برای صعود به لیگ دو(عکس)

تیم فوتبال مس ب در ادامه‌ی نتایج درخشان خود در رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور، پس از شکست تیم شهرداری بم، دومین تیم مدعی و رقیب مستقیم خود یعنی تیم زاگرس چهارمحال بختاری را نیز شکست داد تا یک تنه به صدر جدول گروه خود تکیه بزند.

فرار طلایی مس ب برای صعود به لیگ دو(عکس)

تیم فوتبال مس ب در ادامه‌ی نتایج درخشان خود در رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور، پس از شکست تیم شهرداری بم، دومین تیم مدعی و رقیب مستقیم خود یعنی تیم زاگرس چهارمحال بختاری را نیز شکست داد تا یک تنه به صدر جدول گروه خود تکیه بزند.

در هفته‌ی پانزدهم رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور، شاگردان احمد نخعی در کرمان میزبان تیم هم‌امتیاز خود در جدول یعنی زاگرس بودند و این بازی به نوعی فینال بزرگ دو تیم برای صعود مستقیم به لیگ دو محسوب می‌شد.

مس ب با ترکیب حسن رفیعی، علی خلیلی، رحیم‌ ده‌یادگاری، احسان قاضی‌زاده، رسول عسگری، رامین محمدی، محمد ذوالعلی، رضا عرب‌پور، مصطفی مظهری، سحاد حسامی و علی زادمحمود برای این بازی حساس به میدان رفت.

دو تیم که خبر شکست تیم شهرداری بم را نیز دریافت می‌کردند، برای پیروزی در این بازی و فرار طلایی به صدر جدول انگیزه‌های مضاعفی داشتند و از همین رو بازی دو تیم بسیار حساس و نفس‌گیر دنبال می‌شد.

مسی‌های ب که در این هفته‌ها کاملا به بلوغ تاکتیکی و نظم تیمی دست یافته‌اند و اعتماد به نفس بالایی را نیز در زمین بازی از خود نشان می‌دهد، در دقیقه‌ی 45 نیمه‌ی اول برروی پاس حسامی و ضربه‌ی تمام کننده‌ی زادمحمود به گل اول خود در این بازی دست پیدا کردند.

در نیمه‌ی دوم علی سامره سرمربی تیم زاگرس تیم خود را از لاک دفاعی خارج کرد و بیشتر برروی دروازه‌ی مس تحرکات خود را نشان دادند که در نهایت برروی یکی از این حملات در دقیقه‌ی 75 گل مساوی خود را به ثمر رساندند.

اما در مقابل مسی‌های ب به خوبی می‌دانستند که صعود مستقیم آن‌ها در گرو سه امتیاز این بازی خانگی است و از همین رو در 15 دقیقه‌ی پایانی بازی کاملا بر دروازه‌ی حریف مسلط شدند.

تعویض‌های مس ب در نیمه‌ی دوم که با ورود محسن بهرامی، سعید شمس‌الدینی و علیرضا مختارآبادی همراه بود، آهنگ تهاجمی مس ب به خصوص در دقایق پایانی بازی را بیشتر کرده بود.

بازیکنان مس ب در برابر دفاع فشرده‌ی حریف اصلا ناامید نشدند و با تداوم حملات خود موفق شدند که در اوقات تلف شده‌ی بازی درهای بهشت را برروی خود باز کنند.

بازهم زوج طلایی حسامی و زادمحمود در این بازی برای مس گره‌گشایی کرد و برروی پاس حسامی بازهم زادمحمود موفق شد در دقیقه‌ی 92 بازی به زیبایی هرچه‌ تمام‌تر و با یک فرار عالی از تله آفساید حریف گل دوم خود و مس ب را در این بازی به ثمر برساند و جشن و پایکوبی را به تیم خود بیاورد.

در نهایت بازی دو تیم با نتیجه‌ی دو بر یک به سود مس ب خاتمه یافت تا با کسب این سه امتیاز حالا بچه‌های شایسته‌ی تیم مس ب با 29 امتیاز با شایستگی و یک‌تنه به صدر جدول بازی‌های گروه خود تکیه بزنند و آماده برای صعود مستقیم به لیگ دو باشند.

تیم‌های زاگرس و شهرداری بم به ترتیب با 27 و 26 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند و این نشان از حساسیت فوق‌العاده جدول در سه هفته‌ی پایانی بازی‌ها حکایت دارد.

مس ب بازی بعد خود را روز جمعه هشتم اریبهشت ماه در تهران و برابر تیم قعرنشین شاهین پارس برگزار می‌کند که پیروزی در این بازی می‌تواند صدرنشینی این تیم را تثبیت کند.

آقای سیدامجد مسعودزاده مدیر عامل باشگاه مس که این بازی را از نزدیک مشاهده کرده بود، بلافاصله بعد از اتمام بازی به همراه سایر مقامات باشگاه به زمین رفت به اعضای تیم خود خسته نباشید و تبریک گفت.

بازیکنان تیم زاگرس که از گل دقیقه‌ی آخر مسی‌ها به شدت شوکه و ناراحت بودند در پایان بازی درگیری‌هایی را با داور و بازیکنان مس به وجود آوردند که البته خیلی زود با وساطت بزرگتر‌ها ختم شد.

بازیکنان جوان و آینده‌دار مس در پایان این بازی سر از پا نمی‌شناختند و از کسب این سه امتیاز طلایی بسیار شادمان بودند.

روز گذشته هوادار خوبی هم به ورزشگاه سلیمی‌کیا کرمان آمده بود ونزدیک به 500 هوادار تیم مس ب این تیم را جانانه تشویق کردند که این افراد گوشه‌ی کوچکی از آن‌ها بودند.

علی سامره سرمربی تیم زاگرس در غم از دست دادن پدر خود عزادار بود و باشگاه مس نیز با پارچه نوشته‌ای پیش از بازی این مصیبت را به وی تسلیت گفت. علی سی ثانیه روز گذشته در ده ثانیه آخر بازی به شکلی جالب اسیر هم استانی‌های خود در تیم مس ب شد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو