شماره‌ی خبر : ‌1745 | تعداد بازدید : 2443
سه‌شنبه 29 فروردین ماه 1396 ساعت 11:09

شاهکار مس ب در بم/صعود مستقیم به لیگ دو به مسی‌های ب چشمک زد

تیم فوتبال مس ب در ادامه‌ی رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور، دست به کار بسیار بزرگی زد و یکی از سخت‌ترین و حساس‌ترین بازی‌های فصل خود را با پیروزی پشت سر گذاشت تا صعود مستقیم به رقابت‌های دسته دوم به این تیم چشمک بزند.

شاهکار مس ب در بم/صعود مستقیم به لیگ دو به مسی‌های ب چشمک زد

تیم فوتبال مس ب در ادامه‌ی رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور، دست به کار بسیار بزرگی زد و یکی از سخت‌ترین و حساس‌ترین بازی‌های فصل خود را با پیروزی پشت سر گذاشت تا صعود مستقیم به رقابت‌های دسته دوم به این تیم چشمک بزند.

در هفته‌ی چهاردهم رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور، تیم صدرنشین شهرداری بم میزبان تیم دوم جدول یعنی مس ب بود تا حساس‌ترین بازی هفته میان این دو تیم برگزار شود.

این بازی در هوای به شدت گرم و عجیب شهر بم که نزدیک به 40 درجه را نشان می‌داد برگزار می‌شد و شاگردان احمد نخعی که می‌دانستند این بازی پل صعود آن‌ها می‌تواند باشد با تمام وجود به میدان رفتند.

مس ب در این بازی با ترکیب حسن رفیعی، علی خلیلی، رحیم ده‌یادگاری، محمد رضا موحدی، رسول عسگری، رامین محمدی، محمد ذولاعلی، رضا عرب‌پور،مصطفی مظهری، محسن بهرامی و علی زاد‌محمود به زمین رفتند.

طبیعی بود که در این بازی میزبان در ابتدا فشار حملات خود را بیشتر نشان دهد اما درخشش فوق‌العاده‌ی حسن رفیعی در دروازه‌ی مس ب مهاجمان حریف را ناکام گذاشت و تک به تکی که رفیعی از حریف دفع کرد سبب شد که روحیه‌ی تیم مس ب در این بازی چند برابر شود.

نکته‌ی بسیار خوب این بازی قضاوت عالی داور این مسابقه بود که سبب شد در طول لیگ سه این فصل به نوعی این بهترین داوری در تمام بازی‌های مس ب لقب بگیرد.

در حالی که نیمه‌ی اول بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید، در نیمه‌ی دوم با خنک‌تر شدن هوا، مسی‌های ب جان تازه‌ای گرفتند و در 45دقیقه‌ی دوم آهنگ دروازه‌ی حریف را پیش گرفتند.

در این نیمه برتری بازی کاملا در دست بازیکنان مس ب بود و این تیم چند موقعیت عالی را نیز برروی دروازه‌ی حریف خلق کرد.

تعویض‌های بسیار خوب کادر فنی این تیم نیز که با ورود احسان قاضی‌زاده، علیرضا مختارآبادی و سامان شهریاری به زمین همراه بود سبب شد که مس ب کاملا بر میزبان خود مسلط شود.

در نهایت در دقیقه‌ی 88 بازی بود که مس ب مزد بازی هوشمندانه و هدف‌دار خود در نیمه‌ی دوم را گرفت و موفق شد با گل رضا عرب‌پور کاری بزرگ را انجام دهد وتیم قدرتمند شهرداری بم را در زمین خود شکست دهد.

با این سه امتیاز شیرین و حیاتی،حالا مسی‌های ب در آستانه‌ی رسیدن به صدر جدول و صعود مستقیم به لیگ دسته دوم کشور می‌باشند.

مس ب با این برد 26 امتیازی شد و با یک امتیاز اختلاف با تیمصدر یعنی شهرداری بم که با 27 امتیاز در رده‌ی اول است،در مکان دوم جای دارد.

مس ب هفته‌ی آینده دومین فینال این فصل خود را برابر تیم سوم جدول یعنی کیان بختیاری برگزار می‌کند.

تیم کیان هم امتیاز با مس ب در رده‌ی سوم جدول قرار دارد و این تیم که هدایت آن بر عهده‌ی علی سامره بازیکن سابق تیم مس کرمان می‌باشد، روز یکشنبه 3 اردیبهشت ماه در کرمان یک بازی بسیار تعیین کننده و مهم را برابر مس ب برگزار خواهد کرد که پیروزی تیم کرمانی در این بازی می‌تواند آن‌ها را به صدر جدول بازی‌ها برساند.

در مسابقات لیگ دسته سوم این فصل، سه تیم اول گروه‌های سه گانه مستقیم به لیگ دسته دوم صعود می‌کنند و سه تیم دوم گروه‌ها به همراه بهترین تیم سوم راهی دور پلی‌آف می‌شوند و با برگزاری بازی‌های حذفی برابر یکدیگر در نهایت دو تیم هم از این جمع راهی لیگ دسته دوم کشور می‌شوند.


سه‌شنبه 29 فروردین ماه 1396 ساعت 14:28
درود بر تیم و مجموعه باغیرت مس ب ایشالا با ادامه همین روند خوب تیم به دسته دو صعود میکنه
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز